SEO برای مبتدیان ، قسمت 1 – SEPOV یک هکر روسی نیست

[ad_1]

SEPOV مخفف دیدگاه موتور جستجو است. معمولاً در چارچوب مباحث مربوط به سئو استفاده می شود. اگر واقعاً می خواهید با اعتماد به نفس به سئو نزدیک شوید باید یاد بگیرید که از منظر عنکبوت موتور جستجو به وب سایت خود بنگرید و به انگیزه های آن نگاه کنید (اگر قصد دارید کمی تجسم را ببخشید).

خوشبختانه عنکبوت های موتور جستجو در واقع موجوداتی ساده هستند.

انگیزه من چیست؟

در حقیقت یک واقعیت ساده محوری و واضح از موتور جستجو وجود دارد که از هر چیز دیگر ناشی می شود: محبوبیت موتور جستجو مستقیماً با کیفیت نتایج آن مرتبط است.

این واقعیت را فراموش نکنید. آن را دست کم نگیرید یا به خودتان اجازه دهید تا به عنوان ساده سازی در مورد آن فکر کنید. تعداد زیادی از دوستی و پول دستی برای کسانی که سعی می کنند پیش بینی کنند Google بعدی چه کاری انجام خواهد داد وجود دارد. واقعیت ساده این است که همه موتورهای جستجو همیشه انجام می دهند و همیشه انجام می دهند یعنی سعی در بهبود کیفیت نتایج خود دارند.

گوگل به صدر رسید زیرا نتایج آن بهترین بود. رابط کاربری اصلی (و هنوز هم هست) بسیار ساده بود. نتایج آنها از نتایج دیگران بهتر بود. این همچنان باقی می ماند اگرچه یاهو و مایکروسافت به تدریج شکاف فنی را می بندند.

بنابراین عنکبوت موتور جستجو انگیزه ایجاد کننده است: اطلاعات ارزشمندی را پیدا کنید تا بقیه نرم افزارهای موتور جستجو نتایج خوبی کسب کنند.

همه موتورهای جستجوگر اصلی برای بازگشت پیوندها به صفحات حاوی بالاترین اطلاعات با کیفیت در مورد اصطلاحات جستجوی خاص یک تحلیل متنی پیشرفته را پیاده سازی می کنند. برای یک لحظه دوباره به این جمله بیاندیشید … به صفحات دارای بالاترین کیفیت اطلاعات در مورد اصطلاحات خاص جستجو مراجعه کنید.

پیامدهای عمیقی برای این جمله ساده وجود دارد که اکثریت قریب به اتفاق طراحان وب سایت از دست آن برمی آیند.

تعمیق

برای یک صفحه وب مشخص عمق آن از عرض اهمیت بیشتری دارد. اطلاعات زیادی در مورد یک موضوع بسیار بهتر از اطلاعات کمی در مورد بسیاری از موضوعات است. وقتی Google Spider یکی از صفحات وب شما را اسکن می کند باید آنها را از دو چیز متقاعد کنید:

1. صفحه شما حاوی اطلاعات زیادی در مورد اصطلاحات جستجو است. یعنی مربوط به جستجوی جستجو است.

2. صفحه شما حاوی اطلاعات خوبی در مورد اصطلاحات جستجو است (آیا از کیفیت و اعتبار بالایی برخوردار هستید)

در بین این سایت های مرتبط و قابل اعتماد Google درباره نهایی درباره ارزش تصمیم گیری می کند: مدرنیته. سایتی که آخرین مطالب را کسب می کند

اسباب بازی های مورد علاقه

تحقیقات همچنین ثابت کرده است که موتورهای جستجو به طور کلی و به طور خاص گوگل تمایل دارند وب سایتهایی را که یک یا چند کلمه کلیدی در URL خود دارند ترجیح دهند. به عنوان مثال یکی از دلایلی که نام دامنه web-marketing-advisor.com را دوست داشتم به این دلیل است که برخی از مهمترین کلمات کلیدی را با همین نام در اختیار دارد.

اگر وب سایت شما دارای کلمه کلیدی در URL است همچنین به این معنی است که عمق آن از کل دامنه وب سایت نیز مهمتر است زیرا می خواهید تمام صفحات موجود در سایت از نزدیک با کلمات کلیدی موجود در URL مرتبط باشند.

به عبارت دیگر به نظر من بهتر است چندین سایت وجود داشته باشد که هریک از آنها روی یک موضوع کاملاً تعریف شده از یک سایت متمرکز شود که رویکرد ونیزی در مورد بسیاری از موضوعات دارد.

در قسمت بعدی: عنکبوت ها انسانی تر از آنچه فکر می کنید هستند!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا