[ad_1]
SEO محلی در کنار بسیاری از متخصصان بازاریابی اینترنتی به خار تبدیل شده است. در حقیقت همه شرکت هایی که از آژانس های حرفه ای بازاریابی اینترنتی برای کمک به آنها در بازاریابی آنلاین خود استفاده می کنند همگی به صورت محلی در سایت ها و بازاریابی خود گنجانده شده اند به این معنی که احتمالاً توسط بهترین موتورهای جستجو جریمه می شوند.
گوگل چندی پیش SEO را به عنوان یکی از الگوریتم های خود معرفی کرد اما بسیاری از شرکت ها هنوز این شرط را قبول نمی کنند به این معنی که آنها روزانه تجارت با ارزش خود را از دست می دهند. SEO محلی راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان محلی شما است. تمرکز این الگوریتم ارائه محصولات و خدماتی است که مطابق با نیازهای تحقیق در منطقه محلی آنها قبل از نمایش نتایج از سایتهای دیگر است. فایده این امر این است که محققان با دستیابی به شرکتهای مخاطبان محلی خود نتایج مرتبط را می یابند و باعث افزایش دیداری برند می شوند.
پس از کجا شروع میکنی؟ اولین کاری که می توانید انجام دهید شروع به ترکیب محلی در کلمات کلیدی شما است. مثال خوب این است که اگر روغنهای اساسی بفروشید کلمات کلیدی شما ممکن است روغنهای اساسی یا روغنهای اساسی با کیفیت بالا باشد. اکنون می خواهید یک کلمه محلی تهیه کنید بنابراین می توانید کلمه کلیدی خود را به یک کلمه کلیدی با دم بلند با سایت تبدیل کنید مانند روغنهای اساسی لندن یا روغنهای اساسی نیویورک به عنوان نمونه.
کلمات کلیدی شما به موتور جستجو کمک می کند تا سایت شما را تعیین کند و کارهایی را که می کنید انجام دهید تا بتوانید در رتبه بندی قرار بگیرید و مخاطبان شما بتوانند به شما برسند تا به جلو حرکت کند.
از نظر شما باید تغییراتی اساسی در وب سایت خود ایجاد کنید تا مطمئن شوید که هر یک از صفحات شما ساماندهی شده و مجازات نشده است. این به معنی اضافه کردن آدرس شماره تلفن و ایمیل به هر صفحه وب سایت شما است. تا زمان معرفی این الگوریتم داشتن یک صفحه تماس کافی و کافی اکنون باید آن را به هر صفحه اضافه کنید تا اطمینان حاصل شود که هر صفحه به درستی چیده شده است و مخاطبان شما می توانند شما را بر اساس تمام صفحات خود پیدا کنند که این باعث افزایش شانس شما در افزایش ترافیک وب سایت در طولانی مدت می شود.
شما می توانید SEO محلی را در کمپین رسانه های اجتماعی خود ادغام کنید. حتماً در قسمت درباره صفحه رسانه اجتماعی خود اطلاعات دقیق سایت را ارائه داده و از کلمات کلیدی سایت برای دسترسی به مخاطبان خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو همچنین از رسانه های اجتماعی برای یافتن وب سایت و شرکت استفاده می کنند بنابراین این می تواند در دراز مدت سود زیادی برای شما بگذارد.
در مرحله بعد می خواهید مطمئن شوید که تمام مناطقی را که در آن کار می کنید پوشش داده اید. بنابراین اگر شما یک سرویس جهانی ارائه می دهید باید کلمات کلیدی را در بر گیرید که تمام کشورهایی را که ارائه می دهید را پوشش می دهد تا مطمئن شوید که در سراسر جهان هستید و موتور جستجو از مناطقی که تحت پوشش آنها هستند آگاهی دارد بنابراین می توانند بر این اساس شما را رتبه بندی کنند.
نکته دیگری که باید در مورد سئو بدانید این است که می خواهید به عنوان بسیاری از فهرستهای معتبر و شناخته شده آنلاین بپیوندید. حتماً جزئیات خود را به طور دقیق درج کنید تا موتورهای جستجو بتوانند شما را در درازمدت سوق دهند و تجارت شما را به سمت جلو سوق دهند.
به یاد داشته باشید که در تلاشهای بازاریابی خود هماهنگ باشید. این بدان معناست که می خواهید اطمینان حاصل کنید که پیشرفت و وب سایت شما دائماً مورد بررسی قرار می گیرد از این که هر پیوند ثابت است و از یکپارچگی محلی کاملاً اطمینان دارید اطمینان می یابد.
توصیه می شود اگر وقت ندارید خدمات یک شرکت جستجوگرهای محلی محلی را استخدام کنید که می تواند در پیشبرد شما در تلاش برای بازاریابی کمک کند.
[ad_2]