SEO محلی – تعیین اندازه رقابت

[ad_1]

اگر وب سایتی دارید که سعی در ایجاد مشاغل آجر و ملات دارید رقابت برای یک کمپین محلی جستجوگرها ساده است درست است؟ شما با سایر شرکت ها در مناطق جغرافیایی خود که همان خدمات و محصولاتی را که ارائه می دهید ارائه می دهید با هم رقابت می کنید. این شرکت هایی هستند که شما ممکن است طی چند سال در دنیای تبلیغات آفلاین با آنها رقابت کنید. در حال حاضر بسیاری از وب سایت های خود را با متخصصان سئو و کمپین های خاص خود با استفاده از همان کلمات کلیدی ترجمه شده در حال حاضر هدف خود دارند.

اینجاست که دانش بسیاری از مشاغل محلی به پایان می رسد. آنها می فهمند با چه کسانی در منطقه محلی خود رقابت می کنند زیرا سالهاست با آنها رقابت می کنند یا قبل از شروع کار در این سایت تجزیه و تحلیل گسترده ای از رقابت را انجام می دهند. مشکل اینجاست که آنها فقط نیمی از تصویر را هنگام بازاریابی اینترنتی می بینند.

کمپین SEO محلی با ارسال تبلیغات در روزنامه های محلی و قرار دادن آگهی ها در فروشگاه مواد غذایی محلی شما تفاوت دارد. وقتی به صورت آنلاین بازاریابی می کنید با بسیاری از وب سایت ها و شرکت های دیگر از سراسر جهان در حال رقابت هستید. شما در اصل با هر کسی که از هر یک از کلمات کلیدی موجود در لیست کلمات کلیدی شما استفاده می کند رقابت می کنید. فرقی نمی کند آنها کجا باشند.

بسیاری از شرکت ها نسبت به سایر مشاغل خیابانی روی ترافیک یا فروش بیشتر تمرکز می کنند اما آنها مشاغل آنلاین وب سایت های اطلاع رسانی و شرکت هایی را نمی بینند که هزاران مایل دورتر از آن به سرقت می برند و بیشترین توجه خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. حتی اگر آنها در خیابان رقیب را ضرب و شتم کنند بسیاری از ترافیک آنلاین و فروش بالقوه را که واقعاً باید خودشان باشید از دست می دهند.

اگر در دنیای بازاریابی اینترنتی به صورت آفلاین کار می کنید به احتمال زیاد به این قطعه مفقود شده معما وصل شده اید. واقعیت این است که بازاریابی مشاغل محلی بصورت آنلاین با بسیاری از سایت های دیگر که به خاطر توجه به همین کلمات کلیدی مورد توجه هستند رقابت می کند. اگر همه این رقابت را در کنار رقبا در خیابان و یک شهر ندارید ترافیک اینترنتی زیادی را که وب سایت شما می تواند جذب کند از دست نمی دهید.

سؤال بزرگ این است که: اگر شما یک شرکت محلی هستید و سعی در جذب مردم از منطقه جغرافیایی خود به فروشگاه آجر و ملات خود دارید چرا با مردم مایل دورتر یا در کشور دیگری که ممکن است برخی از وام های آنلاین شما را سرقت کند زحمت می کشید؟ شما باید مراقب باشید زیرا با دادن آن سهم بازار آنلاین بخشی از بازار محلی را نیز به آنها می دهید. برخی از افرادی که می خواهند وارد فروشگاه شما شوند این فرصت را از دست می دهند زیرا به جای یافتن سایت شما وب سایت شخصی را در صدها یا هزار مایل دورتر پیدا کردند.

استراتژی داخلی

مهم این است که شما فقط این تصویر بزرگتر را می بینید حتی اگر در ابتدا نمی توانید کاری را انجام دهید. این درک بهتری راجع به آنچه تجربه می کنید به شما می دهد.

یکی از استراتژی های مؤثر محلی SEO برای بازاریابی اینترنتی تمرکز روی کلمات کلیدی است که با استفاده از یک شاخص ژئو جغرافیایی ترجمه شده و به آرامی در کلمات کلیدی عمومی تر تقسیم می شوند.

به عنوان مثال شرکتی كه تعمیرات و تعویض خودروها را تأمین می كند ممكن است با جایگزینی موتور شارلوت NC و شعبه خارج از آن به كلید واژه عمومی تر برای تعویض موتور كه رقابتی تر خواهد بود شروع شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا