SEO: نوشتن محتوای SEO و رتبه بندی گوگل

[ad_1]

SEO یکی از جنبه های اساسی الگوریتم های فهرست بندی و رتبه بندی گوگل است. نوشتن بهینه سازی موتور جستجو برای دستیابی به رتبه های بالای گوگل به نوشتن وبلاگ و محتوای وب اشاره دارد. برای اکثر وبلاگ نویسان آماتورها یا متخصصان و اساتید وب که سایت معمولی را اداره می کنند بهینه سازی سئو برای بقاء آنها ضروری است.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

به جای سؤال در مورد اهمیت سئو شاید بیشتر پرسیده شود که چرا اینقدر مهم است؟ در حقیقت شاید مناسب ترین سؤال این باشد که بهینه سازی موتور جستجو دقیقاً چیست؟ پاسخ های بسیاری برای این سوال وجود دارد که ساده ترین آنها سئو هنر طراحی سایت یا باتلاق شما برای تأمین بیشترین تعداد ممکن الزامات الگوریتم های فهرست بندی و رتبه بندی گوگل است.

این بدان معنی است که شما در حال طراحی وب سایت یا وبلاگ خود هستید و محتوای آن را می نویسید تا آنچه را که اساساً یک فرمول ریاضی است برآورده کنید. آیا شما مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات دارید؟ نه؟ پس چرا شما علاقه مند به دستیابی به کاری هستید که امیدی به دستیابی به آن ندارید؟

روش بهینه سازی صفحات وب یا پست های وبلاگ شما برای پاسخگویی به نیازهای Googlebot و هر الگوریتمی دیگر که Google اجازه می دهد در سایت شما از بین برود صادقانه است! متن و واژگانی را ایجاد نکنید که باعث افزایش اهمیت صفحه وب شما نشود. در اینجا مهم است که بدانیم گوگل کل دامنه ها را فهرست نمی کند بلکه فقط صفحات وب صفحات وبلاگ و پست ها را نشان می دهد.

زبان نوشتن SEO

نوشتن محتوای SEO به نوشتن مطالب برای صفحات وب و پست های وبلاگ مربوط است که الزامات فهرست بندی و رتبه بندی Google را در حد امکان ممکن انجام می دهد. این شامل مشخص کردن رشته های شخصیت از پیش برنامه ریزی شده است که قوانین دستوری و هجی را تعریف می کنند. بنابراین این گفته های اعتقادی برای املا و دستور زبان مهم نیست.

یکی از اهداف نوشتن مطالب سئو رعایت استانداردهای هجی و دستور زبان کشور هدف است. شما می توانید برای اکثر انتشارات وب آن را ایالات متحده آمریکا در نظر بگیرید و انگلیس برای بیشتر انتشارات دیگر در کشورهای انگلیسی زبان است. اگر می توانید صفحات وب و پست های وبلاگ را برای ارسال در موتورهای جستجو سایر کشورها ترجمه کنید خوب است –

در غیر این صورت هنگام نوشتن وبلاگ و محتوا برای صفحات وب منتشر شده بین المللی روی ایالات متحده و اروپا انگلیسی صحبت کنید. نوشتن محتوای سئو برای استفاده های بین المللی معمولاً اگر به زبان انگلیسی آمریکایی نوشته شده باشد مناسب است. برای چاپ در انگلیس و اروپا از استانداردهای انگلستان استفاده کنید.

هدف از نوشتن محتوای SEO

هدف از نگارش محتوای SEO دستیابی به رتبه بالایی گوگل برای صفحه وب مورد نظر است. می توانید از کلمات کلیدی (یا اصطلاحات پیش بینی شده پیش بینی شده) و زبان / معانی کلماتی که آن کلمه کلیدی را پشتیبانی می کنند استفاده کنید. با این حال بیشتر اوقات صرفاً تایپ کردن آنچه در جستجوی گوگل با کلمات خود هستید کافی خواهد بود.

بنابراین یک قدم عقب بردارید و اگر به دنبال اطلاعاتی هستید مثلاً آیا ارواح واقعی است در جعبه جستجو تایپ کنید. این می تواند واقعیت شبح یا ارواح موجود یا حتی ارواح واقعی باشد. هنگام نوشتن مقاله وبلاگ یا صفحه وب در مورد این موضوع یا حتی کل وب سایت شما باید تمام تلاش خود را کنید تا دیگران از چه کلماتی استفاده کنند تا بدانند آیا ارواح واقعی هستند یا نه.

نوشتن محتوای SEO: The Crux

پس از تصمیم گیری در مورد مناسب ترین اصطلاح می توانید از آن به عنوان عنوان / عنوان صفحه در وب سایت خود استفاده کنید. سپس آن صفحه را با استفاده از اصطلاح انتخاب شده خود بنویسید (مثلاً آیا ارواح واقعی هستند) به جالب ترین روش. با این حال شما باید اشتیاق خاصی به موضوع خود نشان دهید و خوانندگان خود را متقاعد کنید که عاشق ارواح هستند! این ذات نوشتن محتوای سئو و نحوه بهبود بیشتر سئو برای صفحات و پست های شماست – به طور طبیعی بنویسید اما با در نظر داشتن سئو!

فقط در این صورت آنها شما را دنبال می کنند و آنچه را می نویسید باور می کنند. در واقع کل مراحل ساده است. با تبدیل شدن به مدتی یکی از آنها آنچه را که افراد علاقه مند به موضوع شما هستند را در جای دیگر آنلاین بخوانید. سپس با استفاده از بهترین انگلیسی که می توانید در وب سایت یا وبلاگ خود یاد بگیرید. در آخر مطمئن شوید که بهترین کلمات کلیدی که پیدا می کنید دارای فرکانس جستجوی ماهانه مناسب هستند.

سپس می توانید با نوشتن مطالب SEO به خوبی تحقیق شده به بالاترین رتبه ممکن از Google برسید. با این حال هرگز فراموش نکنید که SEO همچنین شامل جستجوی کلمات کلیدی و یافتن کلمات کلیدی مورد استفاده و سودآور در دسترس شماست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا