SEO و LCI – رتبه بندی وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو یا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از زمان شناخته شدن پتانسیل گوگل به عنوان یک معدنکار طلا وجود داشته است. این در واقع چندان دور نیست اما با سرعت توسعه اینترنت و شبکه جهانی وب به نظر می رسد بخشی از تاریخ از مدت ها قبل است. در حقیقت همه چیز در دنیای اینترنت به سرعت در حال توسعه است به طوری که اکنون SEO دارای تغییراتی مانند نمایه سازی معنایی نهفته یا LSI است. در مواردی که SEO می تواند از طریق استفاده صحیح و تعداد کلمات کلیدی در محتوای وب رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بهبود بخشد LSI یکی از اشکال است که با استفاده از مترادف یا کلماتی که دارای معنای مشابه کلمات کلیدی واقعی هستند با دفاع موتورهای جستجو در برابر وب سایت های پر از کلمات کلیدی مبارزه می کند .

این همچنین در تلاش است تا رتبه سایت را بهبود بخشد. همه چیز در مورد تنظیم است نه؟ بیشترین توجه ممکن به نوبه خود منجر به ایجاد ترافیک بیشتر در وب می شود که به نوبه خود چشم اندازها یا فرصت های بیشتری برای کسب درآمد توسط هر مدیری که مدیر وب سایت می خواهد ایجاد می کند. نکته اصلی این است که بازدیدکنندگان در آنجا ترافیک وب هستند. خوب اگر مدتی است که از SEO استفاده کرده اید و برای وب سایت خود نیز همین کار را انجام داده اید ممکن است بخواهید در این مورد تجدید نظر کنید. سئو ساده همانطور که در بالا ذکر شد ممکن است برعکس نتیجه مورد نظر شما باشد.

اگر یک خط تیره LSI کشف نکرده اید زمان آن فرا رسیده است. خام اولیه SEO به تنهایی دیگر نمی تواند رتبه وب سایت شما را مانند روزهای اول بهبود بخشد. برای LSI این یک مفهوم ساده است. به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی شما گربه است می توانید آن را در محتوای وب چند بار به ازای هر تعداد X کلمه در مقاله نشان دهید و همزمان کلمه گربه یا حیوان خانگی را قرار دهید در مقاله این یک روش ساده و ساده برای نفی تأثیرات منفی پر کردن کلمات کلیدی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا