SEO و PPC: ترکیبی قدرتمند

[ad_1]

یک سبک بازاریابی مناسب و معقول می تواند یک تجارت بالاتر از گذشته داشته باشد. با توجه به رویه های بازاریابی فعلی که بطور منظم به عنوان بخشی از مخلوط با روش های استاندارد استفاده می شوند همیشه تکنیک های جدیدی وجود دارد که بدون توجه به گسترش غوطه وری در پروژه های مختلف دست بالا را پیدا کنید.

آنچه که ما به عنوان اعلامیه امروز می شناسیم درباره گذشته بی نظیر است. پیشرفت سریع در این صنعت خاص پس لرزه ای است که چقدر سریع مخالفان در بازارهای اطراف و جهانی سخت تر می شوند.

ارائه ترکیبی از اقدامات مختلف است که به اهداف و اهداف تجاری خاص شما بستگی دارد. همه در حال تحول بودند و سازمان های مهاجر از چند استراتژی استفاده کردند. به عنوان مثال محتوای تبلیغاتی که دیگر فقط به مقالات و مجلات الکترونیکی محدود نمی شود. در حال حاضر سازمان ها بر تهیه مواد عالی مانند ضبط تمرین های آموزشی گرافیک و بروشور تمرکز دارند.

صرف نظر از طراحی مطالب سازمان ها برای جلب بازار واقعی به جزئیات خاصی اعتماد می کنند. این شامل بهبود طراحی سایت و پرداخت هر کلیک یا به اصطلاح SEO و PPC به طور جداگانه است.

درک تضاد بین SEO و PPC

SEO مستقیماً با محتوا مرتبط است. اینها کلمات یا اصطلاحات خاصی هستند که بیش از یک بار به مطالب اضافه شده اند تا بتوانند صفحه به صفحه را تحت تأثیر قرار دهند از جمله نتایجی که برجسته در نمایه های وب به نمایش در آورده است. PPC بخشی از تبلیغات است که به سرعت به سمت محتوا حرکت می کند و منجر به تولید می شود. در هر صورت تفاوت اصلی در این است که SEO فعالیت عادی ایجاد می کند در حالی که PPC همانطور که از نام آن پیداست برای هر بار کلیک سرب به یک معیار خاص نیاز دارد.

شما ممکن است پستهای نظرسنجی طبیعی را گذرانده باشید و هزینه های مبادله ای را پرداخت کرده باشید. این نتیجه تبعیضی است که قبلاً توضیح داده شد. به طور کلی این اصطلاحات بخشی از فهرست وب هستند که SEM را نشان می دهد. SEO بخشی از کل استراتژی بازاریابی اینترنتی این انجمن است. هرچه این فناوری موفق تر باشد بهتر است. به همین دلیل انجمن ها از متخصصان مجرب بهره می گیرند تا بهترین روش تبلیغ را ارائه دهند.

SEO در مقابل PPC؟ یا SEO و Flick؟

گوگل در سال 2011 بیش از 400 تحقیق را در مورد اینكه آیا جستجو و قطع بازدیدهای طبیعی از آنها اگر تبلیغات جستجو متوقف شود انجام داد آیا باعث افزایش کلیک در نتایج جستجوی ارگانیك و جبران بخت بد در ترافیك پرداخت شده می شود؟

همچنین در مجموعه تعداد زیادی از اطلاعات آشکار شد

وی ادامه داد: سطح کلیک های پرداخت شده که هنگام خاموش شدن تبلیغات ظاهر نمی شود جبران می شود. نتایج شگفت آور است. میانگین کلیک های افزایشی برای ارائه خدمات به بخش ها 89٪ است. این بدان معنی 89٪ از کل ترافیک ایجاد شده از طریق تبلیغات ظاهری نیست. با تاخیر در تبلیغات آنها با کلیک آزاد جایگزین می شوند .این تعداد مقطعی با اطمینان بالا است.

این نشان می دهد که استفاده از PPC و SEO نیز تأثیرات زیادی بر نتایج حاصل از تولید دارد. متقاعد کننده فقط هنگامی که آنها در مصالحه همکاری می کنند نتایج مورد نظر خود را در این کمپین ها ارائه می دهند.

مزایای استفاده از SEO و PPC در کنار هم

نمی توان این واقعیت را انکار کرد که PPC و SEO هر دو استراتژی متفاوتی هستند. هر کدام هنگام استفاده مجزا دارای مزایای مختلفی هستند. با این حال برخی از کارشناسان می گویند استفاده از هر دو با هم می تواند جلوه های ویژه ای را تقویت کند. برخی از موقعیت های خاص وجود دارد که دو استراتژی متنوع یکدیگر را مکمل یکدیگر کرده و یک استراتژی SEM پایدارتر را تشکیل می دهند.

در اینجا 5 مزیت برتر استفاده از PPC و SEO در کنار هم آورده شده است.

بینایی را بهبود بخشید

SEO و PPC برای هدف قرار دادن صفحات نتیجه موتور جستجو یا SERP استفاده می شوند. مشکل این است که اصطلاحات خاص جستجو می توانند به طور عادی به پایان برسند و این باعث می شود که تبلیغ کنندگان از تلاشهای پرداخت هر کلیک خود دور شوند. با این حال به خاطر داشته باشید که بهترین 2 تا 3 مورد استفاده بیشتر SERP ها پیشنهادات PPC است.

پیوستن به سئو و PPC فرصت نهایی را برای شما قضاوت می کند که هم در مورد نتایج طبیعی و هم با هزینه قضاوت کنید. این همچنین فرصتی برای ایجاد یک سایت نهایی در زمینه خاص شما خواهد بود.

سود PPC

اطلاعات نشان می دهد که اجزای خاص PPC با SEO نیز کار می کنند. اگر یک اعلامیه خاص PPC وجود دارد که به شما کمک می کند تا پیرتر شوید و معاملات را معطوف کنید می توانید مؤلفه های مشابهی را به استراتژی محتوا خود اضافه کنید. می توانید توضیحات متا برچسب عنوان ها و محتوای صفحه را بهبود ببخشید تا بر نتایج موفقیت آمیز یکسان باشید. این یک روش سریع برای دیدن بخش هایی از روش کار است. هنگامی که شما یک استراتژی جستجوی رایگان را امتحان می کنید می تواند فرصتی را برای تعریف این خصوصیات تنظیم کند. محتوای پرداخت شده خیلی زودتر به شما می گوید و می توانید به سرعت آن را در SEO به کار ببرید تا تاثیر حداکثر را داشته باشید.

رسانه های اجتماعی را بهبود بخشید

PPC و SMO این توانایی را دارند که بسیار قانع کننده باشند. سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک لینکدین و یوتیوب به درهای باز برای یک تبلیغات تبلیغاتی چشمگیر اجازه می دهند. به همین ترتیب این تبلیغات می توانند بر بخش خاصی از بازار هدف متمرکز شوند. به عنوان مثال شما فقط می توانید محتوای خاصی را برای افراد بین 20 تا 30 سال مشاهده کنید. می توانید این داده ها را در فن آوری های SEO نیز اعمال کنید.

استراتژی دوگانه

ترافیک ارگانیک آزار دهنده است. در حقیقت حتی رسانه های اجتماعی در حال حاضر تبلیغات ترافیکی رایگان را ارائه می دهند. افراد از بازار هدف می توانند به Premium مراجعه کرده و از صفحاتی که تنظیم کرده اند بازدید کنند اما از انجام هر قدم واقعی به عنوان مثال عضویت یا خرید صرفنظر کنند. کاری که می توانید انجام دهید استفاده از سئو برای جذب بازدید کننده است تا ایده ای راجع به آنچه انجام می دهید و آنچه ارائه می دهید استفاده کنید. سپس می توانید این مشتریان را دنبال کرده و با تبلیغات تبلیغاتی نقاب دار با PPC بازگردید.

کلمات کلیدی با عملکرد بالاتر را در معرض نمایش بگذارید

یک مزیت جالب سئو این است که معمولاً کلمات کلیدی را فاش می کند که در اقدامات منحصر به فرد شما نبودند. بسیاری از این کلمات کلیدی می توانند فعالیت بیشتری ایجاد کنند. می توانید این اندازه گیری ها را با اندازه گیری های انطباق مقایسه کنید تا ببینید بهترین نتایج به دست می آید. این کلمات ساعت را به سبک PPC خود اضافه کنید. در نتیجه من مجموعه کلمات کلیدی خود را گسترش دادم تا مواردی را که معمولاً آنها را نادیده می گیرید درج کنم.

پیوستن به سئو و PPC ممکن است روند جدیدی نباشد اما در عوض در بین تمام داده های جدید که به سمت شما می آیند هیچ مشکلی در تلاش برای جواهرات قدیمی نیز وجود ندارد. در صورت ادغام SEO و PPC استراتژی کلی بازاریابی اینترنتی شما می تواند بسیار مفید باشد. با این وجود این ممکن است به کمک بهترین متخصصان وقت و انرژی شما در برنامه هزینه تبلیغات شما نیاز داشته باشد.

چگونه می توان Intelicle کمک کرد؟

Intelicle یک آژانس سئو شناخته شده مستقر در لندن است ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تجارت آنلاین خود را به صورت ارگانیک رشد کرده و از هر سیستم PPC مانند گوگل یاهو و بینگ بهره مند شوید. اگر می خواهید امروز بیشترین بهره را از رقابت بازاریابی اینترنتی بگیرید فقط با ما تماس بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا