Spa Medical Spack بمانید

[ad_1]

استراحتگاه های پزشکی معمولاً از نظر پوچی و ترس از پیری برای مشتری خود پذیرایی می کنند اما با رکود اقتصادی این افراد بیشتر از لعاب پوست نگران رهن هستند.

بنابراین هنگامی که مصرف کنندگان خریدهای لوکس خود را از زندگی خود خارج می کنند چگونه می توان مشاغل مبتنی بر لوکس یا مبتنی بر غرور زندگی کرد؟

در اینجا 5 استراتژی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید در زمان رکود زنده بمانید و احتمالاً شکوفا شوید.

شماره 1 پیام تجمل و تجمل را انتقال دهید پیام شرکتی خود را از خدمات لوکس / غیرضروری به آنچه اکنون برای زندگی شما ضروری است تبدیل کنید. نمونه هایی از چگونگی انجام این کار به این موضوع متمرکز شده که چگونه استرس اضافی که با آن مواجه می شوند بر پوست رفاه روند پیری بدن اعتماد به نفس و موارد دیگر تأثیر منفی می گذارد. مشکلی که با آنها روبرو هستید و نحوه ارائه خدمات و محصولات شما این مشکلات را تعیین کنید. به عنوان مثال دیگر اخلالگران مرخص شده اخیراً ممکن است قبل از خروج از جستجوی شغل به دلیل افزایش تعداد متقاضیان شغل در همان شغل نیاز به تنظیم تصویر داشته باشند.

شماره 2 دنبال پول و نه استراحتگاه دیگر مراجعان و بیماران خود را اسکن کنید و بدانید که آنها چه چیزی می خواهند و می خواهند. روی تجارت طبق معمول تمرکز نکنید. گزینه ها را در قیمت ها خدمات و تحصیلات مورد نظر خود در این زمانهای تغییر دهید. نسخه های کوچک برخی از خدمات خود را با کاهش قیمت ارائه دهید یا محصولات خود را متنوع کنید تا بتوانید نیاز مشتری را که می خواهد تجربه آبگرم را با کسری از هزینه به خانه برگرداند برآورده کنید. خلاق و مدبر باشید

# 3 بازاریابی آنلاین به جای چاپ بازاریابی گران قیمت برخی از استراحتگاه ها هزاران دلار در ماه صرف تبلیغات چاپی تلویزیونی یا رادیویی می کنند. در طی یک اقتصاد آرام حسابرسی بازاریابی برای خلاص شدن از تبلیغات یا استراتژی های بازاریابی که اکنون پرداخت نمی شود واقعاً ضروری است. شروع به ترکیب گزینه های بسیار اقتصادی بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی ایمیل خبرنامه ها پرداخت هر کلیک بازاریابی وابسته و سایر موارد کنید. شما می توانید با کسری از هزینه به تعداد زیادی برسید.

شماره 4 اتحادهای رایگان ایجاد کنید در زمان رکود اقتصادی زمان مناسب برای برقراری ارتباط با دیگران است. این واقعاً راهی برای استفاده از سایر شرکتهای بزرگ به دلیل بهره مندی از مشتریان شماست. مشاغل رایگان را در نزدیکی خود بیابید که خدمات یا محصولات رقابتی ارائه نمی دهد اما مخاطب هدف شما را می بیند. مانند سالن های آرایش مو سالن های ناخن ماساژ درمانی کلینیک های بهداشتی داروخانه ها مراکز تناسب اندام / مربیان و موارد دیگر. روش هایی را پیدا کنید که با استفاده از آن می توانید تبلیغات مشترک ایجاد کنید یا تجارت یکدیگر را ارتقا دهید. در مورد چگونگی مشارکت در ایجاد موقعیت برنده برای هر دو خلاق باشید.

شماره 5 با استفاده از انتشارات شایسته از روابط عمومی استفاده کنید روابط عمومی سلاح مخفی شما در زمان رکود اقتصادی است. رایگان است. به توده ها می رسد. کسب و کار جدید فوراً به ارمغان می آورد. پس چرا همه این کار را می کنند؟ آنها از رسانه ها می ترسند. تمام کاری که شما باید انجام دهید پیوند دادن کاری است که انجام می دهید یا به اخبار محلی روندها اخبار ملی یا یک موضوع اجتماعی موجود برای پیوند یک خبرنگار ویراستار یا تهیه کننده پیوند می دهید. به عنوان مثال برای اینکه بتوانید از مزایای جستجوی شغل استفاده کنید می توانید 10 جلسه کوتاه آموزش در ریز عکسها برای افراد بیکار جدید ارائه دهید. برای پوشش این داستان با رسانه های محلی تماس بگیرید و فرض کنید اکنون این سرویس جدید را با قیمت X ارائه می دهید اگر هنوز از این روند ناراحت نیستید یک شرکت آموزش روابط عمومی یا رسانه ای را استخدام کنید تا روند کار را برای شما راهنمایی کند.

رکود پایان آبگرم شما نیست بلکه فقط به معنای تغییر چشم انداز تنوع در نحوه کمک به مشتریان و باز کردن برای شکسته شدن زمینه جدید در بازاریابی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا