دنیای وب

Tales From the Online Marketing Crypt 10 – انجام یک بازی مقایسه خطرناک در شبکه های اجتماعی


واقعیتی که مربیان شبکه های اجتماعی در پشت آن قرار دارند این است که آنها نمی خواهند شما بدانید
من مطمئن هستم که همه ما این کار را انجام داده ایم ما خود را با افرادی به ظاهر موفق مقایسه می کنیم که موفقیت خود را در شبکه های اجتماعی نشان می دهند.
ولی. قطعاً می تواند یک پایان نرم باشد. شما شروع به تعجب می کنید.
اگر کار درستی انجام دهید تعجب خواهید کرد
استراتژی های بازاریابی و فروش خود را زیر نظر داشته باشید و تصور کنید که چمن های آن طرف حصار روشن تر باشد.
سپس خاکستر را جمع آوری کرده و شروع به تأثیر بر نحوه ارائه اثر می کند.
شما ترجیح می دهید تکالیف خود را انجام دهید تا اینکه به دنبال لیست انجام دهید.
اشتیاق به شروع را از دست می دهید.
شما شروع به تصور کردن خود به عنوان یک شکست می کنید. شایسته موفقیت نیست. شما مشکلی دارید ، چرا زحمت می کشید؟
همه به این دلیل است که شما در داستان های موفقیت در شبکه های اجتماعی خود را با بچه ها مقایسه کرده اید.
حقیقت این است که هر صاحب مشاغل آزمون خاص خود را دارد.
همه آنها در یک شکل یا شکل دیگر مبارزه می کنند.
آنها به شما اجازه نمی دهند جنبه تاریک شرکت را ببینید.
آنها می خواهند شما جز موفقیت آنها چیزی نبینید تا بتوانید احساس بهتری نسبت به آنها داشته باشید.
هک ، من واقعاً مواد شوینده کثیف نمیفرستم! و این طور نیست که من می خواهم حقیقت را پنهان کنم یا از دید شما شفاف باشم ، زیرا واقعاً چیز جدیدی نیست.
این امر جدید نیست زیرا معمول است.
ایجاد یک تجارت مستلزم رشد و توسعه است.
همه ما مشتریانی مشکل دار داریم که هزینه خدمات یا محصولات خود را پرداخت نمی کنند.
همه ما با عدم مراجعه به موقع مردم مشکل داریم و به ما داده می شود.
همه ما در جذب اعضای جدید به تیم مشکل داریم ، در یافتن تعادل کامل بین مهارت ، اشتیاق و ثبات در ارزش های خود مشکل داریم.
بله ، من اغلب از خودم ، به خصوص در بخش استخدام ، می پرسم: آیا من س rightالات درست را می پرسم؟ آیا من خیلی عمیق هستم تا بتوانم پیش بینی کنم اگر آن شخص را بگیرم چه اتفاقی می افتد؟ آیا من به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها پول می دهم؟ آیا من به شکلی ارتباط برقرار می کنم که به آنها القا کند که می خواهند با هر کار تعیین شده کار خاصی انجام دهند؟ این لیست ادامه دارد.
اما من این س questionsالات را در شبکه های اجتماعی نمی پرسم. این چیزی نیست که من فقط می خواهم صدها ایده از مردم بگیرم و به آنها اعلام کنم که آنها هیچ چیزی درباره مدل ما و وضعیت ما نمی دانند.
با این حال ، من از کارشناسان علوم انسانی پرسیدم زیرا این زمینه کاری آنهاست!
این بدان معنی است که من شما را از مقایسه دیگران در شبکه های اجتماعی بر حذر می دارم.
هرگز آنها را فقط با خواندن پست هایشان به دست نخواهید آورد. حتی کسانی که ادعا می کنند کاملا شفاف هستند؟ به من اعتماد کن ، آنها همه چیز را با هم تقسیم نمی کنند.
در پایان روز ، هر صاحب مشاغل سعی در راه اندازی مشاغل و کسب سود کافی برای زنده ماندن دارد. آنها لباسهای کثیف خود را نمی فرستند تا توسط همه قضاوت شود.در واقع ، “معلمان” وجود دارند که در رسانه های اجتماعی خود را نادرست معرفی می کنند. من می دانم زیرا برخی از آنها ما را برای کار با آنها استخدام کردند. و سرگرم کننده نبود.
آنها یک شکل نادرست از ثروت را نشان می دهند ، امید به زندگی بالایی دارند ، آنها یک تجارت موفق دارند که می تواند اغلب پیش برود و از الگویی که کارآفرینان ارائه می دهند لذت ببرند.
اما این چیزی نیست که واقعاً اتفاق می افتد.
از تجربه کار با چنین معلمانی:

آنها همیشه دوست دارند هزینه کمتری برای نرخ سفر بپردازند ، اگر فقط بگوییم چند مورد ، کار با آنها یک مزیت است و این فقط یک انفجار است که مشتری بیشتری پیدا خواهم کرد. نه
آنها بندرت قبض های خود را به موقع پرداخت می کنند. برخی ماهانه پرداخت نمی کنند. برخی از آنها در نتیجه زیان از دست می روند و هرگز پرداخت نمی کنند.
آنها اغلب با مدل کسب و کار جدیدی شروع به جشن گرفتن یا گرسنگی می کنند. آنها هزینه های زیادی را برای راه اندازی محصولات یا برنامه های جدید خرج می کنند و مطمئن هستند که می توانند هزینه اسناد جمع آوری شده را بپردازند.
در صورت موفقیت ، آنها خوشبختانه سخاوت خود را پرداخت می کنند و احساس خوبی دارند. اگر محموله به نتیجه مطلوب نرسد ، آنها قبض خود را پرداخت نمی کنند و همه چیز و هر چیز دیگری را به گردن خود می اندازند.
و در تمام مدت ، آنها به آخرین موفقیت های خود در شبکه های اجتماعی افتخار می کنند ، و توصیه های “خردمندانه” در مورد چگونگی اداره یک کسب و کار موفق را ارائه می دهند.

حالا همه به آن بدی که قبلاً گفتم نیستند. برخی دیگر هستند که به نظر می رسد شرکت های شگفت انگیز و موفقی دارند و ممکن است این کار را انجام دهند!
اما مقایسه خود با آنها نیز بی معنی است زیرا:

آنها تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به رسمیت نمی شناسند. آنها نمی توانند این کار را انجام دهند ، یا فقط در مورد یک کار تمام وقت گزارش دهند!
آنها قبل از اینکه فکر کنند کارشان موفقیت آمیز است ساعت ها کار کردند. این اتفاق اتفاقی نیفتاده است و شما نباید فکر کنید که این تقصیر شما بوده است.
آنها تیمی دارند که از آنها حمایت می کند. خواه مشاوران معتبر ، کارمندان و منابع دانش دیگر باشند ، به تنهایی مشکلی موفق ایجاد نمی کنند. به او اطمینان می دهم.
من به شما هشدار می دهم ، قبل از شروع مقایسه کار خود با دیگران ، لطفاً مطمئن شوید که از کل ماجرا اطلاع ندارید. شما از محاکمه ها و مصیبت هایی که آنها با آن روبرو شده اند ، پرونده های قضایی که ممکن است با آنها روبرو شوند ، تهدیدهای مربوط به توانبخشی یا هر چیز دیگری که آنها تصمیم گرفتند در شبکه های اجتماعی فاش نکنند ، نمی دانید.

اما آنچه می توانید انجام دهید در اینجا است:

با خودتان رقابت کنید. این روشی است که همیشه کار کرده است. من هر روز می پرسم چگونه می توان موثرتر بود؟ برای جذب بیشتر مشتریهای عالی خودم چه کاری می توانم انجام دهم؟ چگونه می توانم به تیمم خدمت کنم تا آنها احساس ارزشمندی کنند؟ امروز برای اطمینان از پرداخت همه صورتحساب ها چه کاری باید انجام دهم؟ (به یاد داشته باشید که من در این رقابت با DNA و بهترین رقیب خودم یک مزیت بزرگ هستم.)
ایجاد یک نگاه اداره یک تجارت بدون تلاش و برنامه ریزی مانند ساختن روی زمین است. اطمینان حاصل کنید که چشم انداز تجاری شما با داشتن یک برنامه فروش و بازاریابی که نشان می دهد چشم انداز شما نیز سودآور است ، قابل دستیابی است.
عاقلانه خرج کنید. تعداد گزینه هایی که امروز می توانید برای ایجاد ساختار تجاری خود انتخاب کنید شگفت انگیز است. ده ها صفحه ، صدها سیستم مدیریت رسانه اجتماعی ، هزاران میزبان وب بارها و بارها وجود دارد. قبل از شروع کاری که به نظر یک معامله خارق العاده است ، ابتدا از کسی بپرسید که فضای یادگیری را براساس نیازهای خاص شما می داند.
سعی نکنید این کار را به تنهایی انجام دهید. اگر چنین کنید ناامید خواهید شد. هرچه بیشتر بخواهید کارهای خارج از حوزه خود را انجام دهید ، پول بیشتری برای دستیابی به اهداف تجاری خود خرج می کنید.
و اگر فکر می کنید اکنون می خواهید برای یادگیری آنچه باید بدانید پول خرج کنید ، این نمونه کاملی از آنچه من می گویم است. (BTW ، این مربیان غالباً این برنامه ها را با روشهای موفق کسب و کار که در بالا ذکر کردم ، می فروشند).
برای تحقق این امر تلاش زیادی لازم است. و آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که از پست های خوب و عکس های عالی که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید ، اذیت شوید.

البته ، اگر این همان چیزی است که می خواهید به آن برسید ، از آن به عنوان الهام استفاده کنید ، اما بدانید که همیشه چیزی در پشت نمایش پنهان است که دیگر هرگز دیده نخواهد شد. جادوگر فن اوز؟
برای موفقیت در تجارت ،
سوزان

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا