طراحی و سئو وب سایت

Tracy Piller Reveals – شبکه های هدف با استفاده از لیست شجره نامه MLM

تریسی پیلر او یک آموزش تخصصی MLM شناخته شده است. در سال 1995 ، او با هدف قرار دادن بازاریابان دیگر شبکه با به اصطلاح لیست شجره نامه ، موفق به ساخت اولین شرکتهای بزرگ خود شد. این شجره نامه منجر به ایجاد یک بانک اطلاعاتی از توزیع کنندگان می شود که هم اکنون در صنعت بازاریابی شبکه ای هستند یا به دلیل توقف فعالیت شرکت خود ، این صنعت را ترک کرده اند.

سالها فقط افراد با درآمد بالا به این گزارشات دسترسی داشتند و این استراتژی را مخفی نگه می داشتند. در حالی که ضرب و شتم سنگین به یک بازاریاب شبکه متوسط ​​یاد می داد که صدها نام را ذکر کند ، او با دوستان خانوادگی و چشم اندازهای احتمالی (نه مشتری های بالقوه) صحبت کرد ، این هیترهای بزرگ با استفاده از لیست شجره نامه از بازاریابان شبکه دیگر حمایت مالی می کردند.

تریسی پیلر کاری را انجام داده است که تاکنون هیچ ضربه گیر شناخته شده ای ، درآمدزای بالاتر یا مربی این صنعت را انجام نداده است. این امر هنگام خیانت به حقیقت خیانت می کند. تریسی پیلر در دوره آموزشی فعلی خود نشان می دهد که برای احتمال موفقیت به نفع شماست ، یک بازاریاب شبکه متوسط ​​باید بداند که بازار هدف شما کیست. سپس بیان می کند که مشتریان اصلی هدف دیگر بازاریابان شبکه هستند.

در اینجا دلایلی که تریسی پیلر آورده است آورده شده است:

1. بازاریابان شبکه ای واقعاً به مدل تجاری اعتقاد دارند. لازم نیست مفهوم را توضیح دهید.

2. بازاریابان شبکه در حال حاضر افراد بسیار واجد شرایطی هستند.

3. بیشتر بازاریاب های شبکه با برنامه های فعلی خود درآمد بسیار کمی کسب می کنند.

4- بیشتر بازاریاب های شبکه اگر فکر کنند فرصتی بهتر از فرصتی که در حال حاضر برای آنها فراهم می کنند به دنبال شرکت دیگری می گردند.

حقیقت این است که متضرران ثروتمند ، معلمان و افرادی که درآمد بالاتری دارند ، همگی درآمد کلانی کسب کردند زیرا در صنعت استخدام شدند. نه خانواده و دوستان و نه این استراتژی احمقانه “قانون سه پا” نامیده نمی شود. بازاریابان شبکه را هدف قرار دهید. این یک روش اثبات شده با آزمایش زمان است که اگر می خواهید به هر سطح موفقیت برسید ضروری است.

بدیهی است که استخدام سایر بازاریاب های شبکه منطقی است زیرا این بازار هدف شماست. با این حال ، خرید نخ های شجره نامه MLM و تماس های سرد با تشویق تریسی پیلر ، تاکتیکی است که شاید نگران آن باشید. به همین دلیل است ، این افراد هرگز نمی خواهند فریب داده شوند. به عبارت دیگر ، آنها از شما هیچ اطلاعاتی نخواسته اند. اگر آن شخص در لیست DNC باشد ، ممکن است با Do Not Call Registry دچار مشکل شوید. لیست های شجره نامه MLM ها معمولاً قدیمی هستند. بنابراین ، آنها اطلاعات نادرستی دارند. نه تنها این ، این گزارش ها معمولاً بارها و بارها به فروش می رسند. این بدان معناست که لیست در واقع متعلق به شما نیست. بسیاری از بازاریابان شبکه نیز همین لیست را دارند و دقیقاً مانند شما با این مشتریان بالقوه تماس می گیرند.

بنابراین چگونه بازاریابان شبکه را در محیط امروز پرورش می دهید؟ خوب ، چند راه وجود دارد. با این حال ، بهترین راه اینترنت است! با طلوع اینترنت ، شما فرصتی خارق العاده برای جذب بازاریاب های شبکه و سایر مشتریان بالقوه بسیار واجد شرایط برای برنامه اصلی خود دارید. با استراتژی های صوتی اینترنت و فناوری وب 2.0 ، در برای کسانی که می خواهند مدل جدیدی از بازاریابی شبکه ای را بیاموزند ، کاملاً باز است. چرا می خواهید فرصت خود را برای برقراری ارتباط با فرانک یا تماس سرد با متون منسوخ شده و گزارش های نادرست شجره نامه ترویج دهید. با مدل جدید بازاریابی شبکه ای آشنا شوید تا جریانی بی پایان از توزیع کنندگان با کیفیت بالا و سایر چشم اندازهای تجاری شما را به خود جلب کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا