[ad_1]
Whitehat Copycat قرار است از 26 ژانویه بازاریابی اینترنتی را به دست بگیرد و این ممکن است چیزی باشد که ممکن است بازاریابی اینترنتی را همانطور که می شناسیم تغییر دهد. همیشه درباره کلاهبرداری در بازاریابی شرکت های وابسته صحبت می شود اما بگذارید توضیح دهم چه چیزی آنها را بسیار متفاوت می کند.
Whitehat Copycat توسط تیم بکر ساخته شد. 7 سال است که یک بازاریاب آنلاین است و این سیستم با فروش صدها محصول در بسیاری از زمینه ها و صنایع مختلف آن را به بیش از 2 میلیون دلار رسانده است. آخرین محصول وی سیستم های احمقانه ساده به بسیاری از افراد یاد داده است که چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کنند و این یکی از آنها دنبال کردن است.
تجارت آنلاین تیم شامل ایجاد و ایجاد جریان های بازاریابی و درآمد جدید برای افرادی مانند شما است. او می فهمد که بسیاری از مردم تجربه و پول لازم برای ورود به کانال های گران قیمت بازاریابی یا گذراندن مراحل پیاده سازی دشوار را ندارند. به همین دلیل این محصول کپی و چسباندن را آسان کرده است.
Whitehat Copycat بر خلاف هر سیستم بازاریابی وابسته دیگری است که من دیده ام. بگذارید فقط بگوییم این یک کلیپ ویدیویی یا سری کتابهای الکترونیکی نیست که یک چیز را به شما بگوید و چیز دیگری را به شما ارائه دهد.
این یک بسته پلاگین و بازی است که موارد زیر را به شما ارائه می دهد:
طرح دقیق وی برای سایت جعل و تقلب
– الگوهای وب سایت کپی بسیار تبدیل شده
– درگاه های تقلیدی نصب شده است
این به شما هر آنچه برای موفقیت نیاز دارید را می دهد و سیستم پول سازی برای بدست آوردن سریع پول طراحی شده است. تضمین شده است که در طی 30-20 روز درآمد کسب خواهید کرد. اگر این کار را نکنید 60 روز وقت دارید که بدون سوال پول خود را پس بگیرید.
بسته به اینکه بسته ای را که خریداری می کنید و بعد از آن بسته می شود تنظیم سیستم حدود 2-5 روز طول می کشد. هیچ ابزار تحقیق بازاریابی لازم نیست زیرا همه کارها برای شما انجام شده است. دیوانه کننده ترین قسمت مربوط به سیستم درآمدزایی آنلاین این است که هر کسی می تواند بدون توجه به تجربه و بودجه از آن استفاده کند. همه چیز سود خالص است.
رویای بسیاری از بازاریابان اینترنتی داشتن یک درآمد پایدار است تا بتوانند از آنجا شروع کنند. خوب بگذارید به شما بگویم اگر Whitehat Copycat را خریداری می کردید منابع درآمد زیادی خواهید داشت که نمی دانید روی کدام یک تمرکز کنید.
[ad_2]