[ad_1]
سرویس ها یا سیستم عامل های مبتنی بر مکان LBS مانند Yelp FourSquare GoWalla و Facebook Places اکنون از خرده فروشان عصبانی هستند. بین رسانه های اجتماعی موبایل و محلی فرصت های زیادی برای بازاریابان هوشمند وجود دارد که می توانند با کمترین تلاش به یک روش دقیق و قابل اندازه گیری تبلیغ کنند. بودجه SY با این حال ایجاد یک روش قبل از پریدن مهم است. شما باریک کشیده می شوید و احساس می کنید همه چیز در آب مرده است. این مقاله Yelp را به عنوان ابزاری محبوب در اینترنت که می تواند برای ایجاد تصاویر ایمن و تمیز استفاده شود تجزیه می کند.
Yelp بر روی نارسایی کبد تمرکز دارد. فضای داخلی توسط یلپر محلی ساخته شده است وی ایده های مشاغل محلی را كه اغلب در شهر مورد احترام هستند به اشتراک می گذارد. این نظرات توسط Community Monitor (کارمندان رسمی) در صفحه Yelp ویرایش ویرایش و منتشر شد. این بررسی های منتشر شده ممکن است قوی ترین در شکل دادن به اعتبار یک خرده فروش محلی باشد. خبر خوب برای شما زیرا صاحبان مشاغل می توانند در این امر سهم فعال داشته باشند.
برای شروع باید لیست خود را در Yelp ادعا کنید. صدمه ای نمی بیند و فقط چند دقیقه طول می کشد. حتماً اطلاعات شخصی خود را نیز پر کنید. Yelp دستورالعمل های دقیقی در مورد بررسی لیست ها دارد. آنها برای ترساندن افراد برای ثبت نام در آنجا نیستند. این بیشتر از هر چیز دیگری در مورد جلوگیری از هرزنامه است. از عکس های واقعی شرکت نیز استفاده کنید که بسیار طولانی هستند.
پس از درخواست لیست تمام اطلاعات مربوط به شرکت خود را دریافت خواهید کرد. می توانید ببینید چه کسی محصولات و خدمات شما را بررسی کرده و به ایده ها یا پیشنهادهای شما پاسخ می دهد. خوب یا بد. هنگام برقراری ارتباط از طریق Yelp عینی و صادق بودن را فراموش نکنید. اگر صدای شما دقیق و قابل اعتماد نباشد شنیده می شود.
در آخر به حالت فروش نروید. Yelp مکانی برای تبلیغات نیست. این یک ابزار مدیریتی است مانند جعبه قطره ای که اکثر شرکت ها ارائه می دهند. امیدوارم این نظرات در سایت قرار گرفته باشد.
[ad_2].