دنیای وب

آرم و هویت شما برای جهان است

آیا شما شعار شخصی دارید ، در جستجوی وب به سایت یا شرکت خود هویت دهید ، آن را شناسایی کنید؟

طراحی لوگو از زمان اختراع بازاریابی مسیری طولانی را طی کرده است. به عنوان یک استراتژی کمپین بازاریابی ، طراحی آرم سفارشی یکی از راه های اعلام وجود مارک یا شرکت شما به جهانیان است. این می تواند باعث ایجاد یا شکستن شما شود و می تواند نامی به شما بدهد که به وسیله آن دنیا شما را بشناسد.

طراحی لوگو از زمان بسیار قدیم مورد استفاده بوده است. می توان یادآوری کرد که از هیروگلیف در دوران باستان برای نمادی عمیق چیزها استفاده می شده است ، بنابراین ضرورت کلمات برطرف می شود ، و ضرورت تفسیر برطرف می شود. با استفاده از طرح های آرمیده و منطقی ، مشاغل می توانند یک میلیون کلمه را با یک نماد یا شعار واحد بیان کنند.

طرح های لوگو به اشکال مختلفی ارائه می شوند. این می تواند یک نقاشی سیاه و سفید ساده و سریع یا یک نمودار پیچیده باشد که چیزی را به تصویر می کشد. طراحی آرم شرکت باید ارتباط آن را با جهانیان اعلام کند. این باید چیزی باشد که با استفاده از یک تصویر در مورد این شرکت چیزی بگوید. برخی معتقدند که هرچه مانترا ساده تر باشد ، معنای آن را بهتر درک می کنید. برخی از آنها ممکن است به طراحی های پیچیده و اضافه کردن کلمات ، حروف و اعداد برای تعریف شرکت کمک کنند.

با استفاده از حرکت گرافیکی می توان طراحی آرم آنلاین را برای بله (و همچنین مورد علاقه) رضایت بخش تر کرد. افزودن جنبش باعث بهتر شدن مارک تجاری شما می شود در حالی که ممکن است برخی از آنچه که می خواهید منتقل کنید احساس ضعف کرده باشند.

برخی از صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​معتقدند که طراحی آرم فقط برای شرکت های بزرگی است که در مقیاس بزرگتری نسبت به همتایان کوچک و متوسط ​​خود فعالیت می کنند. اما به این فکر کنید ، چرا شرکت ها در یک آرم سرمایه گذاری می کنند و غالباً فقط یک طراح آرم را استخدام می کنند تا آرم ایده آل برای آنها ارائه دهد که ایده آل آنها را در بر داشته باشد؟ آنها یک طراح آرم را استخدام می کنند تا با یک آرم که نشان دهنده یک نام تجاری یا نام است ، بیاید و باعث شود مردم فقط با دیدن آرم خود آن را به یاد بیاورند.

به یاد داشته باشید ، آرم فقط یک تصویر یا مجموعه ای از نشانه های سمعی و بصری نیست ، بلکه ایده ای است که سعی در ورود به ذهن مشتریان بالقوه دارد. تلاشی برای اقناع و تلاشی برای به خاطر سپردن است.

فکرش را بکنید ، آرم ها و مارک های تجاری در قفسه های سوپرمارکت ها زیاد است. و هنگامی که زمان انتخاب بین دو دسته از یک گروه – به عنوان مثال دو شرکت فروش قرص – فرا می رسد ، فکر می کنید مصرف کننده چه چیزی را انتخاب می کند؟ محصولی حاوی آرم یا محصولی که فقط نام و آدرس شرکت داشته باشد؟

این فقط مربوط به نشانه های بصری نیست بلکه ابراز اطمینان با دیدن آرم شرکت است. این احساس همدلی است که شرکت سعی دارد از طریق آرم شرکتی که آرم می خواهد ایجاد کند ، به آن برسد. مشتری می تواند ادعا کند که آرم مربوط به خود محصول است و در صورت مناسب بودن زمان ، در هنگام عجله به خرید آرم به جای چیدن چیزی به صورت تصادفی در قفسه های سوپرمارکت ، به دنبال آرم می گردند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا