بازرگانیبرترین های کسب و کار

آشنایی با بهترین حراجی های کیش در فصول مختلف سال

می خواهید خریدهای متفاوتی را از نگین خلیج فارس داشته باشید؟ می خواهید تجربه خرید بهترین اجناس برند را از سفر خود به جزیره ای زیبا برای خودتان و دوستانتان به یادگار داشته باشید؟ پس قطعا یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما عزیزان خرید از حراجی های جزیره کیش است. این جزیره علاوه بر جاذبه های گردشگری فوق العاده ای که دارد، فروشگاه های فراوانی نیز دارد که هر گردشگری را می تواند به خرید از وسایل لوکس آن ترغیب کند. امروز با ما همراه باشید تا با زوایای مختلف این جزیره و فروشگاه های برند و ارزان آن اشنا شویم و به شما حراجی های معروف کیش را معرفی کنیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را از آنجا داشته باشید.

تلویزیون | دوربین

بهترین فصل حراجی در کیش چه زمانی است؟

درست است که جزیره کیش و فروشگاه های مختلف و برند آن در فصول مختلف سال تخفیف هایی را برای گرشدگران و شهروندان این جزیره در نظر می گیرند. اما در یک سری دیگر از بازه های سال، این تخیف ها در ابعاد بیشتر و به مقدار بیشتری هستند. از همین جهت دانستن بهترین زمان برای خرید از حراجی های کیش می تواند شما را در خریدی مطمئن تر و ارزان تر کمک نماید.

بهترین فصل حراجی در کیش، از اوایل اردیبهشت ماه شروع شده و تا اواخر خرداد ماه ادامه می‌یابد. صبر کنید این انتهای کار نیست. بلکه از اوایل مهر ماه تا اواخر آذرماه نیز که مصادف با بازگشایی مدارس نیز هست و بالطبع مسافران کمتری نیز به کیش سفر می کنند، این تخفیف های ویژه بر روی محصولات ارائه می شود. البته در این بین نمی توان از تخفیف های ویژه ای که در فصل تابستان ارائه می شود نیز چشم پوشی کرد. چرا که در این بازه از سال، آب و هوای این جزیره گرم و شرجی است و مسافران کمتری تمایل به سفر به کیش دارند.

تلویزیون | دوربین

راهنمای خرید در فصل حراج کیش

بالاتر اشاره کردیم که بهترین زمان خرید از مراکز خرید جزیره کیش چه زمانی است و حال نوبت آن رسیده است تا به نحوه خرید این اجناس بپردازیم. اینکه در چه فصلی چه چیزی را بخریم؟! خب در پاسخ باید بگوییم که از جمله ارزان ترین اجناس این جزیره می توانیم به وسایل لوازم خانگی و الکترونیکی اشاره کنیم که معمولا قیمت آن ها در حراجی ها تا حدود 30 درصد کاهش می یابد و این فرصت بسیار خوبی است تا شما گردشگران و مسافران و شهروندان عزیز جزیره کیش بتوانید وسایل مورد نیاز خود را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمایید. وسایلی همچون تلویزیون، لپ تاپ، دوربین، گوشی موبایل، بخچال و اتو که همگی در این حراجی ها با قیمت بسیار مناسب ارائه می شوند.

اگر به دنبال خرید وسایل عمده می گردید، باید بگوییم که خرید پوشاک به صورت عمده می تواند یکی از بهترین راه ها برای خرید ارزان در حراجی های کیش باشد. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش ها و حتی شیرینی و شکلات نیز موارد دیگری هستند که در سفر و خرید از جزیره کیش می توانید به آن ها توجه نمایید. حتما و حتما اگر می خواهید مواد غذایی خود را از آنجا تهیه نمایید، بهتر است که تاریخ تولید و انقضای این محصولات را به دقت نگاه بیندازید.

سایر تخفیفات در جزیره زیبای کیش

به غیر از مواردی که تا به اینجا به آن ها اشاره کردیم، تخفیف های دیگری نیز در جزیره کیش موجود است. به طور مثال رستوران ها، مجموعه های تفریحی و گردشگری، هتل ها و … نیز در همین بازه های سال مانند فصل تابستان به شکل خوبی آفر می‌خورند و همین موضوع باعث شده تا بعضی از گردشگرانی که می خواهند با قیمت مناسب تری به کیش سفر کنند در این بازه از سال از کیش دیدن نمایند.

تلویزیون | دوربین

لحظه آخر مرجع آفرهای ویژه تور کیش

اگر به دنبال قیمت تور کیش هستید و می خواهید سفری ارزان و با کیفیت را تجربه کنید، بهتر است بدانید لحظه آخر با گردهم آوردن آژانس های گردشگری معتبر، امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف را خدمت کاربران خود فراهم آورده است تا شما عزیزان بتوانید با مقایسه قیمت تورهای متنوع این آژانس های مسافرتی مناسب ترین تور را برای خودتان و همراهان عزیزتان انتخاب نمایید و از رقم زدن سری هیجان انگیز و به یادماندنی لذت ببرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا