دنیای وب

آیا آرم یا آرم شرکت شما از این پنج آزمون مهم عبور می کند؟

با توجه به شعارهای فاجعه بار بسیاری که هیئت های گردشگری دولتی با خوشحالی برای ده ها یا صدها هزار دلار پرداخت کرده اند ، حتی متخصصان بازاریابی نیز اغلب از معیارهای کاملا ذهنی برای انتخاب شعارها استفاده می کنند. آیا ما آن را دوست داریم آیا جذاب و به یاد ماندنی است؟ آیا احساس خوبی به ما می دهد؟

من پیشنهاد می کنم آزمون “احساس خوشبختی” را با پنج معیار اساسی دیگر جایگزین کنید. وقتی می خواهید بهترین خط زیرنویس را برای همراهی با نام سازمان خود در وب سایت ، بروشور ، کارت ویزیت ، لوازم التحریر ، تبلیغات ، لیوان و پد موس مشخص کنید ، مطمئن شوید که برنده این پنج آزمون را پشت سر گذاشته است.

1. آیا این شامل حال شما می شود و نه رقبا؟ تعداد کمی از افراد با “سیب زمینی سرخ کرده عالی. مقصد خوشمزه” مطابقت دارند. به هر ایالت دیگری غیر از آیداهو. اما در “ارزش بازدید ، ارزش یک عمر زندگی” چیزی وجود ندارد که بیشتر از مینه سوتا ، میشیگان یا مونتانا به ماین مراجعه کنید. اگر لوگوی شما چیز خاصی در مورد شرکت شما ایجاد نکند ، برای مشتریان بالقوه نیز تفاوت زیادی نخواهد داشت.

2. آیا فقط معنای مثبت دارد؟ من در مورد موضوع “تصرف در تعطیلات” گیج هستم که باید به خوبی در مریلند منعکس شود. آیا همه مشاغل در آن ایالت چنان وحشتناک هستند که همه آخر هفته زندگی می کنند؟ به همین ترتیب ، “اوضاع در اینجا متفاوت به نظر می رسد” می تواند به عنوان یک چیز خوب در اورگان ، که سالهاست از این شعار استفاده می کند ، یک چیز بد تلقی شود.

3. آیا جذابیت عاطفی دارد؟ “بزرگترین برف روی زمین” قطعاً یک تبلیغ فعال در یوتا است. به همین ترتیب ، “روح وحشی” کنتاکی ، که به سنت های مربوط به اسب آن اشاره دارد ، دارای قدرت عاطفی است. لوگوی شما باید به جای صاف و واقع بینانه بودن انرژی را منتقل کند.

4. آیا لحن و محتوای آن برای بازار هدف شما مناسب است؟ ناحیه کلمبیا روی پلاک های خود عبارت “مالیات بدون نمایندگی” را داشت که به عنوان یک شعار فعال برای ساکنان آن عمل می کرد. اما برای گردشگران ، این شعار یکدست و بی ربط به نظر می رسد. همیشه هنگام ایجاد و بررسی خطوط شناسایی ، بازار هدف خود را بسیار در ذهن داشته باشید. شما آن را برای خود نمی نویسید بلکه می خواهید آن را برای چه کسی جذب کنید.

5. آیا دلایل خوبی برای جایگزینی آرم قبلی دارید؟ فقط به خاطر اینکه از آن خسته شده اید ، آن را به سطل آشغال نیندازید. به یاد داشته باشید از آنجا که شما بدون شک عنوان خود را بسیار بیشتر از بازار هدف خود می شنوید و می بینید ، ممکن است سالها قبل از وقوع آن خسته شوید. بسیار نادر است که کشوری بیش از یک دهه آرم موفق خود را زنده نگه دارد زیرا سیاستمداران و مقامات گردشگری احساس خارش بیشتری می کنند تا اثر انگشت خود را روی مارک تجاری نهاد خود بگذارند. این دلیل خیلی بدی برای تغییر است. اگر مخاطب دیگر به آن پاسخ ندهد یا شروع به تمسخر کند – اینها دلیل خوبی برای جستجوی خط جدید است.

وقتی آرم های مورد علاقه خود را با این پنج تست می سنجید ، شانس انتخاب آرم دیگری را که سازمان شما را در معرض تمسخر قرار می دهد کاهش می دهید. شما شانس برنده شدن را افزایش می دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا