آیا افزایش قد ناگهانی خطرناک است؟

در این مطلب ما قصد داریم راجع به افزایش قد ناگهانی صحبت کنیم که یکی از موارد مورد بحث در رابطه با افزایش قد است. با مراجعه به تحقیقات انجام شده راجع به افزایش قد می‌توان مشاهده کرد که انسان قادر است به صورت ناگهانی با انجام اقدامات لازم، افزایش قد داشته باشد. اقدامات لازم برای افزایش قد ناگهانی، می‌تواند شامل استفاده از داروهای شیمیایی و یا راه طبیعی افزایش قد باشد. البته که راه طبیعی افزایش قد مناسب‌ترین و اثربخش‌ترین روش افزایش قد برای تمامی سنین می‌باشد؛ اما وظیفه ما این است که به صورت کامل خطرات افزایش قد شیمیایی را نیز برای شما بازگو کنیم تا شما به صورت کامل با قضیه افزایش قد ناگهانی آشنا شوید. در ادامه‌ این مطلب به صورت کامل افزایش قد ناگهانی را به شما توضیح خواهیم داد و راجع به نحوه انجام آن و خطرات و مزایای آن صحبت خواهیم کرد پس حتما همراه ما باشید تا بیشتر راجع به این موضوع صحبت کنیم.

افزایش قد بعد از 20 سالگی | افزایش قد تا 20 سانت در یک هفته

افزایش قد ناگهانی چیست؟

به زبان ساده افزایش قد ناگهانی به این معنی است که صفحات رشد شما، رشد قد را متوقف کرده‌اند؛ اما به صورت ناگهانی وادار می‌شوند تا رشد استخوان‌ها را شروع کنند. افرادی که در سنین پایین‌تر از 20 قرار دارند تحت هیچ شرایطی قابلیت رشد ناگهانی را ندارند، زیرا صفحات رشد فعال هستند و استخوان‌ها رشد پیدا می‌کنند، پس نمی‌توان گفت که آن‌ها به صورت ناگهانی می‌توانند رشد کنند. اما افرادی که بالاتر از 20 سال سن دارند و صفحات رشد آن‌ها متوقف شده است، اگر با هر روشی برای افزایش قد اقدام کنند استخوان‌های خود را در شرایط رشد قد ناگهانی قرار می‌دهند.

افزایش قد ناگهانی برای افراد بالای 20 سال

در سایت وان قد راجع به رشد قد برای افراد بالای 20 سال مطالب مفیدی نوشته شده است که با استناد به آن‌ها می‌توان متوجه این موضوع شد که افرادی که صفحات رشد غیرفعال دارند نیز می‌توانند برای افزایش قد اقدام کنند که به آن رشد قد ناگهانی گفته می‌شود. علاوه بر افزایش قد برای افراد بالای 20 سال، یک مورد دیگر در رابطه با رشد قد ناگهانی وجود دارد که به آن رشد سریع می‌گویند. رشد سریع به این معنی است که شما بدن خود را در شرایطی قرار می‌دهید که صفحات شما چند برابر حالت عادی فعالیت کنند و در نتیجه در یک بازه زمانی کوتاه، شما افزایش قد بی‌سابقه‌ای را تجربه خواهید کرد که به آن افزایش قد ناگهانی نیز گفته می‌شود. سوال اینجاست که چگونه می‌توان افزایش قد ناگهانی داشت؟ آیا این افزایش قد خطراتی به همراه دارد؟ برای پاسخ به این سوالات، شما را به مطالعه ادامه‌ این مطلب دعوت می‌کنیم.

چگونه می توان افزایش قد ناگهانی داشت؟

برای افزایش قد ناگهانی شما باید اصول اولیه افزایش قد را مطالعه کنید تا متوجه شوید که بدن شما چگونه عمل می‌کند و چگونه خود را رشد می‌دهد. افزایش قد به وسیله ترشح هورمون رشد صورت می‌گیرد که در نتیجه آن صفحات رشد فعال می‌شوند و سپس با استفاده از مواد مغذی، استخوان‌ها رشد خواهند کرد. چرا رشد قد بعد از پایان جوانی متوقف می‌شود؟ به این دلیل که هورمون رشد طبق عادت طبیعی بدن ترشح نمی‌شود و در نتیجه صفحه رشد فعال نمی‌شود. پس چگونه افراد بالای 20 سال می‌توانند رشد قد ناگهانی داشته باشند؟ شما با انجام اقداماتی می‌توانید ترشح هورمون رشد را دوباره فعال کنید تا روند رشد قدی آغاز شود. برای ترشح دوباره هورمون رشد، شما باید بدن خود را وادار کنید که در شرایط رشد قد قرار گیرد که راه آن به این صورت است که شما مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و ساخت استخوان را فراهم خواهید کرد و سپس با انجام حرکات ورزشی مختص به کشش استخوان، به بدن این موضوع را می‌فهمانید که می‌خواهید در شرایط رشد قرار بگیرید و سپس بدن شما ترشح هورمون رشد را آغاز می‌کند. کاملا امکان پذیر است که انسان پس از پایان دوران رشد دوباره هورمون‌های رشد خود را فعال کند و فقط نیاز است که شما طبق برنامه پیش بروید و دست از تلاش برندارید، زیرا مهم است که فشار وارده به استخوان‌ها متداوم باشد.

افزایش قد بعد از 20 سالگی | افزایش قد تا 20 سانت در یک هفته

افزایش قد ناگهانی برای افراد در سن رشد

در رابطه با افرادی که در سن رشد قرار دارند و هورمون‌های رشد آن‌ها فعال است و قصد دارند که افزایش قد ناگهانی داشته باشند، تنها کافی است که تمامی منابع مورد نیاز برای رشد را چند برابر کنند و در کنار آن فشار و کشش به استخوان‌های خود را همزمان با افزایش منابع غذایی، افزایش دهند تا بدن در یک جریان سرعتی بالاتری قرار گیرد.

خطرات افزایش قد ناگهانی

به سراغ موضوع اصلی این مطلب که خطرات افزایش قد ناگهانی است می‌رویم که شاید نگرانی شما هم باشد. افزایش قد ناگهانی تحت هیچ شرایطی خطری برای شما به همراه ندارد، به شرطی که از طریق روش‌های طبیعی افزایش قد صورت گرفته باشد. اگر شما از روش‌های پزشکی و داروهای شیمیایی که به وسیله تزریق باعث رشد اسخوان‌ها می‌شوند استفاده کنید، خود را در معرض خطر عوارض شدیدی همچون مشکلات استخوانی قرار می‌دهید که اصلا ارزش افزایش قد را ندارد. اگر به صورت طبیعی افزایش قد ناگهانی را تجربه کنید، بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید به زندگی خود به عنوان یک قد بلند خوشتیپ ادامه دهید. در واقع افزایش قد طبیعی علاوه بر اینکه هیچ‌گونه خطراتی به همراه ندارد، بلکه باعث می‌شود تا شما در شرایط فیزیکی سالم‌تری قرار بگیرید و سلامت جسمانی شما به شدت افزایش پیدا می‌کند؛ زیرا در هنگام افزایش قد مشغول حرکات ورزشی و تغذیه سالم قرار خواهید گرفت که دو اصل مهم سلامتی هستند.

آیا افزایش قد ناگهانی دائمی است؟

افزایش قد تحت هر شرایطی دائمی است و به محض اینکه استخوان‌ها رشد داشته باشند، هیچ عاملی نمی‌تواند باعث شود تا قد شما کاهش پیدا کند پس جای نگرانی برای دائمی نبودن آن نیست. افزایش قد با استفاده از روش‌های طبیعی برخلاف خواست بدن نیست و شما در واقع بدن خود را وادار به رشد نخواهید کرد، بلکه عوامل مورد نیاز برای رشد را فراهم خواهید کرد و سپس با دستور مغز، ترشح هورمون رشد آغاز می‌شود و در نتیجه رشد استخوان‌ها آغاز خواهد شد.

منبع:https://1ghad.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا