دنیای وب

آیا بازاریابی اینترنتی برای یک مسیحی سخت تر است؟

من در مورد شما نمی دانم ، اما من اغلب خودم را در یک پیام فروش صاف و قانع کننده با گرافیک عالی غوطه ور می کنم. تقریباً احساس می شود که او به طور غیرمعمول با شما صحبت می کند تا هنگامی که می دانید محصول را خریداری کنید ، محصول را خریداری کنید ، به احتمال زیاد این کار نخواهد کرد. سرانجام ، به هر حال آن را بخرید زیرا تفکر و ناامیدی آرزوی شما بهترین تلاش را کرده است. امیدوارم این بار در اطراف ، واقعاً تنها کاری باشد که شما برای کمک به شما در بازاریابی و موفقیت آنلاین می توانید.

مطمئناً ، هرکسی فقط با وعده های خالی خود ، دستورالعمل های ناقص خود ، کارهایی که انجام نمی شود ، دروغ های آشکار ، جهت گیری کاملاً اشتباه و به اصطلاح رازها سود خود را به دست می آورد. هنوز برخی از ما وجود دارد که به اخلاق تجاری خوب ، اخلاق و اصول نوشتاری ارزش قائل هستند.

به عنوان یک بازاریاب مسیحی ، این نوع از تاکتیک های بازاریابی باعث عصبانیت من شده است.

این باعث ناراحتی من می شود زیرا این بازاریابان فصلی بر روی یکی از آسیب پذیرترین گروه های آنلاین ، مبتدی یا مبتدی طعمه می زنند. بیشتر افراد تازه وارد دنیای آنلاین ناامید شده و می خواهند ثروتمند شوند ، به همین دلیل آنها خود را به عنوان هدف آسان تبدیل می كنند زیرا آنها چیزی بهتر نمی دانند.

بازاریابان مشکوک و مربیان سطح بالا که باید با استفاده از مهارتهای بازاریابی خود و استفاده از محرکهای روانی و عاطفی دیگران ، مجبور به استفاده بهتر از این مبتدیان شوند و آنها را مجبور به خرید کنند. این تاکتیک های بازاریابی به خودی خود شر نیستند ، اما وقتی شما کاملاً دروغ می گویید که فروشی را بدست آورید و سپس به سمت خود بپیچید تا دیگران را به انجام همان کار برسانند ، اکنون این درست نیست.

مبتدیان معمولاً می خواهند به قدری بد درآمد کسب کنند ، که اگر کسی بگوید “فقط محصول من یا سیستم من را بخرید و این شما را ثروتمند کند” ، و حتی اگر بدانند در اعماق این ثروت های فوری فقط یک رویا است ، به احتمال زیاد آنها را به هر حال خریداری می کنند. چرا؟ از آنجا که ما و درست مثل شما ، فکر می کنیم این بار متفاوت خواهد بود و به بهترین ها امیدواریم. به این تفکر آرزو گفته می شود.

به هر حال ، این تاکتیک در نقاط مختلف قیمت نیز بسیار خوب عمل می کند. چگونه من می دانم؟ وقتی برای اولین بار از طریق اینترنت شروع کردم (و بعضی اوقات هنوز هم آن را دوست دارم ، تا به امروز!) ، من تعدادی از محصولات و برنامه هایی را خریداری کردم که مطابق آنچه که آنها وعده داده بودند از 2 تا 2000 دلار نیست. کاملاً رک و پوست کنده ، این بازاریاب ها به جایی نمی روند. تا زمانی که مردم خرید خود را ادامه دهند ، با دروغگویی و گول زدن به ثروتمند شدن خود ادامه خواهند داد.

بنابراین راه حل برای شما چیست؟

آیا شما به چرخش چرخ های خود ادامه می دهید و به سرعت به جایی نمی رسید یا سعی خواهید کرد شخصی را پیدا کنید که بتواند حقیقت را برای شما بگوید؟ باید شخصی را پیدا کنید که به شما دروغ نگوید و به شما قولهای خالی ندهد مانند “شما می توانید با سه کلیک ثروتمند شوید!” یا “فرمول 3 مرحله ای را برای ثروت فوری دنبال کنید!” به هر حال ، آیا از فرمول 3 مرحله ای شنیده اید؟

1) مکان و نیاز پیدا کنید

2) هدف قرار دادن افراد در این مکان

3) آنها را به آنچه نیاز دارند بفروشید

به نظر می رسد بسیار ساده است؟ راستش ، این فرمول است ، اما آیا سعی کرده اید این سه مرحله را انجام دهید؟ آیا آسان نیست به عنوان بازاریاب می گوید حق با اوست؟ به هر حال ، اگر تصمیم دارید آنچه را که به عنوان بازاریاب وابسته توصیه می کنید ، دریافت کنید ، آسان نخواهد بود. کسب درآمد در اینترنت جادویی نیست. این کار مثل هر کار دیگری طول می کشد.

بنابراین ، چرا بسیاری از ما در همان دروغ های قدیمی قرار می گیریم؟ بیایید یک بررسی سریع انجام دهیم ، دوست دارید کدام یک را بخواهید؟

  • “در مدت 60 روز یا کمتر از یک میلیون دلار ، تضمین کنید!”

  • “یک سال سخت کار کنید ، اصول اولیه را بیاموزید ، اشتیاق ، صدا و هدف خود را پیدا کنید و سپس ممکن است تا سال آینده 100،000 دلار بدست آورید.”

بدیهی است که اولین دروغ است ، اما بسیاری از مردم به این دلیل که مردم بنا به دلایلی می خواهند به این نوع “فراخوان عمل” پاسخ دهند ، پاسخ خواهند داد و به شماره 1 و نه شماره 2 مشترک می شوند.

واقعیت این است که هدف اصلی شخصی که اقدام به فروش نوشتن نامه یا نامه می کند این است که شما را بخرد زیرا بدون فروش هیچ درآمدی ندارد. من به عنوان یک بازاریاب مسیحی فرقی ندارم. کار من تهیه محصولات خوب برای تجارت بالقوه من و جذاب کردن آنهاست تا بتوانید از من خریداری کنید. با این حال ، من باید از شیوه های صادقانه تجارت حمایت کنم و فقط برای بدست آوردن فروش به دروغ متوسل نمی شوم.

آنچه من توصیه می کنم

اگر مدتی است که به صورت آنلاین بازاریابی کرده اید و خیلی پیشرفت نکرده اید ، من می خواهم یک سیستم بازاریابی رایگان را ارائه دهم که بتواند در تلاش های آنلاین شما کمک کند. سیستم بازاریابی رایگان است و 4 برنامه در داخل سیستم وجود دارد که دانش مالی ، تبلیغات آنلاین ، تولید سرب و تیم سازی را به شما آموزش می دهد. در صورت تمایل می توانید به برنامه ها بپیوندید ، برخی از آنها رایگان هستند و برخی دیگر برای شما هزینه دارند ، فقط سیستم بازاریابی رایگان است.

این سیستم بازاریابی پایه و اساس موفقیت آنلاین شما را فراهم می کند. این سیستم من نیست اما می توانم آن را با وجدان روشن توصیه کنم. سیستم آنچه را می گوید انجام می دهد و نه فقط یک قول خالی دیگر.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا