دنیای وب

آیا باید چندین نام دامنه داشته باشید؟

شرکت های دامنه با 10 دامنه همه ما را دوست خواهند داشت اما حقیقت این است که ما پول خود را برای خرید بیش از یک و شاید دو مورد هدر می دهیم. گول نخور. در اینجا حقایق وجود دارد.

اگرچه ممکن است شرکت های فروش نام دامنه به شما فکر کنند که داشتن چندین نام دامنه برای کسب و کار شما ضروری است ، اما به احتمال زیاد اتلاف پول شما خواهد بود.

بحث خرید چندین دامنه جلوگیری از این است که شرکت های دیگر نامی مانند شما بگیرند. اگرچه این ایده جالبی است ، اما حقیقت این است که اکثر افراد نامی را که شما تبلیغ می کنید تایپ می کنند.

در صورت تبلیغ ، این مورد است [http://www.yourcompanyname.com.au] مالکیت شما بعید است منفعتی داشته باشد http://www.yourcompanyname.info یا [http://www.yourcompanyname.net.au]. بالاخره چرا مردم ناگهان از این نام استفاده می کنند.

اگر محصولی دارید که در اینجا در استرالیا بازاریابی می کنید ، در صورت امکان ، نام دامنه را با انتهای .com.au ایمن کنید. این محبوب ترین نام دامنه در استرالیا است. اگر کسی از نام دامنه شما مطمئن نباشد ، به احتمال زیاد پایان نام شما خواهد بود.

با گفتن این ، انجام آن دشوارتر می شود و به همین دلیل تعداد زیادی گروه نامی وجود دارد. این شامل .biz ، .info و تعدادی ترکیب دیگر است. اگر بازاریابی اصلی شما از طریق موتورهای جستجو انجام می شود ، خوب است ، اما اگر یک ابزار بازاریابی سنتی است ، سعی کنید .com.au را بدست آورید اگر به مردم به تجارت شما به عنوان یک شرکت استرالیایی اطمینان دهد.

دامنه های انتهایی “جایگزین” بسیاری از وب سایت ها “ناخواسته” هستند فقط به این دلیل که هنگام خرید مقداری پس انداز می کنند. مثل اکثر مردم ، من همیشه نسبت به چنین دامنه هایی محتاط هستم و حتی کمی مشکوک هستم و همیشه .com.au را انتخاب خواهم کرد چون می دانم آنها یک نام تجاری ثبت شده در استرالیا و ABN دارند. من بلافاصله می دانم که آنها یک فرآیند غربالگری را پشت سر گذاشتند زیرا شما نمی توانید نام .com.au را با نام تجاری ثبت شده و ABN بخرید.

افرادی که نام دامنه می فروشند برای شما داستان هایی را تعریف می کنند که چند دامنه از شما محافظت می کند و برای خرید شغلی شما بهتر است ، حقیقت این است که برای کمیسیون و تجارت آنها بهتر است. من پیشنهاد می کنم پول خود را در جایی که می توانید درآمد کسب کنید قرار دهید – یک وب سایت خوب.

هشدار

شرکتهای توسعه دهنده وب را که قصد دارند چندین نام دامنه را بفروشند و قصد دارند همه آنها را به وب سایت شما هدایت کنند ، اداره یا گواهی نکنید. Google به طور خاص به عنوان یکی از مناطقی که در شرایط و ضوابط استفاده از Google قابل قبول نمی دانند ، شناسایی شده است – به زبان انگلیسی ساده و ساده ، می توانید وب سایت خود را از Google ممنوع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا