برترین های کسب و کاردنیای وب

آیا تبلیغات بنری دورانش به پایان رسیده؟

تبلیغات بنری شاید موضوعی قدیمی و قطعا برای بسیاری یک موضوع نام آشناست. خصوصا برای کسانی که کارشان با اینترنت و فضای مجازی ارتباط تنگانگ دارد. تبلیغات بنری کاملا متصل به بنر تبلیغاتی است. یعنی شما یک بنر تبلیغاتی یا یک تصویر مرتبط با محصول خود داشته باشید می تواند از این بستر استفاده نمایید.

اما سوال اصلی که قرار است در این مطلب به آن بپردازیم این است که آیا دوران تبلیغات بنری یا تبلیغات آنلاین به اتمام رسیده است؟ یعنی این مدل تبلیغات دیگر مناسب نیست و باید به فکر راه دیگری برای تبلیغات خود در اینترنت باشیم. اگر این موضوع برای شما سوال است. با ما در ادامه همراه شوید.

تبلیغات بنری:

ابتدا بیایید با تبلیغات بنری آشنا شویم، بنر به عنوان یک تصویر شناخته می شود، نوع بنر وابسته به سلیقه ی شما انجام می شود. شما می توانید برای تبلیغ شغلتون از یک تصویری که از گوگل دانلود میکنید استفاده کنید یا نه، به سراغ یک شرکت حرفه ای طراحی گرافیک بروید که مهارت کافی برای ساخت یک بنر تبلیغاتی را داشته باشد. که ما در اینجا به شما پارسی طرح ایرانیان را معرفی می کنیم.

تبلیغات بنری پر استفاده، پر کاربرد و بسیار متنوع قابلیت نمایش دارد. هم از نظر فرمت طراحی و هم از نظر بستر نمایشی در سایت های اینترنتی. بنر تبلیغاتی که شما می سازید یا از یک تصویر آماده استفاده می کنید را می توانید در یک چارچوب خاصی آن را نمایش دهید. سایت های اینترنتی امروزه بستر مناسبی برای نمایش این بنر ها قرار داده اند. در کل تبلیغ بنری یعنی نمایش نوعی تصویر با فرمت، اندازه و سبک مختلف در سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی و … می باشد.

سوال اصلی: آیا با تبلیغات اینترنتی بنری خداحافظی کنیم؟

پاسخ سریع؛خیر.

به هیچ عنوان در حال حاضر چنین نظری منطقی نیست که بخواهیم بگوییم دوران تبلیغات بنری به اتمام رسیده است. چرا که بر خلاف این نظریه، تبلیغات اینترنتی یکی از روش های پراستفاده و پر کاربرد در بین کسب و کارها به شمار می رود و از روز به روز در حال رشد و توسعه می باشد.  خوشبختانه با توجه به بروزرسانی های تکنولوژی تبلیغات تحت وب، شاهد رشد بی سابقه ای در امر تبلیغات بنری هستیم.

البته در تبلیغات اینترنتی تحولات زیادی هم در بخش تکنولوژی و هم در بخش نوع استفاده تبلیغ دهندگان و همچنین نمایش دهندگان هستیم. همانطور می دانید هزینه تبلیغات از طراحی تا اجرا افزایش داشته است. این موضوع باعث رویکرد افرادی میخواهند تبلیغ بدهند هم دچار تغییراتی شده است.

شاید اگر برگردیم به نزدیک 5 -7 سال پیش افراد زیادی به دلیل هزینه های کم تبلیغ، تبلیغاتی انجام می دادند که هزینه ی آن با درصد قابل توجهی دور ریخته می شود. اما با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های تبلیغاتی این رشد و توسعه به کمک تبلیغات اینترنتی آمد و روش های زیادی را در اختیار تبلیغ دهندگان قرار داد تا حق انتخاب بیشتر و متنوع تری داشته باشند.

مثلا امروزه شما با انواع مد های تبلیغات بنری مواجه هستید. ( همسان، کلیکی، پوش و … ) که تمام این مدل تبلیغات به لطف تکنولوژی بر خلاف گذشته، امکان ارزیابی و تحلیل بسیاری به تبلیغ دهنده می دهد و از هزینه ی تبلیغات اگر چه افزایش داشته است اما به صورت بهینه و مفید تر خرج میشود.

یعنی شما به ازای کلیک هزینه پرداخت می کنید و هر زمانی که تحلیل کردید و متوجه آن کمپین و شرایطش مناسب نیست و برای شما بازدهی ندارد می توانید کمپین را متوقف کنید و از راه و روش دیگری تبلیغ خود را پیش ببرید.

در نهایت باید بگوییم تبلیغات بنری متوقف نشده است و پیش بینی می شود رو به روز بر قدرت آن افزوده شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا