دنیای وب

آیا در مشاغل MLM خود تلاش می کنید؟ – خرید الکترونیکی

پاسخ دادن به این سوال برای بسیاری از شما بسیار دشوار است ، زیرا این احتمال وجود دارد که شما مانند 95٪ از دیگر توزیع کنندگان حق رای دادن از قبل با مشاغل حق رای دادن خود دست و پنجه نرم کنید.

حقیقت غم انگیز این است که اکثر افرادی که در MLM شروع به کار می کنند فاقد یک مهارت بسیار اساسی هستند و آن بازاریابی است. اگرچه این ممکن است اساسی بنظر برسد ، اما حقیقت است. پس از همه به آن بازاریابی چند سطح یا بازاریابی شبکه ای گفته می شود.

ارتقا business تجارت خود به سرنخ های بدون صلاحیت مانند خانواده و دوستان مانند بازی در یک نوع قرعه کشی است.

بعد از مدتی که این استراتژی را امتحان کردید ، دیگر افراد برای مکالمه با شما تمام می شوند و اکنون با کمبود امتیاز مواجه هستید. در این مرحله ، ممکن است به فکر خرید سرنخ باشید. این برای اکثر بازاریاب های شبکه نیز یک استراتژی ضرر است.

بعد از اینکه یک استراتژی را یکی پس از دیگری جستجو کردید و می توانستید سرنخ کافی را بیابید ، اکنون شروع کرده اید بیش از درآمد خود را برای کسب و کار خود خراب کنید یا بدتر از آن ، بدون پول.

و من تو را سرزنش نمی کنم. شما فقط می توانید آنچه را که پاستور شما یاد گرفته است انجام دهید.

قسمت واقعاً ناراحت کننده این است که میلیون ها نفر در آنجا هستند که در واقع بدنبال آنچه شما می توانید ارائه دهید می روند و می خواهند با شما کار کنند.

بله ، درست است ، اما آنها نمی توانند شما را پیدا کنند زیرا شما پیدا کردن آنها را برای آنها آسان نکردید.

آنها شما یا تجارت شما را در اینترنت ، Google ، Facebook ، Twitter ، YouTube و سایر سایتهای دیگر جستجو می کنند.

برای افزایش شانس موفقیت در این صنعت ، باید توجه خود را به اینترنت متمرکز کنید. تصادفی نیست که همه بازیگران اصلی هر صنعت حضور گسترده ای در اینترنت دارند. حتما پیداش کنید!

اگرچه برخی از آنها با واقعیت های جدید بازار در اینترنت سازگار نیستند ، اما دیگر نمی توانند به راحتی از قدرت اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی چشم پوشی کنند و همچنین نباید آن را نادیده بگیرید.

تولید آگهی آنلاین آسان تر و آسان تر شده است زیرا شرکت هایی هستند که سیستم هایی را دقیقاً به همین منظور ساخته اند. آنها “سیستم های تولید سرب” نامیده می شوند ، اما همه آنها موثر نیستند. بهترین ها مواردی هستند که به شما امکان می دهند خود را ارتقا دهید و همچنین به شما امکان می دهد تا منجر شوید ، بنابراین فقط محدود به سیستم آنها نیستید.

امیدوارم توانسته باشم کمی اوضاع را روشن کنم ، به علاوه برخی از امیدها ، زیرا اگر یاد بگیرید چگونه به صورت آنلاین بازاریابی کنید ، دیگر با تجارت MLM خود مبارزه نخواهید کرد. و با داشتن یک سیستم مناسب ، این کار بسیار راحت تر از تصور شماست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا