دنیای وب

ابزارهای بازاریابی ایمیل تجارت برتر

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از راه های تقویت تجارت شماست. رسانه های اجتماعی به بستری برای ارتقا تجارت تبدیل شده اند و بازاریابی از طریق ایمیل به آن کمک می کند. از ایمیل مارکتینگ می توان برای بهبود خدمات و برنامه شما استفاده کرد. “بازاریابی ایمیلی از ابزار خاصی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی به گروهی استفاده می کند.” این یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد است. بازاریابان می توانند برای گروه مورد نظر خود پیام هدفمندی ارسال کنند. اطلاعات مربوط به نیازهای مشتری ، محصولات و سپس نامه های الکترونیکی برای مشتریان مشخص ارسال می شود. از طریق ایمیل ، شرکت ها می توانند خدمات ، پیشنهادات و موارد جدیدی را که ارائه می دهند تبلیغ کنند. ایمیل معاملاتی ، ایمیل مستقیم و ایمیل تلفن همراه راه هایی برای انجام بازاریابی از طریق ایمیل هستند.

این روش مقرون به صرفه ترین روش است و در مقایسه با روش های دیگر ارزان تر است. به راحتی و در کمترین زمان به مشتریان هدف دسترسی می یابیم و آنها از چیزهای جدیدی که تجارت به آنها ارائه می دهد آگاه هستند. مشترکان آخرین اخبار و پیشنهادات را از تبلیغ دهنده دریافت می کنند.

آماری درباره ابزارها

ابزارهای زیادی وجود دارد که به بازاریابی و مزیت تجارت در بازار کمک می کنند.

بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم

مانیتور کمپین این یک ابزار سازنده الگو است ، این اطمینان را می دهد که نامه الکترونیکی به راحتی از طریق تلفن همراه خوانده می شود ، به طوری که نه مشتری و نه مشتری یک ایمیل را از دست نمی دهند. مانند گوگل ، یاهو یا هر سیستم عامل ایمیل دیگر ، از همین رابط استفاده می کند تا مسائل پیچیده نشوند. در صورت لزوم می توانید الگوی HTML را بارگیری ، قالب بندی و ویرایش کنید. پاسخگوی خودکار فقط می تواند تخصیص دهد ، و هش داده اطمینان می دهد که ایمیل فقط به مشتریان در نظر گرفته شده تحویل داده می شود. Basic و Unlimited دو بسته ارائه شده توسط این ابزار هستند.

پاسخ عمودی این کمک می کند تا کمپین های ایمیل را به سایت های اجتماعی مانند Twitter ، LinkedIn و Facebook پیوند دهید. این کمک می کند تا با تعداد زیادی از مخاطبان ارتباط برقرار کنید. با کمک جادوگر ایجاد ایمیل ، می توانید موتور تبلیغاتی خود را ایجاد کنید و با قالب HTML رایگان می توانید آن را برای ایجاد لیست شرکت خود سفارشی کنید. فقط می توانید از متن بدون عکس استفاده کنید ، به سایر آمار احتیاج دارید. ماهانه حداکثر 4000 ایمیل ارسال می شود.

استاندارد ویژگی اصلی این است که چندین الگو برای تبریک ، تبلیغات و بسیاری از رویدادهای دیگر ارائه می دهد. می توانید از HTML و CSS استفاده کنید تا ظاهری سفارشی به آن ببخشد. با استفاده از فیلتر اسپم داخلی ، می توانید مطالب رد شده در الگوهای خود را بررسی کنید. آنها حتی یک انجمن دارند که در آن می توانید نظرات و طرح خود را ارائه دهید. بسته ها وجود دارد ، با 600 ایمیل شروع می شوند و رشد بیشتری دارند.

جنگنده این ابزار چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این بیش از 500 قالب را در انواع مختلف صنعت و نیاز طبقه بندی می کند. ابزار مدیریت تماس یکی از ویژگی های قدرتمندی است که ارائه می دهد ، زیرا می توانید مخاطب خود را از لیست وارد کنید. ایمیل مشترک نشده به طور خودکار حذف می شود. به نوعی ، این ابزار همه چیز را ساده می کند و بیشتر به بازاریابی می بخشد. می توانید به مدت 30 روز یک دوره آزمایشی رایگان را امتحان کنید.

MIL CHIMP به شما امکان می دهد نظرسنجی ها را انجام دهید و آنها را برای مردم بفرستید تا نظر آنها را ببینید. استفاده از تکنیک های نظرسنجی در شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را از تکنیک های تبلیغاتی شما می برد. شما این گزینه را دارید که لیست خود را سفارشی کنید و ببینید چه کسی نامه را دریافت کرده یا نه ، و همچنین خواهید فهمید که کمپین حداکثر تعداد کلیک را دریافت کرده است. این یک اشتراک رایگان برای 2000 مشترک دارد.

پاسخ می گیرید این ابزار به شما امکان می دهد لیست مخاطبین خود را به طور موثر حفظ کنید. می توانید لیست مخاطبین خود را ویرایش کنید. این ابزار به شما پیگیری می کند که چه کسانی عضو ، لغو اشتراک و کلیک روی پیوندها شده اند. همچنین گزارش را به صورت گرد و نمودار ارائه می دهد و به شما اطلاع می دهد که نامه تحویل شده یا نه. بسته های مختلفی در صورت لزوم ارائه می شود.

صفحات سرب به شما کمک می کند صفحات فرود تعاملی را برای سایتهای خود ایجاد کنید که می توانید از بین 50 الگو انتخاب کنید. آنها با بهترین ارائه دهندگان ایمیل همگام سازی می شوند. اثر می تواند در کمترین زمان اثری از خود برجای بگذارد. بسته های مختلفی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. صفحات پیشرو می توانند به سرعت کارآمد تجارت شما را متحول کنند.

میم دیوانه در وقت خود صرفه جویی می کنید می توانید کمپین های تبلیغاتی قبلی خود را شبیه سازی کرده و متناسب با نیاز خود تغییراتی ایجاد کنید. از درایوهای قدیمی می توان به نوعی استفاده کرد و در صورت حذف آنها می توانید آنها را نیز لغو کنید. ویژگی های جزئیات به شما اطلاعاتی درباره اینکه چند ایمیل باز و به اشتراک گذاشته شده و تعداد افراد روی پیوند کلیک کرده اند می دهد. با ادغام با Google Analytics ، آمار و هدف گیری کلیک را ارائه می دهد.

ارتباط مداوم چندین الگو به شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد خود را شخصی سازی کنید. این یک گزارش دقیق در مورد پیوندها و ایمیل ها به شما می دهد. به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و لینکدین می تواند تجارت شما را رونق بخشیده و سایت شما را با بازدید زیاد مواجه کند.

همه برنامه ها از نظر عملکرد و ویژگی ها بهترین است. این طیف گسترده ای از الگوها را برای انتخاب دارد. ادغام با CRM به شما جزئیات هر ایمیل و نحوه ردیابی آنها را می دهد. این شفافیت را فراهم می کند ، و گزارش هایی از ایمیل هایی را که کلیک شده ، حذف شده ، پیوست ها دیده شده یا نشده است ، تولید می کند. به طور خلاصه ، جزئیات هر فعالیت در حال انجام را بیان می کند. این به شما کمک می کند تا از تجارت خود پیگیری کنید و می توانید متناسب با آن تغییرات را ایجاد کنید زیرا شما را از هر موقعیتی آگاه می کند.

بازاریابی ایمیلی این یکی از تکنیک های بازاریابی موثر برای ارتقا خدمات شما است. بازاریابی موثر می تواند فروش تجاری بالاتری را به شما ارائه دهد. در این دوره رقابت ، شرکت باید در سبک های برجسته باشد تا مخاطب را جذب کند و سود کسب کند. ارسال ایمیل دستی به گروهی از افراد کاری پیچیده و زمان بر است. برای صرفه جویی در وقت و کسب نتیجه دلخواه ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به شما در رسیدن به ارتفاعات کمک کند. برای موفقیت هر شغلی ، باید بازار را با در نظر گرفتن ضرر نیز تحلیل کرد. لازم نیست که با اتخاذ بازاریابی از طریق ایمیل ، همیشه نتیجه مثبت بگیرید.

با مطالعه مناسب و دانش مخاطب می توانید تجارت خود را در بازار رونق دهید. بنابراین این خدمات را انتخاب کنید و اجازه دهید تجارت شما در بازار شکوفا شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا