دنیای وب

ارائه بازاریابی دیجیتال Chandigarh

دیجیتال مارکتینگ یک تکنیک تبلیغاتی است که از طریق کانال های دیجیتالی مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل و اپلیکیشن های موبایل و غیره ارائه می شود. دیجیتال مارکتینگ دارای چندین حوزه است:

پرداخت برای هر کلیک:
شما می توانید تبلیغات را در PPC (پرداخت به ازای کلیک) ایجاد کنید و یک مخاطب خاص را هدف قرار دهید. PPC برای بسیاری از انواع مشاغل آسان تر و موثرتر است.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO):

بهینه سازی برای موتورهای جستجو فرآیند بهینه سازی محتوا و دیده شدن وب سایت شما است به طوری که صفحه / وب سایت شما در بالای سئو ظاهر می شود، برای جذب کاربران به وب سایت شما هنگامی که آنها چیزی مرتبط با محتوا را جستجو می کنند.

بازاریابی محتوا:

محتوا سوخت دیجیتال مارکتینگ است:
این سنگ بنای سئوی مدرن است.
به شما کمک می کند در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار بگیرید.
از طریق ایمیل و تبلیغات جستجوی پولی، پیشنهادات ارزشمندی را به مشتریان ارائه می دهد

بازاریابی ایمیلی:
بازاریابی ایمیلی بخشی از بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی الکترونیکی بهترین راه برای هدایت یک ماساژ تجاری/شرکتی تا حد زیادی، ایجاد مشتریان جدید و حمایت از کسب و کار شما است. بازاریابی الکترونیکی آسان تر و سریعتر از سایر ایمیل ها است. همچنین بهترین راه برای ارتباط با مخاطبان و تبلیغ کسب و کارتان است. زیرا زمانی که آنها به دنبال چیزی می گردند، معمولاً به دنبال ایمیلی از مورد علاقه خود هستند و ما به خوبی در مورد آن به شما آموزش داده ایم. بازاریابی الکترونیکی انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از:
ایمیل معاملاتی
ایمیل مستقیم
ایمیل موبایل

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی:
مردم در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستا، توییتر و غیره سلفی پست نمی کنند یا فیلم تماشا نمی کنند. بسیاری از افراد از طریق رسانه های اجتماعی در مورد برندها یا سازمان های دیگر جستجو می کنند، پیدا می کنند و خود را آموزش می دهند. برای خرده فروشان، فقط پست کردن در فیس بوک یا توییتر کافی نیست. شما همچنین باید عناصر اجتماعی را در همه جنبه ها ببافید و فرصت هایی برای اشتراک گذاری بیشتر ایجاد کنید

بازاریابی موبایلی:
از آنجایی که دستگاه های تلفن همراه به بخشی از زندگی ما تبدیل می شوند، برای بازاریابان مهم است که بدانند چگونه با این کانال منحصر به فرد و منحصر به فرد ارتباط برقرار کنند. ما تلفن های همراه را در جیب خود نگه می داریم، کنار تخت می نشینیم و در طول روز مرتب چک می شویم. این امر بازاریابی تلفن همراه را بسیار مهم اما بسیار واضح می کند. از SMS و MMS گرفته تا بازاریابی درون‌برنامه‌ای، راه‌های زیادی برای فروش در دستگاه‌های تلفن همراه وجود دارد، بنابراین مهم است که رویکرد مناسب برای کسب‌وکار خود را پیدا کنید. علاوه بر نحوه ارائه پیام خود، باید به سازماندهی فروش خود با کانال های دیجیتال نیز فکر کنید و مطمئن شوید که تلفن های همراه نیز در این ترکیب گنجانده شده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا