دنیای وب

استراتژی خودکشی تجاری شماره 8 بدون افسردگی یا امنیت در مکان – بخش دوم

بررسی سریع نکات کلیدی در بخش اول استراتژی خودکشی کسب و کار شماره 8 در رابطه با ریسک و بازده امنیتی شامل موارد زیر است: در مورد اینکه چگونه این یک استراتژی می تواند تفاوت ایجاد کند بحث کرد. شما سود خود را کامل می کنید. متأسفانه، بسیاری از شرکت‌ها از ارائه استراتژی ریسک‌پذیری می‌ترسند، زیرا اهمیت آن را درک نمی‌کنند: یعنی سود یک محصول یا خدمات پس از فروش به دست می‌آید. اگر این ریسک را کاهش دهید یا از بین ببرید، نتیجه طبیعی این است که مردم احتمال خرید بیشتری دارند. ما دو دیدگاه را در مورد نحوه برخورد یک کارآفرین با فروش یک سگ کوچک به پدرش مقایسه و مقایسه کردیم.

بیایید نگاهی به 7 سیاست در مورد بازگشت Nordstrom به کالاهای خرده فروشی بیندازیم. Nordstrom، یک خرده‌فروش سطح بالا، اهمیت ارائه «استراتژی کاهش ریسک» را کاملاً درک می‌کند. خط مشی بازگشت آنلاین Nordstrom به این شرح است: “وعده Nordstrom به مشتریان خود:”

1. “تعهد ما به یک تجربه خرید منحصر به فرد” (Nordstrom از این شعار به عنوان لوگوی خود استفاده می کند.) در حالی که ما از خرید لذت می بریم، هر بار که یک شرکت مشتریان خود را از پول آنها جدا می کند، اعتماد بین فروشنده و مشتری وجود دارد.

2. «چه معاوضه کنید و چه برگردید، ما آن را آسان می کنیم».

در اینجا Nordstrom به مشتریان اجازه می دهد که خریدهای خود را بازپرداخت کنند. اگرچه Nordstrom دوست دارد به جای درخواست بازپرداخت، مبادلات را انجام دهد، آنها قبلاً به شما اجازه بازگرداندن کالا را داده اند.

من از اینکه چند فروشگاه فقط در ازای سایر محصولات در فروشگاه خود ارائه می دهند شگفت زده هستم. در چنین سیاستی که شرکت به مشتری یا مشتریان بگوید پولی که با ما خرج می کنید به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. این سیاست خوبی نیست زیرا مصرف کنندگان نمی توانند محصول را بدون ترس از اینکه بسته به برچسب قیمت خود را یک خطر بزرگ می دانند، تجربه کنند. اگر از ارائه چیزی غیر از وام پس انداز خودداری کنید، در نتیجه کسب و کار شما فروش خود را از دست می دهد. از خود بپرسید که آیا کسب و کار شما در این شرایط اقتصادی قابل دوام است؟

3. “بازپرداخت LaBEL از پیش پرداخت شده در تمام سفارشات گنجانده شده است. فقط کمترین هزینه ارسال بازگشت در بازگشت شما کسر می شود.

Nordstrom دارای تخفیف از پیش پرداخت شده است. مشتریان نباید زیاد نگران تجارت با Nordstrom باشند. به این زبان خوب نگاه کنید. مشتری بلافاصله آرام می شود.

4. “هزینه پست همیشه در صرافی ها رایگان است! بخش مبادله را در RETURN LABEL خود پر کنید و صرافی خود را ایمیل کنید. ما اقلام را فوراً همراه با موجودی، هزینه های کارت اعتباری ارسال می کنیم و پس از دریافت آن، وجه را پس می گیریم. متأسفانه در خانه ما است. ما نمی‌توانیم هزینه حمل و نقل اصلی شما را بازپرداخت کنیم. نگران نباشید، در هنگام استفاده از مارک ارائه شده به بیمه رسیدگی می‌شود.

از قبل به مشتریان اطلاع داده می شود که هزینه پست همیشه رایگان است. چند شرکت را می شناسید که چنین خط مشی خوبی ارائه می دهند؟ Nordstrom عذرخواهی می کند که باید هزینه کالای برگشتی را پرداخت کنید، اما به یاد داشته باشید که اگر کالا را به فروشگاه برگردانید هزینه ای دریافت نمی کنید. Nordstrom همچنین گارانتی خود را برای کالاهای برگشتی ارائه می دهد.

5. “بخشی از مبادله با RETURN LABEL را فراموش کنید و فقط با شماره 1-800-933-3365 تماس بگیرید. ما فوراً ارسال می کنیم، کارت اعتباری هزینه می شود و پس از دریافت در مال ما، مبلغ برگشتی به حساب ما واریز می شود. متاسفانه ما نمی توانیم هزینه حمل و نقل اصلی خود را بازپرداخت کنید. EASY MERCHANDISE RETURNS “اگر اشتباهی مرتکب شوید مشکلی نیست، ما به سرعت کالا را بدون هیچ هزینه ای برای شما ارسال خواهیم کرد.

حالا نوردستروم ترس از نحوه مراقبت از “اگر لباس مناسب نباشد؟” را از بین برده است. حالا چی هر چه تجارت با آنها آسان تر باشد، شرکت فروش بیشتری خواهد داشت.

6. “کالاهای خود را با برچسب RETURN که قبلاً پرداخت شده را پست کنید. ما فقط هزینه 6.00 دلاری را از بازگرداندن سفارش شما برای پست مرجوعی کسر می کنیم. فقط بسته خود را در جای خود بگذارید. مطمئن شوید ایمیل خود را دریافت کرده اید یا آن را ترک کنید. خیر مهم نیست که صندوق پستی ایالات متحده یا اداره پست کجاست. نگران نباشید، بیمه در هنگام استفاده از مارک ارائه شده مراقبت می شود. متأسفانه ما نمی توانیم هزینه حمل و نقل اصلی شما را بازپرداخت کنیم. اگر انتخاب کردید که کالا را در بسته خود با استفاده از روش ارسال دیگری برگردانید، لطفاً حتماً از آدرس ذکر شده در برچسب بازگشت استفاده کنید: 7700 18th St. SW, Cedar Rapids, IA 52404. اگر از برچسب استفاده نمی کنید – قبلاً هزینه 6.00 دلاری را پرداخت کرده اید که از بازگشت شما کسر نمی شود. هنگامی که بسته به خانه ما برسد، یک ایمیل تأیید دریافت خواهد کرد.”

Nordstorm برآورد هزینه حمل و نقل و جابجایی خود را با استفاده از یک تعرفه خنثی برای همه بازگشت ها نوشته است. یک استراتژی قدرتمند که پیش بینی حمل و نقل و هزینه های آینده را از بین می برد. و Nordstrom حتی برای سیاست 6.00 دلاری خود عذرخواهی می کند، اما توضیح می دهد که چرا هزینه ها ضروری است. آخرین باری که یک فروشگاه را به دلیل اتهاماتی که در تجارت با آنها گرفتید، ترک کردید؟

7. “در فروشگاه – رایگان کافی است کاغذ بسته بندی و کارت اعتباری مورد استفاده هنگام سفارش خود را در هر یک از فروشگاه های ما به همراه داشته باشید. برای یافتن نزدیکترین فروشگاه Nordstrom خود اینجا را کلیک کنید.”

در اینجا Nordstrom ضرب الاجلی برای تاریخ بازگشت تعیین نمی کند و با انجام این کار، Nordstrom وفاداری برجسته مشتری را ایجاد می کند. Nordstrom به شما امکان می دهد اقلام را به هر فروشگاهی بازگردانید و به شما یک لینک جاسوسی فروشگاه می دهد تا نزدیک ترین فروشگاه را پیدا کنید. در انجام این کار، Nordstrom برای زمان شما ارزش قائل است و هر کاری انجام می دهد تا تجربه خرید شما لذت بخش و همچنین به یاد ماندنی باشد.

شرکتی که ریسک را تغییر می دهد، مزیت خود را نسبت به رقابت به دست می آورد و کسب و کار بیشتری به دست می آورد. این مزیت رقابتی به ویژه هنگام جذب مشتریان یا مشتریان جدید به کسب و کار شما بسیار مهم است. در واقع، هرچه بیشتر بیمه نامه یا بازپرداخت خود را تمدید کنید، بازدهی کمتری نسبت به کسب و کار خود دارید. چنین خدماتی به مشتریان باعث ایجاد وفاداری به برند می شود.

Nordstrom خود را در 98٪ از خرده فروشی های خود با ارائه چنین سیاست بازگشت انعطاف پذیری متمایز می کند که مشتریانش پول بیشتری خرج می کنند و از تجربه خرید بهتری لذت می برند. همیشه تعداد کمی از مشتریان وجود خواهند داشت که از سیاست های Nordstrom استفاده می کنند.

این برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. هرچه سیاست بازگشت را بیشتر گسترش دهید، فشار کمتری بر خریدار احساس می‌شود تا اقدام سریع برای بازگرداندن کالا انجام دهد، بنابراین در صورت داشتن یک محصول خوب، هیچ احساس فوریتی برای مشتری وجود ندارد که شرکت شما واقعاً آن را می‌خواهد. هر چه مشتری بیشتر از محصول استفاده کند، مشتری بیشتر می تواند محصول را حفظ کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا