دنیای وب

استراتژی های بازاریابی ترافیک وابسته

بیشتر اوقات ، مبتدیان بازاریابی آنلاین اهمیت واقعی ارسال ترافیک مستقیم و هدفمند به وب سایتهای بازرگانی را دست کم می گیرند. این اتفاق می افتد زیرا همه هیجان از شروع یک تجارت جدید متعلق به او است.

تولید ترافیک هدفمند ، کارکرد اصلی به عنوان بازاریاب وابسته است ، بنابراین تنها راه برای تولید پول با این طرح ، انجام آن بر اساس یکنواخت است. اگر آن را تجزیه و تحلیل کنید ، معامله گر قبلاً کاری را انجام داده است که به عنوان “سنگین بلند کردن” شناخته می شود: ایجاد محصولات ، ارائه ابزارهای پشتیبانی بازاریابی و ایجاد کمیسیون های جذاب. همه چیز برای شما آماده است ، بنابراین اکنون شروع اصلی فیلم هستید ، باید مخاطب را پیدا کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

بنابراین ، شما اکنون فکر می کنید که مراحل این افراد برای بدست آوردن است و لازم است بر روی لینک های وابسته خود کلیک کنید. علاوه بر این ، شما نمی دانید که آیا قادر به انجام این کار هستید یا خیر. خبر خوب این است که بدون توجه به پیشینه شما ، فرمول موفقی را برای تولید ترافیک برای شما فراهم می کنم. مراحلی که باید بردارید در اینجا آمده است:

1) مخاطبان خود را تعریف و جستجو کنید.

تعیین مخاطب مورد نظر خود بسیار مهم است ، اگر در ابتدا این کار را نکنید ، برای هدایت افراد اشتباه به سمت محصولات اشتباه ، وقت و انرژی خود را از دست خواهید داد ، بنابراین تعداد فروش شرکت های وابسته شما به همین روش رنج می برند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از نوع کالاهایی که بهترین ارزش را به مخاطبان شما می دهد اطلاع داشته باشید. این می تواند با پرسیدن سؤالات زیر به شما محقق شود:

الف) بهترین مشتری ها چه کسانی هستند؟

ب) جزئیات احساسی و جسمی آنها چیست؟

ج) از چه زبانی استفاده می کنند؟ فکری یا غیر رسمی؟

د) آنها از چه موضوعی صحبت می کنند لذت می برند؟

ه) چه کسی را دوست دارند؟

ج) آیا بین مارک ها و شخصیت ها رابطه ای دارید؟

با دریافت بهترین پاسخ به این سؤالات و دانستن اینکه چه کسی به بازار عرضه می کند و چه چیزی را می خواهد ، شانس بهتری برای تطبیق این افراد با محصولات و خدماتی که می فروشید وجود دارد. به احتمال زیاد ، آنها علاقه مند به خرید آن خواهند بود.

2) یک دلیل اصلی برای بازدید مردم از سایت های شما و مراقبت از شما ارائه دهید.

همه سوله ها ، حتی کوچک نیز دارای رقابت هستند ، بنابراین شما باید دلایل خوبی را برای مردم ارائه دهید تا مدتی را به آنچه شما ارائه می دهند اختصاص دهند. توجه داشته باشید که این باید چیزی باشد که شما را از هزاران شرکت وابسته دیگر که همان محصول را می فروشند جدا کند. شاید روشی که استفاده می کنید دیگران را به خود جلب کند. به عنوان مثال شرکت های تابعه وجود دارند ، از طریق همدلی و / یا صحبت کردن با مخاطبانشان ، شهرت جدی ایجاد می کنند ، به گونه ای که اعتماد به نفس را ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، موارد دیگری وجود دارد که دانش عمیقی از مکان تبلیغ آنها نشان می دهد. یکی از راه های عالی برای این کار ، راه اندازی وبلاگ و ارائه مطالب رایگان و با ارزش برای شنوندگان است.

استراتژی بسیار خوب دیگر ساخت لیست ایمیل شماست. این به شما امکان می دهد تا با افرادی که از سایت شما بازدید می کنند پیگیری کنید. شما با آنها رابطه دارید. آنها شما را خواهند شناخت ، شما را دوست دارند و به شما اعتماد خواهند كرد. هنگامی که یک لیست پستی بسیار خوبی برای مشترکین علاقه مند دارید ، می توانید بسیاری از محصولات مرتبط را تبلیغ کنید ، در نتیجه درآمد خود را برای هر بازدید کننده افزایش می دهید.

3) مطالب بسیار خوبی را ارائه می دهد که نتیجه ای را برای مخاطبان شما ایجاد می کند.

به نظر می رسد محتوای بسیار خوب اساس بازاریابی وابسته بسیار موفق است و دلیل این امر این است که واقعاً شخصیت و دانش تخصصی شما را برجسته می کند. با این حال ، برای کار ، از تکرار همان کارهایی که سایر بازاریابان آنلاین انجام می دهند ، خودداری کنید. اینترنت با این اطلاعات پر شده است ، بنابراین اگر دوباره آن را تکرار کنید ، هیچ ارزشی ندارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کنند:

الف) همیشه صادق باشید: داشتن شهرت خوب قطعاً بسیار مهم است ، بنابراین موفقیت شرکت های وابسته همیشه طولانی بوده است. حتما از استفاده بیش از حد آن خودداری کنید. محصولاتی را تبلیغ کنید که واقعاً به مخاطب هدف شما کمک کنند.

ب) محتوای شما باید ارزش مخاطبان خود را بیفزاید ، بنابراین وقت خود را تلف نکنید.

الف) نوشتن مقاله خوب بسیار مهم است ، بنابراین در مورد ویژگی های محصولاتی که تبلیغ می کنید با جزئیات توضیح دهید.

بازاریابی وابسته قطعاً راهی عالی برای کسب درآمد اینترنتی است ، اما این تنها راه نیست ، حتماً در مورد تمام امکانات تحقیق کنید تا درآمد خود را به عنوان بازاریاب افزایش دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا