دنیای وب

استراتژی های بازاریابی MLM آفلاین – ابزارهای آفلاین که موفقیت حمایت مالی MLM را افزایش می دهند

استراتژی های بازاریابی آفلاین MLM به اندازه بازاریابی آنلاین در هنگام ایجاد تجارت مهم هستند. اگر فکر می کنید ورود اینترنت همه روشهای سنتی ارتقا business تجارت MLM شما را به سطل آشغال فرستاده است ، دوباره فکر کنید. در واقع ، اگر از برخی از ابزارهای آفلاین در تلاش های بازاریابی خود استفاده نکرده اید ، پس پول زیادی را روی میز می گذارید.

بله ، اینترنت راهی سریعتر برای دستیابی به مخاطبان شماست – به ویژه اگر مخاطبان شما از سراسر جهان باشند. همچنین از نظر هزینه های تبلیغات و هدف گیری به طور کلی مقرون به صرفه است. بنابراین به حداکثر رساندن پتانسیل شبکه جهانی وب اشکالی ندارد.

اما گول نخورید. حقایق زیر را از نظر اعتبار در نظر بگیرید ، هیچ چیز پیر از بحث چهره به چهره نیست! علی رغم تمام مزایای اینترنت ، این یک موجودیت ناشناس است که هنوز هم بسیاری از افراد را به طور کلی نگران می کند. دانشمندان متذکر می شوند که بیش از 90٪ ارتباطات غیرکلامی است. حالات صورت ، حرکات دست ، طرز رفتار و حتی نحوه نشستن شما تا حد زیادی در ایجاد احساس کمک می کند.

هرکدام از اینها را بصورت آنلاین امتحان کنید! بنابراین به طور خاص برای بازاریاب شبکه ، متقاعد کردن مشتریان بالقوه بسیار آسان تر از حالت آنلاین است. همچنین پاسخ به س questionsالات مشتری در زمان واقعی و ارائه پاسخ مستقیم بسیار آسان تر است. بله ، این می تواند از طریق وبلاگ نویسی انجام شود ، اما شما نمی توانید از اثر بحث مستقیم عبور کنید. پس چرا قرار نیست که گاهی اوقات با برخی از افرادی که به فعالیت های بازاریابی شما پاسخ می دهند ، ملاقات کنید – حتی اگر این کار گاهی اوقات کمی از مسافرت را در بر داشته باشد؟

در حقیقت ، تعداد زیادی از بازاریابان آنلاین متوجه می شوند که برخی از ابزارهای آفلاین می توانند به طور موثر نه تنها برای تولید سرنخ ، بلکه به ویژه برای تغییر در جذب سرب استفاده شوند. در نظر بگیرید که چگونه می توانید از ابزارهای آفلاین زیر برای رشد MLM خود استفاده کنید.

سمینارها و کارگاه ها: بعضی اوقات جلسات آموزش و جهت دهی را برای اعضای تازه منصوب شده یا کسانی که می خواهند به فرصت رایج شما بپیوندند ، ترتیب می دهد. علاقه مندان را به سمینارهایی دعوت کنید که در آن یکی از اعضای upline (یا یک متخصص MLM دیگر) حضور خواهد داشت تا اگر احساس می کنید پیام شما به مشتری احتمالی شما نرسیده است ، همه چیز را بهتر توضیح دهد.

تماس های تلفنی: به طور تصادفی با اعضای لیست ایمیل خود تماس بگیرید ، سپس بر روی کسانی که علاقه قابل توجهی نشان می دهند تمرکز کنید. برگزاری جلسات: قرار ملاقات بصورت فردی با افراد علاقه مند را تنظیم کنید تا بتوانید فرصت های شغلی خود را بهتر توضیح داده و همچنین به شک و تردیدهای آنها بپردازید ، یک جلسه حضوری همیشه در صورت امکان خوب است.

از کارت های پروجکشن استفاده کنید: این یکی از استراتژی های بازاریابی آنلاین است که می توانید برای تولید هدایت به صورت رایگان و ساخت کارت های پروجکشن MLM خود از انواع منحصر به فرد کارت ویزیت استفاده کنید. حتی تنوع ویژه ای از آنها وجود دارد که به دلار می آیند – 1 دلار ، 2 دلار ، 20 دلار ، 50 دلار ، 100 دلار. آنها در هر قسمت مانند اسکناس های دلاری واقعی به نظر می رسند و بسیار جلب توجه می کنند. این کارت ها ابزارهای عالی بازاریابی و فروش و تولید سرب هستند.

من پیشنهاد می کنم طیف گسترده ای از آنها را بدست آورید و تجارت خود را با آنها تبلیغ کنید. ظاهر واقع گرایانه آنها تضمین می کند که نه تنها باعث جلب توجه می شوند ، بلکه هرکسی که به آن دست یابد احتمالاً می خواهد آن را حفظ کرده و به دوستانش نشان دهد. چگونه دیگر می توانید Lead تولید کنید!

بعد از نشستن در یک مکان عمومی یا در مکانی که شلوغ است مقداری پشت سر بگذارید. همچنین می توانید به طور ویژه برنامه ریزی کنید که تعداد معینی کارت دراپ – 10 ، 20 ، 50 یا 100 کارت در روز در شهر قرار دهید. به زودی می توانید با خیال راحت انتظار داشته باشید که پیام ها را در پست صوتی یا صندوق ورودی خود مشاهده کنید.

آیا می گوییم ابزار اینترنت بی ارزش است؟ دور از آن. آنها جای خود را دارند. از یک چیز ، اینترنت ابزاری بی نظیر برای جذب ترافیک زیاد است (چگونه آرزو می کنیم همه این مشتریان بالقوه برای یک بحث حضوری زیر یک سقف در جایی در اطراف شهر قرار بگیرند!). خوب ، ایده این است که اگر راهی برای تکمیل تلاش های آنلاین خود با منابع آفلاین خاص پیدا کنید ، بازاریابی شبکه ای شما بهترین خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا