دنیای وب

استراتژی های نوآورانه توزیع – فروش محصولات نوآورانه

بعضی اوقات مهمترین ویژگی خرید این است که چه زمانی و از کجا مردم می توانند آن را خریداری کنند. با استفاده از استراتژی های نوآورانه توزیع ، می توانید با راحت تر بودن یا در دسترس بودن نسبت به گزینه های دیگر ، از رقبای خود فروش دریافت کنید.

به عنوان مثال ، آیا می توانید به یاد بیاورید که آخرین باری که در توقفگاه بزرگراه متوقف شدید ، کدام مارک گاز را خریداری کردید؟ احتمالاً نه ، زیرا اهمیتی ندارد. هر مارکی که ارائه شود ، من آن را خریداری کردم زیرا شما به سوخت نیاز داشتید و ایستگاه های راحتی در بزرگراه فقط یک یا دو گزینه را ارائه می دهند. یک مالک پمپ بنزین که موفق به قفل کردن دریچه می شود از وقفه استراتژی توزیع استفاده می کند.

به قول قدیمی ها ، سه راز موفقیت در خرده فروشی وجود دارد: مکان ، مکان و مکان. سه قانون موفقیت در واقع در همه مشاغل ، نه فقط در خرده فروشی ها ، اعمال می شود. همیشه به این فکر کنید که چه کارهایی می توانید انجام دهید تا بیشتر مورد توجه خریداران قرار گیرد. اینترنت فرصت هایی را برای توزیع ابتکاری فراهم می کند و بسیاری از شرکت ها در حال ساخت فروشگاه های آنلاین هستند که خرید در نیمه شب را در راحتی تختخواب یا هر زمان و هر مکان که بخواهید آسان می کند.

فروش محصولات نوآورانه

عمر هر دسته از محصولات محدود است. حداقل در تئوری – و معمولاً در واقعیت بسیار واقعی – نوع جدیدی از محصول جایگزین محصول قدیمی می شود. نتیجه چرخه عمر محصول نامیده می شود و این یک چرخه پایان ناپذیر تولد ، رشد و انحطاط است که با خلاقیت بی پایان رقبا تقویت می شود.

دسته های محصول ظهور می کنند ، در بازار تکثیر می شوند و در نهایت با ظهور گزینه های جایگزین و شروع چرخه های زندگی خود ، کاهش می یابند. اگر شما در حال بازاریابی یک محصول نوآور هستید که تازه در حال ظهور است (آنچه بازاریاب ها آن را مرحله رشد چرخه زندگی می نامند) ، می توانید انتظار رشد سریع فروش و سود را داشته باشید. محصولات با رشد سریع آرزوی هر بازاریاب است.

برای تجسم مزایای فروش یک محصول جدید داغ ، از خود بپرسید آیا امروز فروش سی دی پلیر ، نوار ضبط ، دستگاه پخش سی دی یا پخش کننده MP3 را ترجیح می دهید؟ پخش کننده MP3 به عنوان جدیدترین این فن آوری ها برای پخش موسیقی (و سایر محتوای دیجیتال) ، به وضوح داغترین است. موفقیت در هنگام فروش محصولات داغ جدید آسان تر از فروش محصولات قدیمی و کسل کننده است که جایگزین می شوند.

شما به عنوان یک بازاریاب استراتژیک ، باید خط تولید خود را به دقت کنترل کرده و محصولات قدیمی و محو شده را قبل از اینکه به سمت شما بکشد ، دور بریزید. به افزودن گزینه های جدید داغ ادامه دهید ، بنابراین تلاش های بازاریابی شما با رشد طبیعی گزینه های جدید جذاب تکمیل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا