دنیای وب

استفاده از فناوری وب به عنوان ابزاری برای تقویت مزیت رقابتی

بسیاری از شرکت ها استفاده از وب سایت های خود را دست کم می گیرند تا مزیت رقابتی قابل توجهی را در بازارهای خاص خود بدست آورند. اکثر شرکت ها از وب سایت خود فقط به عنوان راهی برای نمایش مشخصات شرکت ، لیست محصولات به علاوه مواردی مانند اطلاعات تماس و آدرس ایمیل استفاده می کنند.

در خطر موعظه تبدیل شده است & # 148؛ الکس مارگارت [http://alexmargarit.com] برخی از راه هایی که وب سایت یک شرکت ، هنگامی که به عنوان یک کانال بازاریابی آنلاین موثر مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند مزیت رقابتی را ارتقا دهد.

تا حدودی بی خطر است که بگوییم مدیران همیشه باید فناوری وب را با توجه به کل ترکیب بازاریابی به نمایش بگذارند نه فقط در گسترش تبلیغات تبلیغاتی موجود. بارها و بارها دیده ام که این اتفاق افتاده است ، بنابراین احساس می کنم وظیفه من است سعی کنم برخی از راه هایی را که یک وب سایت می تواند بر همه عناصر ترکیب بازاریابی شما تأثیر بگذارد برجسته کند:

توزیع (مکان)

روشهای بهبود شبکه های توزیع ممکن است شامل استفاده از پورتال وب برای بهبود لجستیک ، ایجاد کانالهای بازاریابی جدید (به عنوان مثال کانالهای وابسته) یا فراهم کردن دسترسی بهتر یا سریعتر محصول به مشتریان باشد. اما هنگام ایجاد وب سایت های جدید تجارت الکترونیک مراقب باشید زیرا انجام یک تجزیه و تحلیل جامع بازار آنلاین از محصول خود بسیار مهم است تا مطمئن شوید که می توانید در رابطه با سایر رقبا آنلاین نیز رقابت کنید. خرده فروشان آنلاین مانند آمازون در اندازه و تسلط در حال رشد هستند و باید هنگام برنامه ریزی هر استراتژی آنلاین مورد توجه قرار گیرد. کانال های بازاریابی وابسته نیز ممکن است مورد توجه شما در جهت دستیابی به ترافیک بیشتر به سایت شما باشد. کانال ها و اطلاعات جدید ورودی می توانید با ایجاد یک برنامه وابسته به راحتی ایجاد کنید که شرکت های دیگر نیاز دارند URL وب سایت شما را در صفحات خود درج کنند که به نوبه خود می تواند برابر با ترافیک بیشتر سایت شما باشد. مراجعه به شغل فعلی خود را مشاهده کنید. آیا می توانید با استفاده از لینک های مؤثر و مرتبط ، این کانال ها را تقویت یا تقویت کنید؟

تبلیغات

رشد دسترسی به اینترنت امری اجتناب ناپذیر است و ما به شرکتها توصیه می کنیم که در اسرع وقت کار تبلیغات را در وب شروع کنند. دلیل این امر & # 147؛ در قدرت بمانید & # 148؛ بسیار مهم است که افراد بیشتر و بیشتری شروع به استفاده از وب می کنند. شرکت های دیرینه با سطح بالایی از اتصال همیشه مزیت رقابتی بسیار قابل توجهی را نسبت به متقاضیان جدید حفظ می کنند. هنگامی که صفحه وب شرکت به درستی شناسایی و در سایر وب سایتهای مرتبط ظاهر شد ، توانایی شرکتها برای استفاده از این پوشش برای دستیابی به بازارهای جدید داخلی و بین المللی می تواند بسیار قوی باشد. موفقیت کمپین های تبلیغاتی بزرگ آنلاین کاملاً مستند است. برای من ، آخرین انتخابات ایالات متحده یک افتتاحیه واقعی بود زیرا بازاریابی اینترنتی نقش عمده ای در تبلیغات عمده ای داشت که تعداد زیادی پیام بازاریابی به صورت آنلاین برای مخاطبان هدف ارائه می شد.

لیست های بازاریابی ایمیل نیز راهی عالی برای ارتباط با مشتریان شماست و استفاده کارآمد از آنها می تواند یک کانال بازاریابی و اطلاع رسانی ارزشمند را فراهم کند. مزایا با بازاریاب ها که قادر به استفاده از آنها برای افزایش آگاهی از برند هستند ضمن افزایش روابط مشتری ، چند برابر می شود. سایر خبرنامه ها و خبرنامه های بازاریابی می توانند علاوه بر ارائه اطلاعات مربوط به بخش که به منظور ارائه ارزش و خواندن خوب طراحی شده است ، به مشتریان خود درباره محصولات یا خدمات جدید اطلاع دهند. هر چند یک کلمه احتیاط ، اطمینان حاصل کنید که سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست ضد هرزنامه را به روشنی تعریف کرده اید تا هیچگونه قوانین ضد هرزنامه را نقض نکنید. ابتدا باید تأیید مشتری خود را دریافت کنید و همچنین پیوند مشترکی را برای اشتراک برقرار کنید تا بتوانند انتخاب کنند آیا می خواهند ارتباطات شما را دریافت کنند یا خیر.

محصول

پورتال اینترنتی ضمن مشاهده بخش محصول از ترکیب بازاریابی ، می تواند شما را از پیشنهاد محصول فعلی به شدت تقویت کند. روشهای مختلفی وجود دارد که یک وب سایت می تواند محصول شما را تقویت کند ، از معرفی محصولات جدید مرتبط با وب گرفته تا ایجاد برنامه های وابسته به خارج از کشور. ارائه خدمات بهتر مشتری که باعث افزایش جذابیت محصول اولیه می شود ، راهی عالی برای پیوند مؤثر محصولات با نیازهای مشتری است. این معمولاً شامل ایجاد محصولات جانبی یا محصولات کمکی است که بصورت رایگان قابل فروش یا تهیه می باشد. این پیشنهادات اضافی می تواند به تولید سود بالاتر و گاه منفی کمک کند و همچنین باعث افزایش تمایز احتمالی شرکت شود. راه هایی که شرکت شما می تواند انجام دهد شامل موارد زیر است:

1. ایجاد یک دانش دانش بنیان است که مشتریان شما می توانند به آن دسترسی پیدا کنند ، از جمله سؤالات متداول یا عملکرد استعلامی که به مشتریان شما امکان می دهد از اطلاعات سؤال کنند. این به آنها کمک می کند تا از خدمات بهتر یا کارآمدتری استفاده کنند.

2. استفاده از فرم بازخورد در جایی که مشتریان می توانند اطلاعات خود را در مورد نیازهای خود و پیشنهادات محصول ارائه دهند می تواند به شما در شناسایی اطلاعات ارزشمند در مورد نیاز مشتری کمک کند.

3. اگر محصولی دارید که کار با آن دشوار باشد ، ارائه آموزش رایگان یا یارانه ای می تواند به مشتریان شما در غلبه بر مشکلات کمک کند.

بسیاری از شرکت ها در واقع مشتریان را به مؤلفه پشتیبانی متعهد می کنند که باید در حالت رقابت فعلی به آن مراجعه کنید تا مشخص شود آیا این کاری است که می توانید انجام دهید. در هر صورت ، با قرار دادن فرم سفارش و فرم های پشتیبانی در وب سایت خود ، پیشرفت های محصول می تواند شامل افزایش دسترسی به محصولات و خدمات باشد.

قیمت

اتوماسیون برخی از عملکردهای شرکت با استفاده از فناوری وب معمولاً معادل صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های عملیاتی است & # 150؛ این در صورتی است که شما آن را درست انجام دهید! به عنوان مثال ، داشتن فرم سفارش ورودی مؤثر می تواند هزینه کارکنان فروش را کاهش دهد. از آنجا که سفارش آنلاین نیازی به یک فروشنده برای برقراری تماس نیست و سپس آن را به طور مؤثر در این مورد منحرف می کند ، برای هر پرس و جو در زمان کارمند مبلغ مشخصی را برای شرکت هزینه می کند. تشویق مشتریان به استفاده از فرم وب به جای راههای دیگر برای رتبه بندی محصول می تواند راهی مؤثر برای کاهش این هزینه ها باشد. یکی از راههایی که یک شرکت ممکن است بخواهد انجام دهد این است که با ارائه یک معامله بهتر ، قیمت کم اشتغال در قیمت را منعکس کند & # 148؛ برای مشتریان اینترنتی همچنین ، این می تواند به ایجاد الگویی از رفتار آنلاین در مشتریان کمک کند که بعضی اوقات می تواند به سایر مشاغل شرکت آنلاین مانند صفحات پشتیبانی نیز ترجمه شود.

اینها فقط چند روش از طریق استراتژی آنلاین مؤثر می تواند وب سایت کوچک شما را به یک صرفه جویی در هزینه مجازی و دستگاه تولید درآمد تبدیل کند. من شما را به چالش می کشم که از آنچه در دسترس است استفاده کنید و به یاد داشته باشید که اگر تصمیم بگیرید که ممکن است برای شما مفید باشد یا نه ، بررسی مداوم فناوری جدید وب همیشه مفید است. البته همه فن آوری وب برای هر شرکتی مناسب نیست و درک این نکته ضروری است که توسعه مستمر از نظر زمان ، هزینه های توسعه و سایر زیرساخت ها می تواند پرهزینه باشد. تحقیقات توسعه مؤثر علاوه بر هزینه ، تغییر و تجزیه و تحلیل بازار برای اطمینان از مزایای هرگونه تغییر در هر هزینه سرمایه گذاری واقع بینانه ، بسیار مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا