دنیای وب

انتخاب ابزارهای مناسب SEO – بررسی رتبه بندی کاربر ، بخشی از SEOSuite

پس از ورود به آن ، SEO کار تکراری زیادی ایجاد می کند ، و اگر این مطلب را می خوانید ، ممکن است بدانید که درباره چه چیزی صحبت می کنم. ما به عنوان یک فرایند سئو استارت آپ در آفریقای جنوبی با داشتن یک مشتری سریع در حال رشد ، سیستم های خوبی را برای یافتن مشتریان بالقوه تنظیم کرده ایم و تعریف می کنیم باید ترتیب ، جستجوی عبارات کلمات کلیدی دم بلند و ایجاد گزارشی مبنی بر رتبه بندی فعلی مشتریان در دامنه جستجوی محلی در Google South Africa (Google واقعاً بر بازار ما حاکم است).

همه اینها با ترکیب و مطابقت صفحات گسترده اکسل ، ابزارهای Google ، Adobe ، اسناد Word و موارد مشابه مدیریت شد. خیلی سریع برای ما مشخص بود که فقط با 4 کارمند کار می کنیم 24 ساعت شبانه روز برای ادامه کار. امضای اولین معاملات ما با لزوم ایجاد گزارش های رتبه بندی و پیگیری تاریخچه رتبه بندی … یعنی نان و کره از سئو به فشار بر روی خدمات مشتری افزوده است.

با پرش روی شبکه ، تعداد زیادی نسخه رایگان و بتا از ابزارهای جستجوگرها را بررسی کردیم که شامل بررسی رتبه ، تحلیل بک لینک ، پیشنهادات کلمات کلیدی و نمایه سازی کارآیی کلمات کلیدی (KEI) می باشد. اکنون ابزارهای رایگان خوبی وجود دارد اما اضافه کردن همه اینها در یک بسته انعطاف پذیر و خودکار به صورت رایگان انجام نمی شود.

اگر می خواهید سریعاً فشار کار و کارآیی را فشار دهید ، ما در SEO PowerSuite از Link-Assistant حل و فصل کرده ایم ، ارزان نیست اما ارزش هر دلار دارد. این لینک شامل LinkAssistant ، SEO SpyGlass ، حسابرسی وب سایت و ردیابی رتبه می باشد. کلیه نرم افزارها در وب سایت مفصل است ، اما خلاصه ای سریع از Track Tracker را که ما به شدت از آن استفاده می کنیم برای شما بیان می کنم:

  • اول ، من مجموعه کاملی (یا به مراتب کاملتر) موتورهای جستجوگر را در سطح بین المللی دارم که برای ما در آفریقای جنوبی لازم است ، با پوشش نسخه های محلی از گوگل و بینگ و بزرگترین گروه جستجوی محلی ما ، آنانزی.
  • این تنظیم آسان است ؛ پس از بارگیری وب سایت و کلمات کلیدی هدف ، مجموعه ای از ویژگی های موجود برای تنظیم نحوه اجرای گزارش رتبه بندی وجود دارد. یکی از مهمترین آنها ، مدیریت سرعت است که با استفاده از آن Track Tracker نمایش داده های خودکار را برای موتورهای جستجو ایجاد می کند ؛ تنظیمات شبیه سازی انسان به کاربر امکان می دهد تا نمایش داده ها و تعداد رویدادهای زنجیره ای را که کند می کند ، کند کند. اگر گزارش های رتبه بندی بزرگی را اجرا کرده اید ، می دانید که موتورها به سادگی شما را خاموش می کنند.
  • پس از اتمام رتبه بندی ، می توان حجم جستجوی موتورهای محلی و صفحات رقابت را به سادگی بارگیری کرد تا KEI را به هر کلمه کلیدی بدهد ؛ همه این صفحه ها با یک صفحه گزارش ساده ، واضح و انعطاف پذیر بارگذاری می شوند.
  • هنگامی که مشتری کلمات کلیدی را حل و فصل کند و معامله را ببندد ، Track Tracker پیشرفت تاریخی هر کلمه کلیدی را برای هر موتور جستجو ذخیره می کند – ابزاری قدرتمند برای اطلاع رسانی به مشتری و گزارش مشکلات احتمالی با کلمات کلیدی.
  • یک ابزار پیشنهادی برای کلمات کلیدی داخلی و روشهای آسان برای پخش مجدد گزارش برای کلمات کلیدی فردی در موتورهای جستجوگر شخصی وجود دارد.
  • سرانجام ، تمام اطلاعات جمع شده را می توان در یک گزارش هماهنگ حرفه ای قرار داد و در قالب pdf با آرم شرکت و مشخصات تماس شما ایجاد کرد ؛ همه با یک کلیک (بسیار جالب!)
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا