دنیای وب

انجمن برتر بازاریابی چیست؟

انجمن های بازاریابی آنلاین بهترین مکان برای یادگیری بازاریابی آنلاین است ، اما بهترین انجمن بازاریابی وابسته را چگونه انتخاب می کنید؟

یکی از بهترین انجمن های بازاریابی وابسته ، فرومی است که مجموعه ای کامل از ابزارها و راهنماهای بازاریابی آنلاین را در اختیار اعضای خود قرار می دهد تا به مبتدیان و اعضای پیشرفته کمک کند تا تجارت شرکت های وابسته خود را یکپارچه مدیریت کنند. با این حال ، این تالار گفتگوها زیاد نیستند و قابل شمارش هستند!

ابزارهای پرداخت شده مانند ابزار کلمات کلیدی ، ابزار نوشتن مقاله ، ابزارهای ایجاد وب سایت و غیره … بسیار گران هستند اگر می خواهید هرکدام از آنها را با قیمت جداگانه بخرید ، بنابراین توصیه می شود به یک انجمن بازاریابی وابسته بهتر بپیوندید که بتواند همه را در یک بسته بندی با قیمت مناسب ارائه دهد. فقط با یک هزینه از مجموعه کامل ابزارها استفاده کنید.

دومین عامل مهمی که هنگام جستجوی یک انجمن بازاریابی بازاریابی باید در نظر بگیرید ، اعتبار و محبوبیت خود انجمن است. شما نمی خواهید به یک انجمن بازاریابی غیرمجاز و ناشناخته بازاریابی بپیوندید زیرا این نشانه ای از این است که این انجمن به خوبی تنظیم نشده است و امکان لغو عضویت شما پس از ماه اول بسیار زیاد است! همیشه یک ایده خوب برای پیوستن به یک فروم دارای رتبه بندی خوب است.

دانشگاه وابسته ثروتمند بلافاصله در سراسر جهان با رتبه 7،298 الکسا رتبه بندی می شود و این بالاترین رتبه برای انجمن بازاریابی آنلاین در شبکه است و این یک نشانه بارز است که این انجمن به دلیل رتبه عالی در الکسا بهترین انجمن بازاریابی وابسته است (الکسا ارائه دهنده مستقل وب سایت ها است هرچه رتبه بندی پایین تر باشد ، اعتبار بیشتری نیز خواهد داشت ، یعنی وب سایتی کمتر از 50،000 جالب)

دانشگاه وابسته ثروتمند طیف گسترده ای از ابزارهای بازاریابی وابسته ، آموزش ها و راهنماهای اختصاصی را به طور انحصاری در اختیار اعضای WAU قرار می دهد که در آن می توانند از یک بسته “All Under One Roof” لذت ببرند بدون اینکه بخواهند یک سنت واحد به هر راهنمای یا ابزار دیگری برای کسب اطلاعات در مورد بازاریابی کمیسیون و کسب درآمد آنلاین بپردازند. در داخل WAU تعداد زیادی از دوره ها و برنامه های شغلی وجود دارد که به اعضای جدید کمک می کند تا برای خودشان برنامه ای بسازند و برای چند هفته پیگیری کنند و موفقیت آنها را در کسب سود آنلاین و درآمد قابل توجه بسنجند.

در WAU یاد می گیرید که چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید ، از کجا آنها را هدف بگیرید ، محصولاتی که بهترین فروش تبدیل را دارند ، دروس توسعه وب سایت ، نحوه بهینه سازی مقالات و کمپین های خود را به شما یاد می دهند تا موتورهای جستجو آسان باشند و بسیاری از ابزارهای عالی دیگر که می توانند تفاوت بزرگی بین یک شرکت وابسته عادی و یک متخصص داشته باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا