بازرگانیبرترین های کسب و کار

انواع چراغ های ال ای دی لاین را بشناسید

چراغ خطی

امروزه چراغ های خطی یکی از جدید ترین چراغ ‌های عرصه شده به بازار است که با طراحی و معماری مدرن در انواع ساختمان ‌ها به کار می ‌رود، که می توان به شرکت‌ ها و ساختمان ‌های تجاری، کافه ها و رستوران‌ ها و خانه‌های مسکونی و … اشاره کرد. این نوع چراغ های پر کاربرد با نور بسیاری که در مکان نصب شده‌ پخش می‌کند باعث زیبایی، شیک و مدرن شدن مکان مورد نظر شما عزیزان می ‌شوند.

چراغ‌ های یا لاینر یا همان خطی به دلیل طول عمر و دوام بالا، و مصرف پایین انرژی و انتشار نور یکدست و یکنواخت به محیط، با استقبال گسترده مشتریان رو به رو شد. کاربرد و استفاده از این نوع محصولات در کنج ‌ها، سقف ها، زاویه‌های دیوار و … علاوه بر تامین اصلی روشنایی، زیبایی و امکان خلاقیت در طراحی اتاق را برای همگان فراهم می ‌کند. چراغ‌ خطی می توانند با نیاز ها و امکانات افراد هماهنگ و سازگار شوند. به عنوان مثال شما عزیزان برای جلوگیری از هزینه های اضافی م    توانید از نوع روکار آن استفاده کنید، که نیازی به در نظر گرفتن هزینه تعمیرات، تعویض لامپ و … نیست.

ابزار | اینترنت

ویژگی ها و مشخصات فنی انواع چراغ های خطی

معمولا ال ای دی های به کار رفته در این محصولات زیبا در دو ردیف خطی با توان مصرفی ۲۰ وات قرار می گیرند که تمامی آنها از طول عمری بیش از ۵۰۰۰۰ ساعت برخوردار می باشند و شاخص نمود رنگ CRI که بیش از ۸۰ و خروجی نوردهی بالا، نورپردازی چشم نواز و زیبایی را انتشار می دهند. اکثرا چراغ های خطی در ابعاد و اندازه مختلف، برای مثال 23 در 2 یا 120 در 60 سانتی متر تولید می‌شوند. با توجه به تعبیه های منابع روشنایی LED موجب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی، برق و هزینه های اضافی می گردد.

طراحی و ظاهر چراغ‌ های خطی

بدنه این چراغ‌ ها مقاوم، سبک و از جنس آلومینیوم امسترود شده، و دیفیوزر پلی استایرن با کیفیت بالا هستند. این چراغ ها قابلیت انتشار و عبور نور با ولتاژ بالا دارند که نگرانی از سوختن آنها، در اثر روشن ماندن طولانی باقی نمی گذارند. این محصولات در طیف رنگ های نوری مهتابی ، یخی و آفتابی توسط شرکت نورابین با بالاترین کیفیت ارائه می شوند که هر کدام زیبایی منحصر به فرد و خاص خود را دارند. مدل توکار این نوع چراغ های خطی با ایجاد تو رفتگی به اندازه ی قطر محصول در دیوار یا سقف کاذب، به کار گرفته می شوند. این چراغ ها طراحی بسیار ظریف و شیکی دارند و در استفاده از انرژی صرفه جویی می شود.

چراغ های خطی روکار

این مدل از چراغ های خطی نیازی به ایجاد برش و حفره بر روی سقف یا دیوار را ندارند و به صورت روکار، بر روی صفحه مورد نظر داخل محیط های مختلف نصب می شوند؛ در نتیجه نصب این نوع از چراغ های خطی بسیار ساده و آسان می باشد. اگر شما قصد نورپردازی در محیطی دارید که سقف و دیوار آن از قبل اجرا شده است بهترین گزینه استفاده از چراغ های خطی روکار یا آویز است، زیرا به راحتی و بدون نگرانی بر روی دیوار یا سقف شما قابلیت اتصال دارند. این چراغ های پر کاربرد مانند چراغ های توکار، در سقف های کاذب ساختمان های اداری و تجاری، هتل ها، مجتمع های تجاری، راهروها، کافی شاپ ها، رستوران ها و حتی منازل قابل نصب و اجرا می باشند.

ابزار | اینترنت

چراغ های خطی توکار

در کل چراغ های خطی دارای ظاهری مستطیلی شکل یا خطی هستند که اکثرا به صورت توکار یا به عبارتی داخل سقف های کاذب یا معمولی نصب می شوند. در انتخاب این چراغ های لوکس و کاربردی باید به این مسئله توجه داشته باشید که امکان نصب آنها به صورت توکار در محیط مورد نظر وجود دارد یا خیر.

همچنین باید به ابعاد و اندازه های این چراغ های خطی قبل از خرید توجه بسیاری شود؛ تا به هنگام نصب دچار مشکل و دردسر نشوید. به عنوان مثال استفاده از چراغ های لاینر و خطی توکار در سقف های کاذب یکی از بهترین انتخاب ها و گزینه ها می باشد. چراغ های خطی توکار همانند دیگر چراغ های خطی و لاینر در سقف های معمولی و کاذب مجتمع های تجاری، هتل ها، راهرو ها، ساختمان های اداری، رستوران ها و کافی شاپ ها و غیره استفاده می شوند.

چراغ های خطی منحنی

چراغ های خطی منحنی جزو یکی از مدل های چراغ خطی می باشد. این چراغ های خیره کننده و کاربردی قابلیت نصب و اجرا به صورت توکار، روکار و آویز و دفنی را دارند، این چراغ ها را می توان برای نورپردازی محیط های مدرن و لوکس بر روی دیواره ها و سقف های مختلف استفاده بسیار کرد.

ساخت این چراغ های پرکاربرد و زیبا به صورت منحنی می باشد که برای نصب انها به صورت توکار به یک پروفیل با همان شکل، ابعاد و اندازه نیاز است که چراغ های خطی درون آن نصب و اجرا می شوند. نصب این چراغ های لوکس و مدرن به صورت روکار، بسیار ساده می باشد و هیچ نیازی به ابزار آلات مختلف نصب توکار ندارند، که در تمامی محیط های خارجی و داخلی ساختمان قابلیت نصب و اجرا را دارند که زیبایی منحصر به فرد و خاصی به محیط اطراف شما عزیزان می بخشند.

ابزار | اینترنت

چراغ های خطی آویز

چراغ خطی آویز یکی از انواع خاص و پر کاربرد چراغ های خطی هستند. این محصول روی دیوار ها، سقف ها و درون آن قرار نمی‌گیرد بلکه از سقف ها مانند لوستر آویزان می شوند. در واقع چراغ های خطی آویز یک نوع لوستر مدرن و کاربردی می باشد که در واقع به صورت خطی است.

در محیط هایی که ارتفاع سقف زیاد است و برای روشنایی کافی نیاز به چراغ های متعدد است، می توان با نصب این نوع چراغ ها که از سقف فاصله می گیرد و به کف نزدیک می‌شود و در هزینه ها صرفه جویی کرد. همچنین یکی از طرح هایی که در معماری های مدرن مورد استفاده قرار گرفته است. ار عرضه کنندگان چراغ خطی می توان به سایت هایی همچون اکووات ، نورانه، لایت هوم نورابین دیجی کالا و سان نور می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با این محصولات به وب سایت اینترنتی نورابین مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا