دنیای وب

اهمیت بازدید مناسب برای وب سایت های شما

هدف از افزایش کیفیت بازدید به وب سایت های شما چیست؟ منظور از ترافیک چیست و منظور از کیفیت ترافیک چیست؟ خوب ، اگر شما یک بازاریاب آنلاین فصلی هستید ، پس از منحنی WAAAAAY پیشی گرفته اید. در این پاراگراف ، من در حال صحبت با مبتدیان در زمینه بازاریابی اینترنتی هستم که تازه شروع به کار کرده اند و کنجکاو هستند که ببینند کل این کار ، بازاریابی اینترنتی ، چگونه کار می کند.

این را در ذهن داشته باشید. فقط یک فروشگاه ویژه افتتاح شده است که تجهیزات خیاطی و ماشین های عمده فروشی را در یک خیابان نه چندان شلوغ در یک منطقه بزرگ شهری می فروشد. همه از این منطقه اطلاع دارند ، اما هیچ کس نام خیابانی را که در آن محل کار جدید شما تأسیس شده است ، نشنیده است. مشاغل شما زیبا و جذاب است و انواع وسایل خیاطی خوبی برای ارائه به مردم دارد ، اما هیچ کس نمی داند شما کجا هستید.

مکان شما چگونه تعیین می شود؟ نکته واضح این است که تجارت خود را به بازار عرضه کنید تا مردم از وجود شما آگاه شوند شما گزینه های بسیار زیادی برای تبلیغات و بازاریابی دارید. برخی از روش ها هزینه دارند و برخی دیگر هزینه ای ندارند. بودجه شما نوع روشهای بازاریابی را تعیین می کند که شما برای جذب حداقل منجر به درب ورودی خود نیاز دارید. نکته بعدی این است که آنها را از در بیرون فشار دهید ، چیزی را ببینید که آنها واقعاً بدنبال آن بودند و سپس تصمیم به ایجاد رابطه ای با شما گرفتند که در نهایت منجر به معامله با شما شود.

همین امر در مورد یک منطقه بزرگ شهری به نام “اینترنت” صدق می کند. همه می دانند اینترنت کجاست و چگونه به آن دسترسی پیدا می کنند ، اما چه کسی شما را چگونه در اینترنت پیدا می کند؟ شما تجارت جدیدی در آن خیابان منزوی هستید که هیچ کس نمی داند. این جایی است که قطعاً تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی شما در جذب افرادی که به طور خاص به دنبال آنچه شما ارائه می دهید ، خواهد بود.

بازاریابی اینترنتی در درجه اول شامل کلمات کلیدی و رتبه بندی موتورهای جستجو است. هنگامی که افراد در اینترنت چیزی را جستجو می کنند ، با یک کلمه کلیدی (نوعی جستجوی chinateal که در صفحات زرد انجام می شود) جستجو می کنند و سپس سایت های دارای رتبه بالاتر در صفحه 1 صفحه موتور جستجو ظاهر می شوند. به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ، اگر بتوانید استفاده از کلمات کلیدی خود را با استفاده از روش های مختلف به حداکثر برسانید ، می توانید در صفحه اول قرار بگیرید که کیفیت بالقوه ترافیک را مشاهده خواهید کرد.

روش های بازاریابی که انتخاب می کنید ممکن است آزمایش و خطایی داشته باشد و شما باید ارزیابی کنید چه عواملی م worksثر است. این می تواند اتلاف وقت باشد. ایده این است که با استفاده از روش های مختلفی که در نهایت به شما اضافه می شود و به شما کمک می کند تا در بالای رتبه بندی موتور جستجو قرار بگیرید ، راهی برای جلب هرچه بیشتر سایت خود در نظر بگیرید.

باز هم ، روشهای رایگان زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، و همچنین روشهایی که شما را مجبور به استفاده از بودجه تبلیغات خود می کند.

ترافیک واجد شرایط افرادی خواهند بود که از سایت شما بازدید می کنند تا دقیقاً آنچه را که شما ارائه می دهید دریافت کرده و تصمیم به برقراری ارتباط با شما بگیرند. این همان چیزی است که شما می خواهید تا آنها به پیشنهادات شما اعتماد کنند و سپس تصمیم بگیرند از شما خرید کنند و محصولات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بنابراین ، چگونه ترافیک واجد شرایطی کسب می کنید؟

در اینجا چند روش وجود دارد:

* در مجامع آنلاین در بازار طاقچه خود شرکت کنید: اگر سمینارهایی را به بازاریابان MLM می فروشید ، می خواهید انجمن هایی را به صورت آنلاین پیدا کنید که در آن بسیاری از صاحبان مشاغل MLM در آنها بازدید می کنند. برای یافتن آنها می توانید جستجو کنید

* به یک شبکه اجتماعی مانند Ning Group بپیوندید که در مورد طاقچه شما صحبت می کند: رسانه های اجتماعی به موج اینترنت تبدیل شده اند و ایجاد روابط ، دوستی و مشارکت را از همیشه آسان تر کرده اند. رسانه های اجتماعی به بازدیدکنندگان بالقوه این امکان را می دهند تا شخصیت و سبک ارتباطی شما را واقعاً احساس کنند ، به گونه ای که احساس می کنند در حال شناختن شخص واقعی پشت کار هستند. این باعث می شود شما ملموس باشید و مردم اینگونه هستند! آنها می خواهند به شما اعتماد کنند تا با شما تجارت کنند.

* در ایمیل و نمایه خود در تالارهای گفتگو و سایت های شبکه های اجتماعی که به آنها ملحق می شوید ، یک خط امضا ایجاد کنید: هر بار که به دوستان و خانواده خود ایمیل ارسال می کنید ، مخصوصاً اگر خوب باشد ، باید امضایی داشته باشید که مستقیماً به پیوند کسب و کار شما اشاره دارد. به حمل و نقل ایمیل و چقدر آنها در سراسر دنیا می روند فکر کنید. هر بار که شخصی ایمیل شما را با امضا و پیوند وب سایت شما ارسال می کند ، این یک جفت کره چشم دیگر است که اطلاعات کسب و کار شما بدست می آورد. اگر نام وب سایت شما مورد توجه شخصی قرار گیرد که به دنبال آنچه شما ارائه می دهید باشد ، ممکن است یک بازدید کننده واجد شرایط دیگر برای سایت خود داشته باشید. در تالارهایی که در آن ها ارسال خواهید کرد ، همین مسئله وجود دارد.

این تنها بخش کوچکی از راه های مختلفی است که می توانید برای سایت های خود ترافیک ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید در سراسر وب جستجو کنید و زمان زیادی را به جستجو اختصاص دهید. با این حال ، گزارش ویژه من گام به گام برای شما شرح می دهد که برای تولید ترافیک با کیفیت بالا به طور دقیق و آسان به وب سایت های خود ، چه کاری باید انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا