دنیای وب

اگر می خواهید باند اپل واچ را تغییر دهید ، 4 قدم را دنبال کنید

اگر در حال حاضر صاحب یک ساعت اپل هستید ، ممکن است بخواهید آن را بر اساس سلیقه و ترجیحات خود تنظیم کنید. خبر خوب این است که جایگزین کردن باندهای Apple Watch دشوار نیست. در این مقاله ، ما در مورد برخی مراحل صحبت خواهیم کرد که می تواند به شما در سفارشی سازی Apple Watch خود کمک کند.

اول از همه ، این را باید بخاطر بسپارید که نمی توانید از بند منظم ساعت برای Apple Watch خود استفاده کنید. ما همچنین در مورد نحوه تغییر بند اپل واچ صحبت خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر بخوانید

مرحله 1: نوار را بردارید

برداشتن نوار بسیار آسان است زیرا دیگر نیازی به استفاده از ابزار خاصی نخواهید داشت. برداشتن نوار بیش از دو دقیقه زمان نخواهد برد.

اول از همه ، شما باید ساعت خود را بچرخانید و دو دکمه کوچک را در قسمت پایین و بالا انتخاب کنید. اکنون ، یک دکمه را فشار دهید تا باند آزاد شود. پس از فشردن ، راحت تر می توانید این قسمت از بند را بیرون بکشید.

مرحله شماره 2: باند را انتخاب کنید

این نکته را باید در نظر داشته باشید که طرح ها برای اندازه های 42mm و 38mm متفاوت هستند. بنابراین ، ممکن است شما بخواهید اندازه درست را انتخاب کنید.

پس از تعیین اندازه ، باید به فروشگاه اپل بروید. همچنین می توانید فروشگاه آنلاین ما را ببینید که در آن می توانید بسیاری از طرح های رسمی را بررسی کنید. همه این بندهای ساعت دوام دارند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که مجبور خواهید بود برای خرید آن مقداری پول هزینه کنید زیرا ارزان نیست.

مرحله شماره 3: کمربند استاندارد را انتخاب کنید

همچنین می توانید از بند ساعت معمولی در Apple Watch خود استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که یک آداپتور بگیرید. در اصل ، اینها فقط کلاهبرداری هستند که می توانید به سیستم مالکیت اپل پیوند دهید.

شما می توانید از بسیاری از طرح های مختلف استفاده کنید. این آداپتورها دارای پیچ های کوچکی هستند که می توانند حلقه بیرونی را در جای خود نگه دارند. بعضی از آداپتورها همچنین از تسمه صلیب انعطاف پذیر تری برخوردار هستند.

برای این مبدل ها می توانید از یک بند 22 میلی متری استفاده کنید که این اندازه طبیعی برای ساعتهای مردانه یا یونیکس است. این نکته را باید در نظر داشته باشید که برای تولید کمربندهای اپل واچ نیازی به سیستم تأیید شخص ثالث نیست. دلیل این امر این است که این تیم ها بسیار ساده هستند.

مرحله شماره 4: دامنه را نصب کنید

پس از نوار جایگزینی مناسب ، ممکن است بخواهید آن را نصب کنید. فرایند نصب نیز به سادگی گفته می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نوار را جابجا کنید ، و در مکان کلیک خواهد کرد. فقط مطمئن شوید که از زور بیش از حد استفاده نمی کنید یا ممکن است چیزی اشتباه پیش برود.

خلاصه اینکه ، اگر می خواهید دستبند ساعت هوشمند Apple خود را جایگزین کنید ، پیشنهاد می کنیم مراحل ذکر شده در این راهنما را دنبال کنید. این به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید و بدون هزینه زیادی می توانید تیم ملی را جایگزین کنید. امیدواریم این راهنمای مفید را پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا