دنیای وب

ایمیل مارکتینگ 2017

بازاریابی از طریق ایمیل یک ابزار ارتباطی م forثر برای تجارت الکترونیکی است. من اخیراً از آگهی های بازاریابی ایمیل استفاده کردم تا نرخ تبدیل خود را برای یک محصول وابسته افزایش دهم. در اینجا خلاصه ای از ایمیل به عنوان یک روش موثر ارتباطات تجاری آورده شده است.

اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی از طریق ایمیل انتخاب یک برنامه ایمیل موفق است. برنامه ایمیل به شما در برقراری ارتباط موفق تجاری کمک خواهد کرد.

بازاریابی ایمیلی که اخیراً برای یک فعالیت ایمیل انتخاب کردم شرکتی بود که برای انتقال پیام من پخش می کند. این به بهبود SEO من و امیدوارم نرخ تبدیل یک محصول وابسته کمک کند.

گزینه دیگر نرم افزار ایمیل مارکتینگ دارای گزینه های مختلف نرم افزاری مختلف است. بهترین ویژگی هایی که به دنبال آنها می گشتم شامل تعداد ایمیل های ارسالی در هر ساعت ، ارتقا flash فلش html5 ، نگاه ، احساس ، رنگ ، قالب های موجود ، هزینه و غیره بود.

یکی از چالش های بزرگی که من هنوز آن را کامل نکرده ام ، ایجاد لیست اشتراک یا لیست مشترک است. این لیست من را قادر می سازد تا به هدف ارسال ارتباطات الکترونیکی موفق در اینترنت دست یابم.

گزینه دیگر کمپین های ارسال پیامک بوده که حوادث ناخواسته را کاهش می دهد. این نیز یک راه عالی برای تماس با یک کسب و کار است.

یکی از موفق ترین کمپین های ایمیل من طراحی شده با استفاده از الگوهای ایمیل پاسخگو بهتر بود. امکان توسعه این مفهوم ، طراحی و انتشار الگوی ایمیل HTML وجود دارد. این امکان را برای خلاقیت هنری بیشتر برای طراحی یک کمپین ایمیل برای ارتباط موثر تجاری فراهم می کند.

از معایب بازاریابی از طریق ایمیل می توان به توانایی گزارش هرزنامه اشاره کرد. از دیگر معایب این امر ممکن است هزینه اضافی پخش ایمیل باشد.

سرانجام ، لیستی از پنج مزیت و معایب برتر این نمودار مقایسه ای تهیه کردم.

ویژگی ها عبارتند از:

1. ارتباطات ایمیل موثر

2. قالب های حرفه ای رنگارنگ

3. فرصتی برای کدگذاری و انتشار الگوهای من

4. برنامه های مقرون به صرفه

5. سهولت استفاده ، رابط تلفن همراه دوستانه

مضرات این:

1. هزینه بالای عملیات پخش

2. گزارش هرزنامه

3. نرخ پاسخ پایین

4. مشکل در انتخاب ایمیل

5. هیچ پاسخی وجود ندارد

امیدوارم این مفهوم به نرخ تبدیل من و برنامه ریزی من برای سرمایه گذاری در نرم افزارهای پیشرفته در آینده کمک کند. پتانسیل رشد تجارت بسیار زیاد است.

به طور خلاصه ، ارتباط موثر می تواند به SEO ، ROI و نرخ تبدیل کمک کند. من فکر می کنم این یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط موثر آنلاین است. من برخی از مزایا و معایب را در این مقاله بیان کردم. آینده ارتباطات تجاری درخشان به نظر می رسد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا