دنیای وب

بازاریابی اطلاعات: نحوه ایجاد یک مدل شبانه روزی تجاری

ایجاد یک مدل از پایین به بالا برای مشاغل بازاریابی اطلاعات اینترنتی بسیار آسان است. در این مقاله من این مدل و اینکه شما چگونه می توانید به راحتی و به سرعت یک مدل بسازید توضیح می دهم.

الگوی صعودی چیست؟

با استفاده از این مدل محصولی را ارائه می دهید که با قیمت پایین شروع می شود و سپس به تدریج به محصولی با قیمت بالاتر تبدیل می شود.

این مدل مزایایی دارد.

به عنوان یک تولید کننده کالا و به ویژه برای کسانی که تازه کار اطلاعاتی خود را شروع کرده اند ، فکر کردن در مورد ایجاد یک کالا با قیمت پایین دشوارتر از فکر ایجاد یک مورد با قیمت بالاتر است.

به عنوان مثال ، یک محصول 27 دلاری ممکن به نظر می رسد ، در حالی که ممکن است یک محصول 490 دلاری فراتر از توانایی های شما به نظر برسد.

ابتدا با ایجاد محصولات با قیمت پایین می توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و همچنین درک کنید که چه چیزی می توانید ارائه دهید و چه مقدار می توانید بدهید.

برای مشتریان شما ، استفاده از این الگو به آنها کمک می کند تا چیزی را با قیمت پایین و در نتیجه ریسک کم خریداری کنند تا ببینند چه نوع کیفیتی را ارائه می دهید.

بدیهی است که محصولات ارزان قیمت شما باید نشان دهنده کیفیت و ارزشی باشد که مشتریان شما از یک کالای برتر انتظار دارند. قیمت مهم نیست – کیفیت باید یکسان باشد.

مشاوره اعتبار

اطمینان حاصل کنید که محصولی با قیمت بالاتر از آنچه مشتریان به آن دسترسی دارند ایجاد می کنید تا فکر نکنند شما فقط قادر به تولید کالاهای با قیمت پایین هستید. این برای اعتبار و سطح اختیارات شما واقعاً مهم است.

چگونه می توان به راحتی فرم پانسیون ایجاد کرد

یک راه آسان برای ساخت این مدل از پایین به بالا ایجاد 4 محصول با قیمت پایین در اطراف موضوعات مختلف در مکان خود و سپس ترکیب آنها با هم برای تولید یک محصول با قیمت بالا است. روش دیگر برای این کار استفاده مجدد از آن محصولات با قیمت پایین و ترکیب آنها در یک محصول ادامه دار هفتگی یا دو ماهانه است.

با استفاده از آنچه قبلاً در محصولی با قیمت بالاتر ایجاد و بسته بندی کرده اید ، می توانید به سرعت و به راحتی دامنه محصول و دامنه قیمت محصول خود را افزایش دهید.

هرچه محصولات ارزان قیمت ایجاد کنید گران تر خواهید بود که می توانید آنها را در محصولات جدید با قیمت های مختلف مجدداً قرار دهید.

راه آسان دیگر برای ایجاد یک محصول با کیفیت ، ارائه آموزش است و سایر محصولات خود را به عنوان مواد آموزشی در نظر بگیرید تا به عنوان بخشی از برنامه آموزشی استفاده کنید.

یک آموزش هفتگی ارسال کنید و سپس در مورد م trainingلفه آموزش در مورد آن بحث کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا