دنیای وب

بازاریابی شبکه ای: نحوه خواندن چشم اندازهای MLM خود را

ذهن را بخوانید آنلاین

اگر می توانید چشم اندازهای خود را بخوانید و بدانید چه کسی در مورد فرصت MLM شما علاقه مند و آزاد خواهد بود و چه کسی مفید نخواهد بود؟

چرا؟

“زیرا وقتم را برای گفتگو با کسانی که علاقه مند نیستند تلف نمی کنم.”

زیرا این باعث می شود که بتوانم وقت خود را به طور مثرتری سپری کنم.

زیرا این امر باعث می شود بتوانم تجارت بازاریابی شبکه ای خود را سریعتر توسعه دهم.

زیرا من توانستم از بسیاری از منفی ها و طردها که باعث سوختن من و تیم من شد ، جلوگیری کنم.

چاک ، چگونه می توانم افکار آنها را بخوانم؟

چگونه افکار آنها را بخوانیم

موتورهای جستجوی اینترنتی (گوگل ، بینگ ، یاهو) دقیقاً به شما می گویند که افراد در جستجوی چه چیزی هستند و در کجای آنها قرار دارند.

شما اخیراً Google چندین کلاس از محصولات MLM را جستجو کرده و در کسری از ثانیه نتایج زیر را بدست آورده اید.

ضد پیری قدردانی 80800000 صفحات اینترنتی

“کاهش وزن” قدردانی 374،000،000 صفحات اینترنتی

“مکمل های غذایی” قدردانی 30200000 صفحات اینترنتی

“کمک های بهداشتی و آرایشی” قدردانی 27،000،000 صفحات اینترنتی

‘فرصت شغلی با درآمد باقیمانده بر اساس خانه’ تخمین زده می شود 1،800،000 صفحه وب داشته باشد

بدیهی است که شما مخاطبان آنلاین محصولات و فرصت های خود را دارید. افرادی که از این سایت ها بازدید می کنند ، هستند علاقه مند آنچه می خواهید بگویید. با پیام رسانی و موقعیت یابی مناسب اینترنتی ، بسیاری از این افراد در سایت شما مشترک می شوند.

مزایا

اکنون می توانید با یک مشتری بالقوه که می دانید علاقه مند است صحبت کنید زیرا آنها به شما مراجعه کرده اند. شما می توانید وقت و هزینه خود را صرف صحبت با افرادی کنید که خود را به عنوان مشتری بالقوه محصولات و فرصت های شما واجد شرایط کرده اند. گزینه دیگر این است که به مکالمه با همه و همه ادامه دهید زیرا آنها “احتمالاً” به محصولات و فرصت های بازاریابی شبکه ای / MLM و MLM علاقه مند هستند.

بدون تجربه مورد نیاز است

به من اعتماد کنید ، شما نیازی به نبوغ کامپیوتر و اینترنت ندارید. مهارت ها و تکنیک های بازاریابی اینترنتی کار سختی نیستند ، فقط برای شما جدید هستند. با استفاده از مواد صحیح ، تعریف کلیه اصطلاحات جدید و تقسیم مفاهیم به قسمتهای قابل درک ، می توانید این را بیاموزید. با این حال ، حداقل به 3 دلیل به یک مربی / مربی با سیستم آموزشی اثبات شده نیاز دارید. یکی ، برای پاسخ به سوالات اجتناب ناپذیر شما. دوم اینکه مسئولیت برنامه درسی را بر عهده داشته باشید. سوم ، برای این که شما را روی وظیفه انجام شده متمرکز نگه دارد. اطلاعات و فرصت های زیادی در اینترنت وجود دارد و ردیابی و گیج شدن آنها آسان است. یک راهنمای مجرب به شما کمک می کند گام به گام جلو بروید و از شما در برابر حواس پرتی و اضافه بار محافظت کنید. شما یک هدف کاملاً مشخص دارید – این که پیام موردعلاقه خود را در مقابل مخاطبان علاقه مند خود قرار دهید ، توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را وادار کنید که بیشتر بخواهند. با استفاده از این مهارت های بازاریابی اینترنتی ، می توانید هر محصول بازاریابی شبکه ای یا فرصت MLM را برای مخاطبان خاص خود به بازار عرضه کنید.

آنچه در ذهن آنها است بخوانید – محصولات و فرصت های خود را بفروشید – تجارت خود را توسعه دهید – رویای خود را تحقق بخشید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا