دنیای وب

بازاریابی محتوا – اطمینان حاصل کنید که از این 11 اشتباه جلوگیری می کنید

در دنیای تقریباً نامحدود اینترنت ، هنر بازاریابی محتوا می تواند مشکل باشد. شما باید مخاطبان هدف خود و آنچه آنها می خواهند را بشناسید و همیشه یک قدم جلوتر از رقابت باشید. کانال های جدیدی که به طور مداوم در حال ظهور برای محتوای خود هستند به این موارد اضافه کنید و کار بسیار دشواری پیش رو دارید.

با این حال ، قبل از اینکه وارد این جنگ کلمات شوید ، در اینجا 11 نقص وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

1. انجام ندادن کارهای اصلی خود

بدون ایجاد پایه و اساس نمی توانید آسمان خراش بسازید. هدف از محتوای شما چیست؟ چه کسی را هدف قرار می دهید؟ آیا با شخصیت برند شما همسو است؟ اگر این س questionsالات را طوفان فکری نکنید و برنامه مشخصی ایجاد نکنید ، ممکن است قبل از شروع کار با شکست مواجه شود. همچنین به شما کمک می کند محتوای خود را دوباره بررسی کنید و ببینید چه کاری متفاوت از رقابت می توانید انجام دهید.

2. بدون سوکت شفاف

خواندن آنلاین آن جالب است ، اما اجازه ندهید محبوبیت آن بر شما تأثیر بگذارد. محتوای خوب نیاز به یک اشاره جدی دارد – پیامی که خوانندگان شما قبلاً هرگز در دسترس نبوده اند. با محتوای خود چیز جدیدی به آنها بدهید و با هر کلمه پیوند داده می شوند.

3. عدم دعوت به عمل

بند پایان قوی است ، اما دعوت به عمل قویتر است. هر محتوا باید تا انتها چیزی را در خواننده تحریک کند – خواه کنجکاوی ، خوشحالی یا حتی ترس. به خواننده اقدامی کنید که پس از خواندن محتوای شما انجام دهد – این می تواند مانند ، اشتراک گذاری ، نظر دادن یا دسترسی به خط تلفن یا وب سایت شما باشد تا درباره محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کند. هر کاری می کنید ، خواننده را در انتهای مقاله خود آویزان نکنید.

4. مقدار را نسبت به کیفیت انتخاب کنید (یا بالعکس)

بازاریابان محتوا امروز نیز با حل این سوال دست به گریبان هستند – تولید سریع محتوای بیشتر یا ارائه محتوای جامع با نرخ پایین تر؟ طبق تجربه ما ، یک ترکیب سالم از این دو بهترین استراتژی بلند مدت بازاریابی محتوا است. فشار و سرعت ارسال های جدید در اینترنت تحت فشار قرار نگیرید. شما فقط باید بهترین محتوا را در زمان مناسب و زمانی که برنامه بازاریابی شما اجازه می دهد تولید کنید.

5. عدم بهبود محتوای شما (SEO)

آیا می خواهید محتوای شما اولین چیزی باشد که کاربران اینترنت در جستجوی سریع Google مشاهده می کنند؟ سپس اجازه ندهید که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مورد پسندیده ای در برنامه بازاریابی محتوای شما باشد. با چند کلمه کلیدی قدرتمند همراه باشید و آنها را به طور استراتژیک در کل مطالب خود بپاشید. این کار را درست انجام دهید و محتوای خود را بصورت مستقیم در لیست نتایج جستجو مشاهده کنید.

6. پاراگراف های طولانی بنویسید

بیایید این را بپذیریم – دامنه توجه خواننده آنلاین در سالهای اخیر بسیار غوطه ور شده است. پاراگراف های طولانی برای خواندن کار سختی است. از طرف دیگر ، تقسیم مطالب به پاراگراف ها یا نکات کوتاه تر ، خوانایی مقاله شما را افزایش می دهد. هر پاراگراف و گلوله نیز به عنوان یک مکان نگهدارنده در ذهن خوانندگان عمل می کند ، که آنها می توانند در هر زمان به آن مراجعه کنند.

7. هیچ لینک داخلی یا خارجی وجود ندارد

آیا نمی خواهید بازدید کننده ای از وب سایت شما بماند و درباره محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کند؟ پیوندهای داخلی به محتوای قدیمی روش خوبی برای اطمینان از حفظ مخاطب ، افزایش علاقه به نام تجاری شما و سئو بهتر است. پیوندهای خارجی به موضوعات مرتبط همچنین قدرت رتبه بندی را به محتوای شما اضافه می کنند ، زیرا عنکبوت های جستجوی Google آنها را به عنوان “رأی های شخص ثالث” برای مقاله شما می خوانند.

8- از تصاویر مرتبط استفاده نکنید

تصویر برجسته پست شما اولین چیزی است که بیننده شما در شبکه های اجتماعی می بیند. تصاویر و نمودارهای مرتبط باعث می شود افراد بخواهند وبلاگ های شما را بخوانند. از این گذشته ، هیچ کس دوست ندارد یک متن ثابت را بخواند. محتوا هر روز بصری بیشتر می شود تا خوانندگان را درگیر خود کند و شما نیز باید همین کار را انجام دهید.

9. محتوای تبلیغاتی بیش از حد

مخاطبان آنلاین محتوای سرگرم کننده و جذاب می خواهند و همچنین نمی خواهند مدام آن را به بازار عرضه کنند. با تولید محتوای تبلیغاتی صریح ، با کلماتی مانند “خرید” ، “فروش” ، “مبادله” در پیش زمینه ، به مورد دوم نخواهید رسید. محتوای خلاقانه و جذاب با تصاویر آماده ، استاندارد طلایی در بازاریابی امروز است.

10. توزیع مطالب به صورت تصادفی

فقط به اشتراک گذاشتن محتوای خود در هر بستر رسانه اجتماعی ممکن است در ابتدا ایده خوبی به نظر برسد. با این حال ، مگر اینکه آن را در سیستم عامل های مناسبتی که مخاطبان هدف خود غالباً به اشتراک می گذارید ، بکشید توزیع محتوای خود را بر اساس عادات رسانه های اجتماعی مخاطبان و همچنین ماهیت محصول خود انجام دهید.

11. سنجه های محتوا را نادیده بگیرید

بازاریابی محتوا یک مسئله باز و بسته نیست. همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری از شغل فعلی خود وجود دارد. برای سادگی ، چهار معیار وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید موفقیت یا عدم موفقیت محتوای خود را تا به امروز تجزیه و تحلیل کنید – مصرف ، تعامل ، هدایت ، فروش و درآمد. سپس می توانید محتوای یا استراتژی آینده را بر اساس این نتایج تنظیم کنید.

بازاریابی نام تجاری خود از طریق محتوای آنلاین نیازی به علم آشکار نیست – اگر تکالیف خود را درست انجام دهید ، با یک آژانس ارتباطی همکاری کنید که می تواند نام تجاری شما را به آنچه شایسته آن است جلب کند!

آیا برگه های دیگری برای بازاریابی محتوا سراغ دارید؟ اگر چنین است ، نظر دهید ،

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا