دنیای وب

بازاریابی محتوا – نگاهی دقیق تر به تئوری و عمل

بازاریابی محتوا اغلب به عنوان چیز مهم بعدی در بازاریابی اینترنتی تلقی می شود. صاحبان مشاغل که خطر را می دانند احتمالاً متعجب می شوند ، زیرا هر راه حل تجاری که با استفاده از نویز تبلیغ شود ، نباید بدون درک عمیق پذیرفته شود.

از این رو ، قبل از شروع به تدوین استراتژی بازاریابی محتوا و اجرای واقعی آن ، ضروری است که اهداف تجاری و اهداف بازاریابی محتوا را به خوبی در رابطه با مارک و وضعیت کسب و کار خود داشته باشید. پس از انجام این کار ، می توانید به راحتی با اهداف هر مرحله آشنا شوید و تصمیمات و برنامه های خود را بگیرید.

بازاریابی محتوا ، همانطور که از نام آن پیداست ، بازاریابی هر چیزی با استفاده از محتوا است. در یک تعریف جامع تر ، این نوع بازاریابی دیجیتال همه چیز در مورد ایجاد فیلم ، پست وبلاگ ، عکس ، نمودار ، وبینار ، پادکست و سایر فرم های رسانه ای است که باعث جذب مردم و ایجاد وابستگی مثبت به برند می شود.

در یک زمینه تجاری ، بازاریابی محتوا یک استراتژی در ایجاد روابط طولانی مدت با بازار هدف است. استراتژی های تبلیغات سنتی برای جذب بیننده با استفاده از تصاویر ارزشمند مشتری تجسم می شود. از طرف دیگر ، ارتقاء محتوا از طریق یک بستر مبتنی بر ارزش ، به بحث در مورد نیازها و ایده های مشتری عمیق تر می شود. از منظر بالا به پایین ، محتوای بازاریابی ایجاد بسیاری از بسترهای جذب مشتری است که می تواند به تأمین نیازهای آنها و توزیع اطلاعات در مورد محصولات و خدمات شما کمک کند. پست ها ، فیلم ها ، مقاله ها و عکس های وبلاگ شما تبدیل به چهره کاری می شوند که اقتدار و شخصیت شما را نشان می دهد و تماس مشتری را در این فرآیند جلب می کند.

بعد از درک مبانی نظری برای بازاریابی محتوا ، نکته بعدی که باید انجام شود اینست که نگاهی دقیق تر به کاربرد این نظریه بیندازیم. اجرای استراتژی محتوا ، تحقیق ، شکل گیری و توسعه روابط مشتری از طریق بسترهای مختلف است. تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که مشتریان قبل از برقراری ارتباط با فروش و محتوای مهم در ارائه پاسخ به سؤالات و نگرانی های خود ، حدود 60٪ از وقت خود را در این سکو می گذرانند.

وبلاگ نویسی ابزاری مهم برای تبلیغ محتوا است. حدود 80٪ از بازاریاب های دیجیتال که وبلاگ خود را اداره می کنند ، بازده بیشتری برای سرمایه گذاری برای کمپین های بازاریابی ورودی دریافت کرده اند. وبلاگ نویسی ، مقالات بصری و متنی را ایجاد می کند که به مشتریان ارزش افزوده می دهد. علاوه بر این ، وبلاگ نویسان همچنین باید به نظرات درون وبلاگ و همچنین رسانه های اجتماعی پاسخ دهند.

سایر سیستم عامل های بازاریابی مسئولیت های خاص خود را دارند. کانال هایی که استفاده می کنید به بودجه و منابع شما بستگی دارد. بهترین سیستم عامل ها فیلم ها ، مقالات و وبینار های آنلاین هستند. اما وثیقه بازاریابی شما بستگی به طاقچه ، منابع موجود و اهداف تجاری شما دارد. صرف نظر از رشته شما ، ضروری است که استراتژی خود را بر اساس بازاریابی قوی پایه گذاری کنید.

قبل از جزییات برنامه ریزی و اجرای ، لازم است که مبنایی برای هرگونه فعالیت بازاریابی برای تعیین تمرکز ایجاد شود. بدون درک عمیق در مورد اهداف تجاری و منابع موجود ، هر نوع بازاریابی اینترنتی فقط به دلیل عدم هدایت از بین می رود. قبل از نوشتن اولین مقاله یا شروع به فیلمبرداری با فیلم های خود ، تیم خود را جمع کرده و زمینه را برای بازاریابی محتوا در نظر بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا