بازاریابی مقاله

من در شرف ریختن لوبیا هستم تا به شما واقعیت های واقعی بازاریابی مقاله را بدانم.

بازاریابی مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟

بایدها و نبایدهای بازاریابی مقاله.

تعریف کلی بازاریابی مقاله در جایی خواهد بود که شما مقاله ای در مورد موضوعی مرتبط با وب سایت خود ایجاد کنید و آن مقاله را منتشر کنید.

این مقاله در مورد تبلیغ وب سایت شما از این طریق نیست – شاید درک آن دشوار باشد ، اما شما سعی می کنید خواننده را جلب کنید!

نوشته های مشابه

همیشه به یاد داشته باشید که از کلمات کلیدی و عبارات موثر مرتبط با موضوع خود استفاده کنید.

در بخش بیوگرافی نویسنده ، لازم است شرح مختصری از خود را با پیوندی به وب سایت خود ، اعم از صفحه اصلی یا برخی از صفحات دیگر در سایت خود ، قرار دهید.

ایده اصلی اینجا این است که مقاله شما بصورت آنلاین نمایش داده شود و سایر مدیران وب سایت مقاله شما را در سایتهای دیگر بازنشر دهند – ایجاد لینک و ترافیک.

خوب – بیایید واقعیت ها و افسانه ها را در نوشتن مقالات مرور کنیم –

مزخرفنوشتن مقاله ای که در تجارت اینترنتی شما چندان مفید نباشد.

واقعیت: بازاریابی مقاله می تواند به شما در افزایش محبوبیت پیوند کمک کند و می تواند منبع خوبی از هدفمندترین ترافیکی باشد که می توانید دریافت کنید.

مزخرف: مقالات تجدید چاپ شده یا تجدید چاپ شده فقط به عنوان مقالات اضافی نمایه می شوند یا به صفحات اضافه می شوند ، بنابراین این روش برای انجام کارها هیچ کمکی نمی کند.

واقعیت: این نادرست است زیرا دقیقاً به مکان ارسال مقاله ، مهم است. مقاله ممکن است در میان ده مقاله برتر قرار گیرد و نه به عنوان صفحه تکمیلی.

مزخرفارسال مقاله خود در سراسر اینترنت محتوای تکراری ایجاد می کند و توسط موتورهای جستجو جریمه خواهید شد.

واقعیت: اگر موتورهای جستجو شما را جریمه می کنند و محتوای تکراری از اهمیت بالایی برخوردار است – همه خوراک های RSS بهم ریخته اند. برای مثال نگاهی به نیویورک تایمز بیندازید و ببینید چند نفر از طریق RSS خود لینک داده اند یا مقاله ای را به وبلاگ خود پیوست کرده اند!

مزخرف: تنها روش ایجاد مقاله نویسی برای شما نوشتن مقاله و ارسال آن به صدها وب سایت مقاله است.

واقعیتبیش از یک راه برای پوست گربه وجود دارد! اگر به دنبال پیوندهای زیادی به سایت خود بیش از حد معقول و منطقی هستید – از روشی که ذکر شد استفاده کنید.

با این حال ، روش دیگر این است که از وب سایت ها یا دایرکتوری های اختصاص داده شده به مقالات بخواهید مقاله شما را بپذیرند – آنها این مقاله را می گیرند ، به شرط آنکه مقاله مرتبط و تخصصی باشد. کار ممکن است دشوار باشد ، اما نتایج می تواند پاداش آورتر باشد. و ترافیک بهتر و هدفمندتری خواهید داشت.

و همچنین فراموش نکنیم که ارسال مقاله در وب سایت شما نیز یک روش عالی برای افزودن مطالب جدید است و اگر مقاله خوب نوشته شده باشد ، افراد مستقیماً به مقاله پیوند می خورند و بازدید از سایت و سایت روابط عمومی شما را افزایش می دهند.

مزخرفهمیشه مطمئن شوید که مقاله شما در وب سایت شما منتشر شده است ، منتظر خزیدن عنکبوت در سایت خود باشید ، منتظر فهرست شدن صفحه باشید ، سپس مقاله را در جای دیگری ارسال کنید.

واقعیت: وقتی مقاله ای را به وب سایت خود اضافه می کنید ، افزودن محتوا نامیده می شود ، اما وقتی مقاله را به سایتهای دیگر ارسال می کنید ، مقاله بازاریابی نامیده می شود و با مقاله بازاریابی ، نمی خواهید ابتدا مقاله در سایت شما نمایه شود.

گیج در مورد آنچه من فقط گفتم؟

خوب ، فقط به یاد داشته باشید – افزودن محتوا و بازاریابی مقاله را اشتباه نگیرید زیرا آنها دو تمرین جداگانه هستند.

با ارسال مقالاتی به سایر وب سایت ها و از طریق موتورهای جستجو ، یافتن این مقالات به شما کمک می کند و به شما در وب سایت خود کمک می کند.

اگر وب سایت هایی که مقاله خود را برای آنها ارسال کرده اید به خوبی نمایه شوند ، شانس بالایی برای حضور در رتبه بندی دارید.

امیدوارم ، شما اکنون درک بهتری از نحوه کار بازاریابی مقاله و مواردی که برای بازاریابی مقاله موثر لازم است ، داشته باشید.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا