دنیای وب

بازاریابی وابسته برای مبتدیان – سرانجام ، آنلاین درآمد کسب کنید

بسیاری از مردم هنوز هم فکر می کنند پیوستن به بازاریابی شرکت های وابسته اتلاف وقت است. ادعاهای بسیاری از افراد باعث درآمدزایی آنلاین در Gurus می شود که هرکسی که به راحتی بتواند هر ماه هزاران دلار درآمد کسب کند چیزی نیست جز یک پیشنهاد فروش برای محصولات خود.

اولین باری که بازاریابی آنلاین را می شناختم ، مطمئن نبودم که چگونه کار می کند ، اما تصمیم گرفتم به هر حال آن را امتحان کنم. به علاوه ، اگر به مفهوم بازاریابی وابسته نگاه کنید ، من چیزی از دست نمی دهم. تمام کاری که من باید انجام دهم این است که یک محصول وابسته را انتخاب کنم ، کمپین را از طریق لینک خود ایجاد کنم و اگر کسی خریدی انجام دهد ، من درآمد خود را دریافت خواهم کرد. این به همان سادگی است.

بعد از گذشت بیش از یک سال از تلاش ، به ذکر کمبود سود ، من فقط قصد داشتم همه اینها را مطرح کنم. با این حال ، من یک ایده دوم داشتم. شاید همه اینها در حالی باشد که فناوری من اشتباه بوده است. من در مورد آن فکر کردم و تصمیم گرفتم از با تجربه ترین شرکت های تابعه یاد بگیرم.

همه ما می دانیم که اینترنت مقالات رایگان زیادی در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین را در اختیار ما قرار می دهد ، اما جمع آوری این مقالات با کیفیت بسیار طولانی طول می کشد. زمان بندی هسته مهمی در این صنعت است ، بنابراین فکر می کنم بهتر است برای من سرمایه گذاری خوبی را برای راهنمای بازاریابی اینترنتی انجام دهد. بنابراین ، یک نسخه از کتاب الکترونیکی بازاریابی وابسته را خریداری کردم.

من تمام تکنیک هایی که یاد می گیرم را خوانده ام و یاد گرفته ام که می دانم چرا بسیاری از مبارزات من شکست خورده اند. این کتاب مرا شگفت زده کرد ، بنابراین همه روشهای توصیف شده قابل درک است و به من می گوید اگر بخواهم در فروش چیزها به دیگران موفق شوم چه کاری باید انجام دهم.

نکته مهم در راه‌اندازی کمیسیون تعیین این است که کدام محصول و کمپین را اجرا کند. این از جمله مواردی است که من از این کتاب آموختم. فروش چیزهایی برای دیگران ممکن است ساده به نظر برسد ، اما شروع کار خود کار ساده ای نیست. بازاریابان آنلاین هنوز هم برای جذب بازدید کننده باید کارهای زیادی انجام دهند. روش های زیادی برای جذب بازدید کننده وجود دارد ، اما بسیاری از بازاریابان آنلاین کاملاً معتقدند که تبلیغات با هر کلیک بهترین راه برای جذب بازدید کننده است و باید به درستی انجام شود.

در اینجا چند نکته درمورد تبلیغات با هر کلیک که یاد گرفته اید آورده شده است:

  • در یک منطقه رقابتی ، هزینه دریافت یک آگهی ارائه شده و کلیک کردن به تعداد پیشنهادات تبلیغ کننده برای همان کلمات کلیدی بستگی دارد. هزینه ای که برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی باید هزینه کنید اساساً بیشتر است. بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که این کمپین برای هر پنی ارزش دارد. بعضی اوقات محصولات کمسیون ارزش دیدن ندارند. به همین دلیل من محصولی را با کمیسیون 20 تا 60 دلاری انتخاب می کنم.
  • ردیابی کمپین شما بسیار مهم است. اینگونه می دانید که پول بدست آورید یا در غیر این صورت. من نمی دانم که چگونه مبارزات انتخاباتی شما اشتباه بزرگی را انجام می دهند. اگر برای هر کلیک حدود 10 سنت هزینه می کنید برای کمپینی که مبلغی به مبلغ 30 دلار پرداخت می کند ، باید برای هر 300 بازدید کننده حداقل یک فروش داشته باشید. اگر 400 بازدید کننده یا بیشتر بفرستید اما بفروشید ، ارزش پیگیری ندارد.

همیشه ریسکی در بازاریابی شرکت های وابسته وجود دارد. با این حال ، اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، به زودی خواهید فهمید که کسب درآمد آنلاین چندان دشوار نیست. این همان چیزی است که من آموخته ام و در نهایت سود می بینم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا