دنیای وب

بازاریابی کمیسیون – 3 نکته برای مبتدیان بدون بودجه

همانطور که قبلاً می دانید ، بازاریابی اینترنتی در حال حاضر منبع باز کسب درآمد برای کارآفرینان جهانی است و بازاریابی وابسته یکی از این فرصت ها است. مشکل این است که بسیاری از اطلاعاتی که در وب می یابید به شما اطلاع می دهد که تنها کارآفرینانی که درآمد حاصل از برنامه های وابسته (clickbank (بازار محصولات و خدمات دیجیتال)) یا سایر برنامه های اساسی بازاریابی را کسب می کنند ، دارای بودجه شغلی بزرگی هستند ، آنها می خواهند شما فکر کنید شروع به کار کند به یک تجارت آنلاین برای تبلیغ محصولات بازرگانان دیگر ، مواردی مانند:

یک وب سایت خوب یا وبلاگ وردپرس طراحی و توسعه دهید.

– سیستم پاسخگویی پرهزینه خودکار برای ساختن یک لیست سرب.

خدمات میزبانی وب خوب برای وب سایت شما.

– و خیلی بیشتر …

حقیقت این است که شما برای رشد و توسعه مشاغل خود به آن نیاز خواهید داشت و بیشتر به آن نیاز دارید ، اما اگر یک مبتدی در زمینه بازاریابی آنلاین هستید و هیچ پولی برای سرمایه گذاری ندارید ، و فقط در هفته چند ساعت برای قرار دادن آن در یک پروژه وابسته جدید ، فقط باید بگذارید همه چیز شما را بگذرد؟

البته که نه!

با کمک ابزارهای جدید وب 2.0 یا ابزارهای رسانه های اجتماعی می توانید شانس موفقیت یکسانی را داشته باشید. بنابراین ، فقط یک بلاگ با Blogger.com یا لنز Squidoo.com شروع کنید و در راه کار خود برای شروع تجارت بازاریابی وابسته خود هستید. اکنون ، بیشتر بازرگانان به شما خواهند گفت كه بنرها یا پیوندهای خود را در وب سایت خود قرار دهید ، یا فقط مستقیماً به لینک وابسته خود پیوند دهید و در مدت كوتاهی درآمد کسب خواهید كرد. خوب ، پیشگام اینترنتی عزیز ، اینگونه کار نمی کند ، شما باعث ایجاد وقت و هزینه در ایجاد ترافیک در سایت یا وبلاگ خود می شوید و تبدیل های شما کم یا چیزی نخواهد بود ، این بیشتر اوقات اتفاق می افتد …

در اینجا نحوه حل مسئله بازاریابی شرکت های وابسته آورده شده است:

1.- از انتخاب بازرگانانی که برنامه وابسته خود را در صفحه فرود خود تبلیغ می کنند ، خودداری کنید ، منحصراً اگر لینک آن در بالای صفحه باشد ، زیرا این راهی برای سرقت ترافیک و کمیسیون از طرف شما است. در صورتی که تاجر کالایی باکیفیت ارائه دهد ، راههای استراتژیک برای دستیابی به این امر وجود دارد ، اما فعلاً فقط از این سایتها دوری کنید.

2.- در صورت داشتن مارک شرکتی ، از مواد بازاریابی برای بازرگانان استفاده نکنید ، فقط به این دلیل که بازدید کنندگان شما این امکان را دارند که URL را کپی کرده و مستقیم آن را روی مرورگر بنویسند ، باعث می شود که آنها پیوند وابسته شما را دور بزنند.

3.- اگر پول ندارید برای شروع کار خود در یک پاسخ خودکار سرمایه گذاری کنید ، سعی کنید بازرگانانی که از صفحات فشار استفاده می کنند یا صفحات ضبط را برای تبلیغ محصولات خود تبلیغ می کنند. فقط حتماً شرایط آنها را بخوانید و بدانید که برای هر خریدی که توسط مشتریان بالقوه ایجاد شده است ، اعتبار خواهید گرفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا