دنیای وب

بازاریابی MLM – راهنمای مبتدیان

اگر اخیراً به یک بازاریابی شبکه ای ، بازاریابی آنلاین یا شرکت بازاریابی وابسته پیوسته اید و در مورد ساختن شغل خود جدی هستید ، قبلاً با خانواده ، دوستان ، همکاران و شرکای خود تماس گرفته اید. اکنون شما به سادگی افرادی را که می شناسید از بین برده اید ، بنابراین می توانید در جستجوی معنای بازاریابی جذاب MLM به این نکته توجه کنید. خوب ، این تفاوت است. فن آوری های تبلیغاتی و تبلیغاتی منظم محصول یا فرصت های تجاری را هدایت می کنند ، به امید اینکه فردی به اندازه کافی علاقه مند شود تا نگاهی دقیقتر به دست آورد بازاریابی جذاب MLM با محتوای مبتنی بر ارزش ، اطلاعاتی که دیگران در جستجوی آن هستند ، سپس آن را راهنمایی کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازاریابی جذاب MLM در چند سال کوتاه پویایی صنعت را تغییر داده است. به جای آموزش تیم “آینده نگر” خود به هر شخصی که بتواند یک آینه را اشتباه ببخشد و آن را بلافاصله به ارائه مشاغل شرکت یا تماس تلفنی بگذارد ، بازاریابی جذاب بیشتر به مارک تجاری مربوط می شود تا خود را به عنوان یک رهبر که مردم سعی می کنند در وهله اول شما را با تجربه خود به عنوان یک متخصص پرداخت نشده پیدا کنند و راهنمایی کند.

شما و مزایای کار با خود را به شما می فروشید.

چگونه می توانید افراد را به سمت خود و برند شخصی خود جذب کنید؟ شما شروع می کنید به آنچه شما را به سمت دیگران جلب می کند نگاه کنید. شما جذب افرادی می شوید که نشان می دهند واقعاً به شما اهمیت می دهند و واقعاً به شما اهمیت می دهند. شما عاشق افرادی هستید که به نظر می رسد درمورد مشکلات و مشکلات شما صادق هستند و چیز خوبی برای ارائه به شما دارند که در واقع ممکن است زندگی شما را تقویت کند. بنابراین ، این نوع شخصیت شما باید باشد ، به طوری که دیگران جذب شما می شوند. شما با ایجاد روابط ، و ارائه راه حل هایی برای مشکلات ، مسائل و نگرانی هایی که با آنها ایجاد کرده اید ، برند خود را ایجاد می کنید.

البته ، شما می توانید این کار را در زندگی شخصی خود انجام دهید ، اما در زندگی عادی شما فقط می توانید با تعداد کنترل شده ای از افراد رابطه برقرار کنید. تفاوت با بازاریابی جذاب MLM در این است که شما می توانید با تعداد زیادی از مردم ، روابط خود را ایجاد کنید ، تا حد زیادی با استفاده از پاسخ دهندگان خودکار ایمیل. با پاسخ دهندگان به طور خودکار ، می توانید محتوای باکیفیت را برای مشترکین ارسال کنید ، که ارزش اضافی به زندگی آنها می افزاید. روابط شخصی که با آنها برقرار می کنید به آنها کمک خواهد کرد که به شما اعتماد کنند ، بنابراین وقتی محصولات خود را به آنها پیشنهاد می دهید ، می خواهند آنها را خریداری کنید. در نهایت ، اعتماد به نفس آنها به شما در بسیاری موارد باعث می شود آنها به اولین شغل شما بپیوندند.

چگونه می توانید اطلاعات و محصولات ارزشمندی را برای ارائه به مشترکان پیدا کنید؟ بسیاری از سیستم های جذاب بازاریابی وجود دارد که می توانند به شما در یافتن بهترین دوره کمک کنند. این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند محتوای مشترکین و همچنین عرضه مداوم محصولات وابسته را در اختیار شما قرار دهند که به شما در سودآوری و رفع نیازهای مشترک کمک می کند.

سیستم بازاریابی MLM چیزی بیش از ارائه محصولات و محتوا انجام می دهد. عملکرد اصلی آن سیستم آموزش و آموزش است. این ممکن است شامل فیلم ها و اطلاعات خصوصی باشد که مراحل دقیق ایجاد و اجرای تکنیک های موفق بازاریابی را طراحی می کنند.

یکی از دشوارترین درسی که بازاریابان وابسته آموخته اند این است که وقتی همه سیستم های مشابه را اجرا می کنند ، دستیابی به موفقیت تقریباً غیرممکن است. موفقیت اغلب با انجام کارهایی صورت می گیرد که به تمایز شما از دیگران کمک می کند. توانایی سیستم های بازاریابی جذاب MLM برای کمک به شما در انجام این کار دقیقا به همین دلیل است که بسیار قدرتمند است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا