دنیای وب

با بازاریابی وابسته درآمد باقیمانده ایجاد کنید

کاملاً مشهور است که بازاریابی وابسته یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های شروع به کسب درآمد از مشاغل خانگی است.

دیگر نیازی به تحقیق ، توسعه ، خدمات به مشتری ، حمل و نقل یا هر چیز دیگری نیست که اکثر شرکت ها مجبور به انجام آن هستند زیرا این کار توسط خالق محصولات انجام می شود. شما به عنوان یک شرکت وابسته فقط باید بازاریابی را انجام دهید. در بسیاری از موارد ، بازرگان مواد و منابع بازاریابی را در اختیار شما قرار می دهد.

بازاریابی وابسته می تواند برای سود سریع عالی باشد ، اما در مورد درآمد باقیمانده بلند مدت چه می کنید؟

یک دقیقه به آن فکر کنید … شما به عنوان یک بازاریاب وابسته کارهای زیادی را انجام می دهید تا مشتریان بالقوه را از طریق لینک ارجاع خود به صفحه فروش محصول برسانید و امیدوارید مشتری بالقوه خرید کند تا اینکه کمیسیون دریافت کنید.

اما بعد از این چه اتفاقی افتاد؟

سپس باید فرآیند را مجدداً تکرار کنید تا فروش بیشتری از شرکتهای وابسته داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید. همه این کارها برای دریافت کارمزد شما بارها و بارها برای هر فروش انجام می شود.

این می تواند بسته به هزینه دریافت منجر به صفحه فروش و درصد تبدیل برای آن صفحه فروش بسیار گران باشد.

با توجه به این موضوع ، به عنوان یک شرکت وابسته چه کاری می توانید انجام دهید تا بازگشت سرمایه خود را برای مشتریان بالقوه و چشم اندازهای واجد شرایط افزایش دهید و در بلند مدت درآمد بیشتری کسب کنید؟

در اینجا دو کار بسیار خوب وجود دارد که می توانید انجام دهید:

در مرحله اول ، به عنوان یک بازاریاب وابسته در هر مکان ، شما باید صفحه ضبط لیدهای خود را تنظیم کنید تا لیستی از لیدهای هدف خود را ایجاد کنید.

این کار به سادگی با استفاده از دستگاه پاسخگویی انجام می شود که بازدیدکنندگان نام و آدرس ایمیل خود را برای دریافت اطلاعات از شما در آن قرار می دهند. به بازدیدکنندگان خود گزارش رایگان یا بازبینی محصول بدهید تا آنها بتوانند در لیست شما مشترک شوند.

پاسخگوی خودکار شما باید با 7 تا 10 پیام پیگیری که مزایا و اطلاعات بیشتری در مورد محصولی را که تبلیغ می کنید ارائه دهد. برای اینکه افراد بخواهند در لیست شما بمانند ، باید ارزش دیگری در دنبال کردن شما وجود داشته باشد.

هنگامی که لیست خود را دارید ، می توانید هر از چندگاهی مصوبات مربوط به سایر محصولات مرتبط را ارسال کنید تا بتوانید از مشتری های بالقوه ای که برای به دست آوردن آن سخت تلاش کرده اید ، درآمد کسب کنید. این سود بیشتر از این است که فقط یک بار آنها را به صفحه فروش محصولات شرکت های وابسته بفرستید ، امیدوار باشید که بخرند و سپس ناپدید شوند.

راه دوم برای ایجاد درآمد باقیمانده به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته ، تبلیغ محصولات یا خدمات وابسته در جایگاه خود با هزینه های مکرر ماهیانه است.

یک راه واقعا عالی برای به حداکثر رساندن درآمد خود داشتن درآمد باقیمانده یا دوره ای به جای فروش یکباره است.

به این فکر کنید ، شما واقعاً وقت و منابع خود را صرف تبلیغ محصولات می کنید تا به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته درآمد کسب کنید ، پس چرا چیزی را که به شما درآمد باقیمانده می دهد تبلیغ نمی کنید؟ شما یک بار سر کار می روید و بارها و بارها حقوق می گیرید.

ارتقا sites سایت های عضویت ، برنامه های بازاریابی شبکه ای ، میزبانی وب یا سایر خدماتی که مشتری به پرداخت ماهیانه نیاز دارد ، راهی عالی برای درآمد باقیمانده برای خود است. در حالت ایده آل ، این مواردی است که شما باید سعی کنید آنها را به عنوان یک بازاریاب وابسته تبلیغ کنید.

همه چیز در مورد آن است. بازاریابی وابسته راهی عالی برای شروع مشاغل خانگی و کسب درآمد اینترنتی است. حتی اگر بتوانید از او درآمد طولانی مدت به دست آورید ، حتی بهتر است! با این حال ، اگر اقدامی انجام ندهید ، نمی توانید درآمد کسب کنید ، بنابراین اکنون به عنوان یک بازاریاب وابسته شروع کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا