بازرگانیبرترین های کسب و کار

با توجه به نوسانات ارزی، همچنان دبی بهترین مقصد سفر است!

دبی، به قدری جذابیت در دل خودش جای داده که کمتر کسی را پیدا می‌ کنید که مشتاق به دیدن جاذبه های هیجان انگیز این شهر نباشد! شهر دبی دومین شهر گران‌ منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا شناخته می‌ شود. این شهر که به نام عروس خلیج فارس شهرت دارد و بعنوان یکی از مدرن ‌ترین شهرهای دنیا، بی تردید می تواند خاطره انگیزترین و متفاوت ترین تجربه سفری برای شما باشد.

خوب این روزها با توجه به نوسانات ارزی همچنان تورهای دبی اولین مقصد خیلی از مسافران ایرانی است؛ جالب است بدانید که تورهای ترکیه که همیشه بعنوان ارزانترین مقصد شناخته می شد این روزها با بالا رفتن نرخ پروازهایش خیلی تفاوت قیمتی با تور دبی ندارد! با این اوصاف خوشبختانه تور دبی قیمت های ثابت تری نسبت به تورهای خارجی دارد.

ایران | خاورمیانه

موضوع مهم بعدی اینکه قیمت تور دبی به 3 پارامتر قیمت پرواز دبی، قیمت هتل‌ های دبی و نرخ درهم بستگی دارد. چند نکته در مورد نرخ بلیط پرواز دبی این است که از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی پرواز دارند. شرکت‌ های هواپیمایی در طی هفته چندین بار قیمت بلیت پرواز دبی را تغییر می ‌دهند؛ به طوری که گاها این تغییرات چند میلیون تومان می‌ رسد. به همین دلیل بهتر است از چند هفته قبل از سفر قیمت تور دبی و پرواز دبی را حداقل یک بار در هفته چک کنید.

توجه داشته باشید که قیمت بلیط پرواز دبی به روز و یا حتی ساعت پرواز هم بستگی دارد؛ مثلا روزهای وسط هفته معمولا ارزان ‌تر می باشند و جمعه‌ ها و شنبه‌ ها نرخ بلیط هواپیما دبی معمولا گرانتر می شود و اگر ویزای دبی شما آماده باشد، در این روزها می‌ توانید بلیط لحظه آخری دبی را براحتی خریداری کنید.

نکته مهمی هم که در خصوص رزرو هتل ‌های دبی باید بدانید این است که در مدیریت هزینه سفر به دبی باید در نظر بگیرید، انتخاب هتل است. موقعیت مکانی هتل های دبی موضوع بسیار مهمی است؛ هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت می ‌پردازید که البته در این صورت باید هزینه بالای حمل و نقل درون شهری دبی را نیز در نظر بگیرید.

ایران | خاورمیانه

در آخر تورهای گروهی دبی؛ پیشنهاد مجموعه مسافرتی نامی گشت برای سفر اولی‌ هاست! در تورهای گروهی معمولا شما تور لیدر دارید که شما را در پرداخت هزینه ‌ها، جابجایی در شهر، معرفی اماکن توریستی – گردشگری و تفریحی و برگزاری گشت ‌های شهری به همراهی می کند و اما اگر فکر می‌ کنید به این خدمات نیازی ندارید و خودتان از پسش برمی ‌آیید، می توانید انفرادی به دبی سفر کنید!

گرانترین و ارزانترین زمان سفر با تور دبی چه موقع از سال است؟

بهترین زمان سفر به دبی، از اوایل آذر (دسامبر) تا اوایل فروردین (مارس) است. دلیل اینکه بیشتر مسافران این بازه زمانی را برای تهیه تور دبی انتخاب می‌ کنند، آب و هوای متعادل‌ تر شهر دبی می باشد. در فصل شلوغی (high season) تور دبی دمای هوا ملایم ‌تر، رطوبت جوی قابل تحمل‌ تر، شدت تابش نور خورشید کمتر و دمای آب خلیج فارس برای آب‌ تنی، شنا و غواصی بی نظیر است. البته باید این را هم بدانید که در این زمانها قیمت بلیط دبی و نیز هزینه رزرو هتل در دبی بسیار بالا می رود.

ایران | خاورمیانه

اما بدترین زمان سفر به دبی هم می ‌تواند بین ماه ‌های اردیبهشت (می) تا شهریور (سپتامبر) باشد. دمای هوا در این مدت بسیار بالاست و بین 26 تا 42 درجه سانتیگراد می شود. در این زمان ها امکان دارد شاهد وزش بادهایی با سرعت 24 کیلومتر در ساعت و گاهی طوفان شن باشید! اما به هر حال در این فصول سال، شما می ‌توانید ارزانترین تورهای دبی را با قیمتی بسیار مناسب نسبت به فصول سرد سال خریداری کنید.

به علاوه هر ساله در فصل تابستان جشنواره‌ ها و رویدادهای مختلف ورزشی و توریستی و همچنین کنسرت‌ های بسیاری در دبی برگزار و حراجی ‌های بسیار هیجان انگیزی نیز در مراکز خرید دبی از جمله مرکز خرید Duty Free در فرودگاه بین المللی دبی انجام می‌ شود که باعث جذب گردشگران می شود. در این بازه زمانی باید گوش به زنگ تورهای ارزان و تور لحظه آخری دبی باشید و البته این تورها برای افرادی که از قبل برای اخذ ویزای توریستی دبی اقدام کرده ‌اند در دسترس می باشد.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای دبی از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. توجه داشته باشید که افرادی که علاقه مند به شرکت در تور خارجی دبی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس https://www.namigasht.com مراجعه کنند و لیست قیمت به روز تورهای دبی ما را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. در آخر مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا