دنیای وب

با سرویس بهداشتی خود سازگار با محیط زیست باشید

افرادی که تلاش می کنند سوئیت های حمام خود را با محیط زیست سازگارتر کنند ، می توانند خریداران احتمالی خانه را که به خواص آنها جذب می شوند ، پیدا کنند.

این بدان دلیل است که تحقیقات جدید انجام شده نشان داده است که بهره وری انرژی از جمله اولویت های اصلی افرادی است که به دنبال خانه جدید هستند – و این ممکن است شامل این باشد که آیا این محفظه دارای محفظه دوش است.

این مطالعه نشان داد که از هر هفت نفر مورد سوال ، یک نفر ادعا می کند که مهمترین عامل برای آنها در نظر گرفتن مسکن آینده آنها ، محیط دوستانه محیط زیست است.

از جنبه های دیگر که رتبه بالایی در نظرسنجی داشت ، قیمت و اندازه خانه بود.

کسانی که بدنبال بهبود پایداری سرویس بهداشتی خود هستند ممکن است یک توالت فرنگی دو برابر با سرمایه گذاری خوب پیدا کنند و این ویژگی ها می توانند به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنند.

افرادی که بیشترین استفاده را از اتاق های دوش در اتاق های خود دارند می توانند با کمک به صرفه جویی در مصرف آب ، در حفظ محیط زیست نقش خود را انجام دهند. افرادی که می خواهند حمام خود را با محیط زیست سازگارتر کنند باید بیشتر دوش بگیرند.

دوش پنج دقیقه ای حدود 40 لیتر آب مصرف می کند – تقریباً نصف اندازه حمام استاندارد.

راه های دیگری نیز وجود دارد که صاحبان خانه می توانند سعی کنند مصرف آب خود را محدود کنند. این شامل افرادی است که هنگام مسواک زدن شیرهای خود را خاموش می کنند – یک شیر آب در هر دقیقه می تواند تا نه لیتر آب مصرف کند – در حالی که با استفاده از یک صرفه جویی در آب مخزن می تواند در هر بار استفاده از توالت بین یک تا سه لیتر صرفه جویی کند. .

بررسی شیرهای شستشوی خود یکی دیگر از راه های سریع و ارزان برای کاهش تولید و کم کاری به محیط زیست است.

صاحبان خانه می توانند با استفاده از نوارهای کف مخصوص در اطراف درها و پنجره ها – مانند مواردی که در اتاق های حمام استفاده می شوند – خواص خود را با محیط زیست سازگارتر کنند تا جریان هوا کاهش یابد.

به نظر می رسد لوازم جانبی حمام سازگار با محیط زیست برای مصرف کنندگان مهم است ، از نظر شیر آب و شیر آب ، مردم فقط به میزان آب مصرفی خود فکر می کنند.

اسکات بنت ، طراح آشپزخانه و حمام در گفتگو با ستاره کانزاس سیتی توضیح داد که از نظر توالت ، چندین سال است که از نظر بهداشتی نگهداری می شود.

این منبع خبری اظهار داشت که یکی از راه های سازگار بودن با محیط زیست در سرویس های بهداشتی ، بررسی گزینه های مختلف سرشوشی ارائه شده مانند وسایل کم رده و سیستم های الکترونیکی پیشرفته است.

اینها با کاهش دبی باعث صرفه جویی در مصرف آب می شوند. سایر پیشرفت های طراحی با شدت بیشتری آب را بیرون می کشد ، بنابراین ممکن است مشتریان بگویند که تفاوت زیادی را مشاهده نمی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا