دنیای وب

برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ، یک ویدیو به وب سایت خود اضافه کنید

اگر در بازاریابی اینترنتی مشاغل خود را اداره می کنید ، به احتمال زیاد در حال حاضر صاحب یکی از حرفه ای ترین وب سایت هایی هستید که با استفاده از آن می توانید فن آوری اینترنت را پیش ببرید ، حتی اگر شما یک کودک کوچک در اینترنت نیستید و همچنین شما یک طراح وب یا متخصص بازاریابی اینترنتی نیستید. با استفاده از اینترنت ، می توانید مدلهای آماده را مدیریت کرده و این وب سایت تجاری حرفه ای را ایجاد کنید. سپس انواع مختلف سئو را امتحان می کنید تا سعی کنید وب سایت خود را در صفحه اول جستجوی گوگل یا یاهو نشان دهید. اما سؤال اینجاست: آیا وب سایت شما به اندازه کافی تجارت جدیدی به وجود آورده است؟ طراحی وب سایت یک مهارت است و کسب رتبه بالا در موتورهای جستجوگر مانند گوگل یا یاهو مهارت دیگری است.

به تعبیر محبوب ، یک وب سایت خوب فقط به فرم ، سهولت پیمایش و اطلاعاتی که ارائه می دهد نیست بلکه باید سایتی باشد که برای مشتریان بالقوه پیدا کند. اگر طراحی وب سایت شما از طراحی و سئو مناسب برخوردار نیست ، پس دوست دارید صاحب وب سایتی باشید که هیچ کس نتواند آن را پیدا کند. با این حال ، اگر همه این مفاهیم مهم را درک کنند و دقیقاً آنچه را که لازم است انجام دهند ، برای رسیدن به صفحه اول جستجوها ، نبرد دیگری برای رقابت وجود خواهد داشت.

یک راه حل برای حل این مشکل ، اضافه کردن یک فیلم به وب سایت است. ضمن بهبود همان مفهوم سئو برای یک وب سایت ، و سپس افزودن ویدیو به وب سایت ، از جمعیت دور خواهد شد و قطعاً به گرفتن رتبه بالایی از موتورهای جستجو کمک می کند. تجربه بسیاری از بازاریاب های موفق آنلاین این است که آنها تعدادی فیلم اینترنتی تولید کرده اند و این فیلم ها را در وب سایت هایی قرار داده اند که باعث بهبود رتبه آنها در موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل ، یاهو ، MSN و غیره می شوند.

با این حال ، مانند یک وب سایت استاتیک ، مهمترین کلید استفاده از یک فیلم وب برای تبلیغ یک وب سایت ، سرگرم کننده ، سرگرمی و مهمتر از همه فیلم های مفید است. یعنی “محتوا پادشاه است!” به عنوان یک مبتدی کامل ، شروع به کار با تولید ویدئو را بسیار دشوار خواهید کرد ، نه به ذکر عناصر مهم در SEO. خوشبختانه راه حلی برای این مشکل وجود دارد! با کمک برنامه ای به نام “سازنده وب سایت سازنده” ، می تواند به کوتاه کردن زمان ساخت یک ویدیوی پرمحتوا کمک کند تا به وب سایت شما اضافه شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا