دنیای وب

برای بهترین نتیجه ، بریس های سنتی و Invisalign را ترکیب کنید

از آنجا که بیماران در مورد انواع گزینه های ارتودنسی که در دسترس آنها است بیشتر آموزش می بینند ، بسیاری از متخصصان ارتودنسی در مورد گزینه هایی که به اندازه ارتودنسی سنتی مورد توجه نیستند ، می پرسند. با این حال ، اگرچه درمانی مانند Invisalign می تواند انواع مختلف ارتودنسی را اصلاح کند ، و پیشرفت های فنی همچنان به گسترش دامنه شرایط قابل درمان با Invisalign ادامه می دهند ، هنوز هم مواردی وجود دارد که فقط برای Invisalign بسیار پیچیده است.

در این موارد ، متخصصان ارتودنسی اغلب ترکیبی از قدیم و جدید را توصیه می کنند: بریس های سنتی و / یا وسایل همراه با درمان Invisalign.

ترکیبی از جدید و قدیمی

چندین روش سنتی وجود دارد ، مانند استفاده از نوارهای لاستیکی و دستگاه های مختلف ، که می تواند با Invisalign برای دستیابی به بهترین نتیجه برای بیماران استفاده شود.

ارتودنتیست ها همچنین می توانند با استفاده از Invisalign از بریس های جزئی در برخی از دندان های متحرک استفاده کنند. با این حال ، حتی در این موارد نیز جای نگرانی در مورد ایجاد پایه های بسیار محسوس بر روی دندان های آنها وجود ندارد. اغلب تکیه گاه ها باید فقط روی دندانهای پشتی یا دندانهای پایینی قرار بگیرند و هیچکدام به طور قابل توجهی قابل مشاهده نیستند. آنها همچنین از بریس های شفاف یا سرامیکی استفاده می کنند که با رنگ دندان های طبیعی آنها بسیار مطابقت دارد و باعث می شود کمتر به چشم بیایند.

موارد Invisalign که ممکن است نیاز به استفاده از برخی از بریس ها داشته باشد شامل چرخش شدید ، ورق زدن دندان یا حرکت ریشه دندان از راه دور است. چرخش هنگامی اتفاق می افتد که دندان به جای اینکه در کنار دندان اطراف قرار بگیرد ، به نقطه ای که به طرف آن قرار دارد تبدیل شود.

ریشه دندان ها باید درست باشد ، همانطور که تاج دندان ها باید صاف باشد. نوارهای لاستیکی اغلب بهمراه Invisalign برای تصحیح اوربایت یا کم بیت یا کمک به تراز و اصلاح گزش استفاده می شوند. در این موارد ، اتصالات شفاف به دندان ها متصل می شوند تا مکانیک پایداری فراهم شود که نوارهای لاستیکی به آن متصل شوند.

با استفاده از برخی دستگاه ها و نوارهای لاستیکی که برای موارد شدید با Invisalign استفاده می شود ، متخصصان ارتودنسی اطمینان حاصل می کنند که بهترین نتیجه را می گیرند.

جراحی فک و صورت و اینویسالاین

ارتودنتیست ها همچنین برای بیمارانی که نیاز به جراحی ارتودنسی دارند از Invisalign استفاده می کنند. جراحی ارتوگناتیک شامل عناصر متحرک جراحی اسکلت صورت برای دستیابی به ظاهر عملکردی و آناتومیکی مناسب در بیماران دارای ناهنجاری در ساختار صورت و ناهنجاری های رشد است که فقط با بریس قابل درمان نیست.

مواردی وجود داشته است که متخصصان ارتودنسی برای آماده سازی بهتر دندانها برای جراحی از Invisalign برای ترازبندی صحیح دندانها قبل از جراحی استفاده کرده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا