دنیای وب

بررسی آربون – آیا آربون ارزش عضویت دارد؟

اگر این خلاصه آربون را مرور می کنید ، ممکن است توزیع کننده آربون باشید. صبر کن! ابتدا این مقاله آربون را بررسی کنید. حتی اگر در حال حاضر نماینده هستید ، این خلاصه را بررسی کنید که در آن می توانید به یاد داشته باشید که چگونه رشد طولانی مدت در سازمان خود را تجربه کنید. ممکن است upline شما هر آنچه را باید بشنوید به شما نگوید.

بررسی آربون – کلاهبرداری؟

شرکت های MLM بسیار زیاد هستند که به نظر می رسد انتخاب آنها دشوار باشد. خوب اگر تازه وارد این صنعت شده اید و در معرض شرکت های دیگری نبوده اید ، فقط فکر می کنم باید از انتخاب بزرگ آگاه باشید. در اولین شرکت MLM خودم با محدودیت هایی روبرو شدم که من را متقاعد به ترک کار کرد و سپس یک کار تحقیق هوشیارانه در مورد صنعت بازاریابی شبکه ای و شرکت های این صنعت آغاز کردم. 7 معیار برای انتخاب فرصت مناسب MLM ایجاد کرده است. پس از آن ارزیابی شرکت ها را از وب سایت آگاه تری آغاز کردم. من یک طرفدار یادگیری هستم ، بنابراین اصرار دارم که این بررسی Arbonne را بررسی کنم و شما را از طریق شرکت و عوامل موفقیت در این شرکت و در این صنعت راهنمایی کنم. Carbon قطعاً کلاهبرداری نیست.

بررسی آربون – پیشینه شرکت

بیایید با کمی صلاحیت در شرکت شروع کنیم. این شرکت قطعاً کلاهبرداری نیست. این شرکت از سال 1980 فعالیت خود را آغاز کرده است ، بنابراین مدتی فعالیت می کند. در حالی که این خوب است ، در عین حال بد است. این خوب است زیرا این شرکت از اعتبار برخوردار است. نقطه ضعف مربوط به شماره چهار در هفت معیار من است. این مقاله از آربون نشان می دهد که آربون دارای تمام جنبه های درست و بد است و ما تمام موارد ذکر شده در هفت معیار زیر را پوشش خواهیم داد.

بررسی آربون – 7 معیار

1. محدودیت های بازاریابی

2. ثبات شرکت

3. محصولات این شرکت

4. شرکت را راضی کنید

5. هزینه ورود به شرکت

6. طرح جبران خسارت

7. آموزش / رهبر

1) بررسی آربون – قوانین بازاریابی شرکت

این بزرگترین شکست کربن است. آربون اجازه بازاریابی اینترنتی یا وب سایت شخصی تبلیغ تجارت شما را نمی دهد. آنها می خواهند شما کار خود را “از معده به معده” انجام دهید. آربون محصولات بی نظیری دارد اما این صنعت آن را “بازاریابی شبکه ای” می نامد. بیشتر بازاریاب های شبکه ایده ای برای نحوه بازاریابی ندارند و هرگز رشد کسب و کار یا درآمد مورد نیاز به دلیل آن را نمی بینند. آربون واقعاً مشاوران خود را از نظر بازاریابی در معرض آسیب قرار می دهد. ایجاد مشاغل کاملاً آفلاین امکان پذیر است ، اما بیشتر طول می کشد و بسیار بی اثر است.

2) بررسی آربون – سلامت و ثبات شرکت

حالت پایدار آربون. شرکت مادر آربون تازه از ورشکستگی خارج شد ، اما این شرکت زنده ماند. آنچه در این شرکت مستقر نشده زیردستان مردم است. جذب نیرو دشوار است ، شما باید از طریق مهمانی ها بفروشید و میزان شبکه های مورد نیاز بسیار زیاد است. معنی این امر این است که مشاوران مستقل دائماً تحصیل را کنار می گذارند.

3) بررسی آربون – محصولات این شرکت

بررسی آربون بدون صحبت درباره محصولات کامل نخواهد بود. اینجاست که آربون می درخشد. محصولات آربون سبز هستند و قطعاً ارزش بالایی دارند. کیفیت بالا همچنین به معنای بالاتر بودن قیمت است. من واقعاً از برخی از زبانه های انرژی Arbonne برای آب بطری استفاده می کنم و از آن بسیار راضی هستم. اگر می خواهید برای تأمین محصولات خود به اندازه کافی درآمد کسب کنید ، قطعاً آربون می تواند بهترین شرکت برای شما باشد ، اما اگر به دنبال آزادی مالی هستید ، ممکن است بخواهید جای دیگری را جستجو کنید.

4) بررسی آربون – رقابت بین شرکت ها

گاهی اوقات این بهانه ای برای افرادی می شود که شکست می خورند ، اما گاهی اوقات دلیل موجهی برای شکست است. آربون مدتهاست که وجود دارد ، بنابراین باعث چندین میلیونر و شرکت بزرگ شده است. مشاوران زیادی وجود دارد که به معنای وجود رقابت زیادی برای استخدام و فروش در شرکت است. به یاد داشته باشید از آنجا که در این شرکت همه چیز رو در رو است ، این امر بسیار مهم می شود. اگر منطقه محلی نماینده مملو از توزیع کننده باشد ، ممکن است مجبور شوند با بازار گرم خود به مهمانی بروند و رانندگی با بنزین و سفر باید هزینه بیشتری از سود حزب کوچک داشته باشد.

5) بررسی آربون – هزینه ورودی شرکت

شما می توانید آربون را با قیمت 109 دلار استخدام کنید به علاوه خرید محصول برای مهمانی برگزار کنید. بنابراین شما به دنبال 250 دلار یا بیشتر هستید. دامنه خرید بی عیب و نقص برای شرکت های MLM از 500 تا 1200 دلار است. ممکن است فکر کنید این بیش از حد ارزش گذاری شده است ، اما دو هدف خوب دارد. اول ، شما در واقع می توانید با خریدهای بالاتر کمیسیون های خوبی ایجاد کنید و در ازای استخدام حقوق دریافت کنید. دوم ، اگر کسی هزینه زیادی را برای عضویت پرداخت کند ، این بدان معناست که تجارت خود را جدی می گیرند. بنابراین با مربیگری افرادی که واقعاً نباید کار خود را از خانه شروع کنند ، کار کنید زیرا فاقد جاه طلبی یا رانندگی هستند.

6) بررسی آربون – طرح جبران خسارت شرکت

آربون براساس میزان فروش تیم شما ، سطح پرداخت متفاوتی دارد. شما می توانید یک دسته از فروش ها را انجام دهید ، اما اگر تیمی ندارید که فروش می کند ، درآمد واقعی ندارید. با این حال ، برنامه شرکتی به دلیل ماهیت زیاد فروش از طریق طرفین ، عادلانه و سخاوتمندانه است.

7) بررسی آربون – آموزش / رهبر

به نظر من ، این مهمترین چیزی است که وقتی برای پیوستن به یک شرکت بازاریابی شبکه ای می خواهید به آن فکر کنید. وقتی به یک شرکت می پیوندید در واقع به یک شرکت نمی پیوندید. شما در حال پیوستن به یک رهبر / تیم هستید. رهبری که به او پیوسته اید باید بتواند به شما کمک کند و منابعی را برای توسعه مهارت های بازاریابی در اختیار شما قرار دهد. اگر به رهبری بپیوندید که برنامه تکراری ندارد ، چگونه انتظار دارید که تکرار کنید؟ من در واقع شخصاً در منطقه محلی خود با چندین نماینده اربن برخورد داشته ام. آنها آموزش های خوبی برای سیستم خود دارند. آنها به نمایندگان خود می آموزند تا مردم را به مهمانی های میزبان دعوت کنند و در صورت استقرار این سیستم امکان حرکت خوب محصول را فراهم می کند. از بازیگرانی که من ملاقات کرده ام ، به نظر می رسد که آنها برای رژیم خود بسیار خوب مراقبت و آموزش می بینند. مشکل نمایندگان نیست بلکه سیستم است.

بررسی آربون – در پایان

از آنجا که قوانین بازاریابی این شرکت اجازه استفاده از اینترنت را نمی دهد ، شما باید تجارت آربون خود را بیشتر بصورت آفلاین ایجاد کنید. این ممکن است ، اما بسیار دشوار است. اکثر مردم برای نگهداری مهمانی ها و اشتراک های ماهانه برای رشد پایدار کسب و کار ، بازار کافی برای گرم شدن ندارند. واقعیت را بپذیریم ، برای اینکه مردم به کار شما بپیوندند ، باید صدها سخنرانی تجاری داشته باشید تا فقط چند اشتراک داشته باشید. وقتی از طریق مهمانی ها با چند نفر ملاقات می کنید ، تعداد سخنرانی های تجاری که می توانید ارائه دهید بسیار کم است.

تشخیص خود از سایر بازیگران در آربون سخت است. برای اینکه خود را از دیگر بازاریابان شبکه متمایز کنید ، باید دانشجوی جذب و بازاریابی اینترنتی شوید. این شامل استفاده از اینترنت برای تولید روزانه تبلیغات با کیفیت بالا به جای تبلیغ تجارت شما به باب و دعوت افراد از دفترچه تلفن به مهمانی های میزبان است. من بروشور را روی ماشین نمی ریزم. برای جستجو در مرکز خرید گشت و گذار نکنید. من کارهایم را برای دوستان و خانواده ام نمایش نمی دهم. من فقط با سرنخ های با کیفیت سروکار دارم و کاری را انجام می دهم که بیشتر بازاریابان شبکه چیزی در مورد آن نشنیده اند ، این است که من برای تأمین بودجه تجارت خود از افرادی که به کار من نمی پیوندند ، درآمد کسب می کنم. اساساً ، من هزینه سرب های با کیفیت را بدون کسری تأمین می کنم. این همان چیزی است که upline به شما نمی گوید – روشهای م moreثرتری برای ایجاد تجارت و دستیابی به موفقیت شما زودتر ، سریعتر و بزرگتر از آنچه تصور می کردید قبل از استفاده از بازاریابی و اینترنت وجود دارد.

در نهایت به این می رسد که … آیا می توانید هر روز منجر با کیفیت بالا ایجاد کنید و از اینترنت برای ایجاد دارایی های تجاری بلند مدت استفاده کنید. استفاده از سیستم پیشنهادی مالی مانند MLSP بستر مناسبی برای بهره مندی از اینترنت و یادگیری نحوه تولید آگهی های با کیفیت بالا به صورت روزانه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا