دنیای وب

بررسی اجمالی RL85-UR52 Acer Revo One Mini Desktop: یک کامپیوتر جمع و جور با فضای ذخیره سازی فراوان و یک CPU قدرتمند

این رایانه از نظر اندازه کوچک است ، اما سرعت و قدرت زیادی را ارائه می دهد. این دستگاه بسیار خوبی در خانه است و همه چیز را برای خانواده ها برای سرگرمی و مرور وب در اختیار شما قرار می دهد. این به معنای واقعی کلمه می تواند در هر نقطه ای باشد. اگر تصمیم دارید Acer Revo One Mini Desktop RL85-UR52 را خریداری کنید ، می توانید عملکرد صاف و عملکرد آرام داشته باشید.

به سادگی آن را در هر کجا که می خواهید تنظیم کنید و آن را با یک صفحه بزرگ یا مانیتور از طریق درگاه HDMI به تلویزیون خود وصل کنید. برای تماشای فیلم ، گوش دادن به موسیقی و حتی بازی برخی از بازی ها می توانید کامپیوتر کوچک خود را به یک مرکز سرگرمی عظیم تبدیل کنید. یکی از بهترین موارد در مورد آن این است که می توانید از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی (Android) خود به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید. به سادگی برنامه را از Google Play بارگیری کنید و دستگاه را به یک کنسول رایانه شخصی تبدیل کنید. از ایمیل های خود مراقبت کنید و با ماوس و صفحه کلید بی سیم خود کار کنید.

میزبان پورت در پشت دستگاه وجود دارد که شامل دو درگاه USB 2.0 ، دو درگاه USB 3.0 ، HDMI ، mini-DisplayPort ، درگاه Gigabit Ethernet ، جک صوتی و قفل Kensington است. شکاف کارت SD در بالا است. به لطف ویژگی قدرتمند Wi-Fi 802.11 802.11-n به صورت بی سیم به اینترنت وصل شوید.

سخت است باور کنید که یک هارد ترکیبی 1TB در داخل Acer Revo One Mini Desktop RL85-UR52 وجود دارد ، اما واقعاً وجود دارد. این ابعاد 6.1 اینچ ، 4.2 اینچ عرض و 4.2 اینچ عمق دارد. خلیج های اضافی در خارج قرار دارد که بدون ابزار قابل دسترسی است.

پردازنده Acer Revo One Mini Disk RL85-UR52 و Storage

ممکن است بخواهید کنترل از راه دور بی سیم ارائه شده با این رایانه رومیزی کوچک را به عنوان یک صفحه کلید دو برابر کنید. این پر از توابع است و از یک صفحه کلید 56 کلید برخوردار است. با این حال ، این کنسول تا زمانی که رایانه تنظیم نشده و آماده رفتن باشد ، کار نمی کند.

در مورد مشخصات فنی ، پردازنده دو هسته ای Intel Core i5 (5200U) در 2.20 گیگاهرتز و حافظه استاندارد 8 گیگابایت است. سیستم عامل نصب شده ویندوز 10 صفحه اصلی (64 بیتی) است. همانطور که گفته شد ، یک درایو ذخیره سازی 1 TB وجود دارد. کارت خوان حافظه از کارتهای دیجیتال ایمن پشتیبانی می کند. گرافیک های یکپارچه Intel HD 5500 (مشترک DDR3L SDRAM) هستند. نسخه کمتری با پردازنده Intel Core i3 و کاهش حافظه در دسترس است. مینی دستگاه را به صورت بی سیم به شبکه خانگی خود وصل کنید.

فقط به دلیل کوچک بودن ، به این معنی نیست که Acer Revo One Mini Desktop RL85-UR52 شکننده است. برای ماندگاری طراحی شده است و می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. از نظر اندازه بسیار بادوام است.

آیا شما در حال تلاش برای پیدا کردن معامله خدا در این دستگاه شیک هستید؟ استفاده کنید ایسر Revo One Mini RL85-UR52 کدهای تبلیغاتی یا تخفیف برای کاهش قیمت مینی دسک تاپ. همچنین ممکن است بخواهید به سایر معاملات ایسر نگاه کنید تا بتوانید معاملات خوبی در مورد سایر محصولات داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا