دنیای وب

بررسی ثروت سهامداران – 5 مزایای اصلی عضویت سهامدار ثروتمند

تعداد زیادی از سایت های عضویت “درآمد کسب کنید” در آنجا وجود دارد اما جایی مانند WealthyAffiliate.com وجود ندارد. ثروتمند وابسته پر از مملو از آموزش های مفید ، مطالعات موردی ، لیست های کلیدی ، ابزار تحقیق ، وب سایت های آماده و یک انجمن بسیار فعال است که در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید.

ثروتمند وابسته یک کلاهبرداری “ثروتمند سریع نیست” ، شما باید چیزهای زیادی را یاد بگیرید و به یک بازاریاب آنلاین با تجربه تبدیل شوید که می تواند انواع درآمد را از طریق اینترنت تولید کند. هدف اصلی شركت ثروتمند این است كه به اعضای خود كمك كند تا در بازاریابی اینترنتی موفق باشند و درنهایت تبدیل به یك شركت ثروتمند ثروتمند شوند.

این 5 مزیت عمده WealthyAffiliate است.

1. منابع یادگیری گسترده

منبع یادگیری WA تمام اطلاعات لازم برای شروع صحیح را در اختیار شما قرار می دهد. شما در این منبع با اطلاعات ارزشمند غرق خواهید شد. موضوعات مختلف با توجه به سطح تجربه کاربر طبقه بندی می شوند. مبتدی ، متوسط ​​و پیشرفته. هر منبع سطح شامل 3 بخش کتابچه راهنما ، آموزش ، دوره های آموزشی و بارگیری است.

همه این مواد بسیار مفید و آسان قابل فهم هستند. کار با این منابع شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. شما یک راهنمای کامل برای راه اندازی و اداره صحیح یک تجارت آنلاین خواهید داشت.

2. ابزار تحقیق مفید در مرکز تحقیقات

در این مرکز جستجوی جامع ، 6 ابزار جستجو برای کمک به شما برای یافتن بازارها ، کلمات کلیدی و ترافیک مناسب برای تبلیغات تبلیغاتی خود دارید. این ابزارها عبارتند از انواع Google Match ، کلمات کلیدی عبارات سازنده ، لیست های جستجوی برتر ، کلید واژه یاب ، سازنده کلمات کلیدی و ابزار جستجوی ClickBank.

هر ابزار معمولاً صدها دلار قیمت دارد ، اما همه آنها برای استفاده فوری در مرکز تحقیقات WA گنجانده شده اند.

با استفاده از همه این ابزارها ، می توانید محصولات مناسبی را برای تبلیغ در کنار لیست های کلیدی کلیدی سودآوری پیدا کنید تا بتوانید کمیسیون خود را بدست آورید.

3. آموزش فردی از کایل و کارسون

جنبه منحصر به فرد Wealthy Affiliate که آن را از دیگر سایت های عضویت جدا می کند ، آموزش شخصی از کایل و کارسون ، خالق شرکت ثروتمند است. آنها همیشه به سؤالات موجود در انجمن پاسخ می دهند و همچنین برای پاسخ به سوالات شما از طریق PM (سیستم پیام شخصی) در دسترس هستند. همچنین می توانید از آنها بخواهید که کمپین AdWords خود را شخصاً بررسی کنند و سودآوری کنند.

4- از تالار گفتمان فعال جامعه ، تاکتیک های تعیین کننده را بدست آورید

یک انجمن بسیار فعال و منحصر به فرد تنها یکی از مزایای واقعی WealthyAffiliate است. در فروم می توانید اطلاعات بیشتری در مورد داستانها ، نکات و تکنیک های موفقیت کسب کنید. بیش از این ، شما حتی می توانید به صورت زنده با سایر اعضای انجمن گپ بزنید.

انجمن WA جایی است که سازندگان و بازاریابان متخصص ، فناوری ها و توصیه های خود را برای کمک به دیگران در افزایش فروش خود به اشتراک می گذارند. بسیاری از بازاریاب های موفق برخی از تاکتیک ها را که با آنها مطابقت دارد به اشتراک می گذارند. این اطلاعات بی نظیر و ارزشمند است.

این انجمن پر است از موضوعات مشترک در مورد بازاریابی اینترنتی به ویژه بازاریابی وابسته ، کمپین AdWords ، محصولات ClickBank ، بازارهای داغ ، صفحه فرود ، تبلیغات به ازای هر کلیک و سایر شبکه های وابسته مانند CJ ، LinkShare و Amazon.

در این بخش ، شما می توانید چیزهای زیادی را از دیگر بازاریابان موفق یاد بگیرید. ممکن است چیزهای جدید زیادی را که قبلاً از آنها نشنیده اید ، کشف کنید مانند بازاریابی Bum ، Optimization Page Dynamic Page و Squidoo و چگونگی توسعه محصولات خود.

انجمن WA مطمئناً جامعه ای از بازاریابان مشتاق و موفق است که به یکدیگر کمک می کنند تا همان هدف را کسب کنند – موفقیت آنلاین. شما همیشه آخرین نکات و رازهای کار با اعضای دیگر را یاد خواهید گرفت.

5- شروع به تبلیغ بهترین محصولات وابسته با استفاده از وب سایتهای اصلی سرور کنید

می توانید قبل از یادگیری همه چیز از WealthyAffiliate با استفاده از وب سایت های خوراک آماده خود ، درآمد کسب کنید. این سایت ها با طراحی کپی شده فروش حرفه ای و صفحات فرود ایده آل برای ارتقاء بهترین محصولات وابسته ، طراحی تصفیه شده اند. برخی از این محصولات عالی عبارتند از Who Loves Money ، Affiliate ثروتمند ، Beat AdWords و Inside The List.

با استفاده از این وب سایت های آماده برای استفاده ، شما نیازی به ایجاد وب سایت خود ندارید تا بهترین محصولات وابسته را تبلیغ کنید. نیازی به پرداخت هزینه میزبانی نیست. نگران مطالب و طرح نباشید ، همه آنها برای شما طراحی شده اند. هنگامی که یک شناسه وابسته ثروتمند و ClickBank ID تهیه کنید ، این سیستم بطور خودکار لینک های جهشی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید کمیسیون وابسته را مستقیماً از این سایت تغذیه بدست آورید.

همه افراد می توانند از شرکت ثروتمند ثروتمند به عنوان یک منبع عالی در بازاریابی آنلاین اعم از مبتدی و یا تجربه بازاریابی اینترنتی بهره مند شوند. برای مبتدیان ، می آموزید که چگونه اولین سود خود را در مدت زمان کوتاه بصورت آنلاین انجام دهید. در حالی که ، بازاریابان باتجربه ، مواد جدید زیادی را کشف می کنند که شما را به سطح بالاتری می برد و جریان درآمد شما را افزایش می دهد.

عضویت در سایت های عضویت یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. با وجود تمام این ویژگی ها و مزایا برای سهامدار ثروتمند ، اکنون می توانید بررسی کنید که آیا Affiliate Wealthy منبع مناسبی برای شماست یا خیر.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا