دنیای وب

بررسی عرضه محصول

راه اندازی محصول برای انتشار موفقیت آمیز به زمان و منابع زیادی نیاز دارد. پس از پایان کار و عرضه محصول ، کار بر روی محصول ادامه دارد. مرحله بعدی بررسی و پیگیری عملکرد محصول است. ارزیابی های راه اندازی محصول پس از راه اندازی بسیار ارزشمند است زیرا نشان می دهد که کمپین بازاریابی چقدر محصول را ارتقا می دهد و ظرفیت را برای خدمت به مخاطبان ایجاد می کند.

اگرچه مراحل آزمایش و پیش از عرضه در فرآیند تولید محصول استاندارد است ، اما همیشه تضمین نمی کند که محصول انتظارات فروش شما را برآورده کند. راه اندازی پست به شما کمک می کند بازده مورد انتظار و واقعی را مقایسه کنید. بررسی مستقیم داده ها می تواند به شما کمک کند تا ببینید در کجا می توانید اقدامات بازاریابی یا توسعه محصول را برای رسیدن یا رسیدن به اهداف مورد انتظار خود بهبود ببخشید. قسمت مهم دیگر بررسی پس از راه اندازی ، جمع آوری داده های تأییدشده برای پرتاب بعدی است.

هنگامی که عرضه شما موفقیت آمیز باشد و شما یک محصول یا خدمات همیشه سبز را بفروشید ، احتمالاً در آینده آن را دوباره راه اندازی خواهید کرد. پس از راه اندازی به شما کمک می کند تا توصیفات و داده های خود را اضافه کنید تا شواهد اجتماعی را نشان دهد که محصول شما آنچه را که می گوید انجام می دهد. همانطور که در مرحله آزمایش مراحل توسعه ، گواهینامه را جمع می کنید ، اطلاعات بیشتری که جمع آوری می کنید می تواند به فروش محصول خود کمک کند. بررسی ما پس از راه اندازی شامل موارد زیر است:

  1. عملکرد کمپین بازاریابی را پیگیری کنید

  2. شواهد اجتماعی را از مشتریان خوشحال جمع آوری کنید

  3. اطمینان حاصل کنید که کانالهای خدمات مشتری پاسخگو بوده و بلافاصله مشکلات را برطرف می کنند

بخش حیاتی دیگر فرآیند ارزیابی ، ردیابی عملکرد پاسخگویی خدمات مشتری به مسائل است. در راه اندازی یک محصول ، همه مشغول و هیجان زده می شوند. با این وجود ، داشتن پرسنل برای برقراری تماس و پاسخ به ایمیل ها ، توییت ها و پست های فیس بوک در خصوص مشکلاتی که هنگام خرید محصول با آنها روبرو هستند ، از اهمیت حیاتی برخوردار است. آخرین چیزی که شما به عنوان یک توسعه دهنده می خواهید این است که محصولی در دسترس داشته باشید که مصرف کنندگان نمی توانند آن را خریداری کنند.

بخش خدمات به مشتری تنها بخشی از راه اندازی است که مستقیماً آزمایش می شود. شما می توانید یک دوره آموزشی انجام دهید اما تا زمانی که محصول را منتشر نکنید ، نمی دانید که چقدر برای مقابله با شرایط غیر منتظره آماده هستید. پذیرفته شده است که فناوری از قبل می تواند مشکلات غیرمنتظره خاص خود را داشته باشد که همه ما هنگام بروز باید با آنها کنار بیاییم. با این حال ، خدمات مشتری تحت کنترل شرکت دیده می شود. “چرا آنها به تلفن یا ایمیل من پاسخ نمی دهند؟” هدف کاهش هر چه بیشتر ناامیدی مشتری از این نوع است.

بازبینی پس از انتشار به شما کمک می کند تا بر عملکرد خود نظارت کرده و از دستیابی به اهداف فروش مطمئن شوید. انجام این ارزیابی پس از عرضه محصول به شما کمک می کند تا با ایجاد پیش بینی های بهتر ، بهبود بازاریابی و برنامه ریزی خدمات مشتری برای راه اندازی های خود ، محصولات آینده را در ساختار قرار دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا