دنیای وب

بررسی ماشین برنده Ghost – بررسی محصول توسط کریس فریول

هیچ چیز به یک تازه کار در بازاریابی اینترنتی مانند یک برنامه کاری سازمان یافته کمک نمی کند. اگرچه عنوان “ماشین مخفی سود” کریس فرویل به اطلاعاتی اسرارآمیز که اکنون در قالب یک بسته نرم افزاری برای ایجاد ثروت جدید موجود است ، این واقعیت را می بخشد ، اما حقیقت این است که کریس در واقع یک نقشه راه برای تازه واردان و یک دوره محرک قدرتمند است که با استفاده از وبلاگ نویسی آنلاین برای بازاریابی محصول. به طور خاص ، با استفاده از ترکیبی از فیلم ها و PDF ها برای انتقال دانش ، رویکرد فریول در ارائه خطوط موضوعی مطابق با آنچه انتظار داشتیم از اینترنت باشد.

همه ما انتظار داشتیم محصولات دیجیتالی کامپکت داشته باشیم که به سرعت پیشرفت کرده اند اما کاملاً به ایده ای رسیده اند که می توانیم پس از مدتی به آن تسلط پیدا کنیم. ما همچنین انتظار داریم برنامه ای را تهیه کنید که پیکربندی آن آسان باشد پس از تنظیم اصول اولیه ، تا بتوانیم از سایت سود کسب کنیم. ما همچنین انتظار داشتیم که اگر به اندازه کافی واضح باشد اطلاعات را درک کنیم و مراحل به ترتیب درستی انجام شود. سود مخفی کاری از دیگر حسابرسان آنلاین و پیشنهاد بازاریابی آنها این انتظارات را برآورده می کند.

دستگاه برنده ارواح توسط کریس فریول چیست؟ این بسته نرم افزاری است که سایتهای وبلاگ را در بازارهای طاقچه ایجاد می کند که با استفاده از تکنیک های بازاریابی در ایجاد چندین وب سایت ایجاد درآمد می کند. کار می کند؟ طبق گفته های کریس و مراجعان وی نتایج بسیار خوبی حاصل شده است. آیا باید آنها را باور کنید؟ حالا این به عهده شماست. با این حال ، من معتقدم که وعده های درآمدی بدون انجام کار منظم از صاحب به نظر می رسد خیلی خوب باشند که واقعیت داشته باشند. بعضی اوقات ، وقتی چیزی برای درست بودن خیلی خوب است ، معمولاً نادرست است. علاوه بر این ، بسته بندی شده از کریس حاوی مقدار خوبی از مواد است که معمولاً به معنای اختصاص زمان مشخص برای جذب کامل آن است. آیا می توانید زمان لازم را برای درک آنچه در واقع آموزش می دهید اختصاص دهید؟ اگر نمی توانید ، حتی محصولی که به خوبی کار کند ممکن است برای شما مناسب نباشد. اما دوباره این تصمیم شماست

دستگاه Stealth Profit محصولی ضمانت برگشت پول است و با توضیحاتی که کریس در مورد تکامل محصول توضیح می دهد ، به نظر می رسد در بین بازاریابان قدیمی و جدید بصورت آنلاین بسیار محبوب است. درمجموع با ضمانت برگشت پول و مدتی ، صرفاً جستجوی تجربه فقط مفید است.

ما هم بر رشد ماشین سود سهام Stealth در بازار نظارت خواهیم کرد و هم یک گواهی را تأیید می کنیم که این ادعاهای هیجان انگیز را تأیید کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا